کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

در یك چشم به هم زدن یك دنیا كاردستی بسازید


با وجود گرایش بچه‌ها به دنیای كامپیوتر حالا باید خیلی از آموزش‌ها را در قالب بازی‌ها و نرم‌افزارهای كامپیوتری در اختیار آن‌ها قرار بدهیم.




با وجود گرایش بچه‌ها به دنیای كامپیوتر حالا باید خیلی از آموزش‌ها را در قالب بازی‌ها و نرم‌افزارهای كامپیوتری در اختیار آن‌ها قرار بدهیم. یكی از این نرم‌افزارها كه ضمن سرگرم كردن بچه‌ها به آنها ساخت كاردستی‌های متنوع و متفاوت را هم آموزش می‌دهد، نرم‌افزار دنیای كاردستی است. این نرم‌افزار ضمن این‌كه با استفاده از شخصیت‌های عروسكی و انیمیشن ‌فضاهای مختلف را به تصویر می‌كشد با تشویق بچه‌ها برای ساخت شخصیت‌های این فضاها مثل دنیای حیوانات، ماكت‌های ماشین و هواپیما و حتی اشیای داخل خانه مثل مبلمان و... آن‌ها را از پای كامپیوتر بلند می‌كند تا خارج از دنیای مجازی خودشان كاردستی‌های مورد علاقه‌شان را بسازند. این كاردستی‌ها هم معمولا با استفاده از اشیا و وسایل دور ریختنی كه در خانه همه پیدا می‌شود ساخته می‌شوند. بنابراین كنجكاوی بچه‌ها را برای استفاده از این وسایل كه شاید پیش از این بی‌تفاوت از كنارشان می‌گذشتند بر می‌انگیزد. خلاصه این‌كه این نرم افزار با كاربری ساده و بدون نیاز به نصب، بیش از 400 كاردستی را به‌صورت انیمشین همراه با ده‌ها بخش آموزشی متنوع در اختیار كودكان قرار می‌دهد. شركت دنیای كاردستی این نرم‌افزار را تولید كرده و قیمت آن هم 4هزار و 900 تومان است.

منبع : مجله شهرزاد


ویدیو مرتبط :
مستند« یك روز ،یك وزیر » یك روز كاری باآقای دكتر گودرزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خرگوش یك متروسه سانتیمتری،بلندترین خرگوش دنیا!



بلندترین خرگوش دنیا

 

بلندترین خرگوش دنیا با یك متر و سه سانتیمتر، لقب «بلندترین خرگوش دنیا» را از آن خود كرد.«داری وس» خرگوشی با یك متر و سه سانتیمتر قد است و تنها ۱۲ ماه از تولدش می‌گذرد و به دلیل این قد بلند، لقب بلندترین خرگوش دنیا را از آن خود كرده است.

 

«آنت ادواردز» ۵۹ ساله، صاحب این خرگوش در مصاحبه‌ای با یكی از روزنامه‌های «انگلستان»، خاطر نشان كرد: این خرگوش در روز ۱۲ هویج، شش سیب و دو كاهوی می‌خورد و من امیدوارم بتوانم با تغذیه و ورزشی مناسب قد این حیوانی را بلندتر كنم تا ركورددار ركوداران دنیا شود.

 

گفتنی است، این خرگوش هم اكنون ۲۲ كیلوگرم وزن دارد و صاحب آن معتقد است در صورت ادامه رشد و رژیم غذایی كنونی به این حیوان به یك شبه غول خرگوش تبدیل می‌شود.

 

«آنت ادواردز» صاحب این خرگوش بلند و غول پیكر، خاطر نشان كرد: من تاكنون چندین حیوان غول پیكر را تربیت كرده و پرورش دادم و تاكنون هم با مشكلی مواجه نشده‌ام.

خبرگزاری ایسنا (www.isna.ir)