کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بچه‌ها عید چی بپوشند؟


اینكه بچه‌ها چه بپوشند و چطور بپوشند را شما به عنوان پدر و مادر مشخص می‌كنید. پس تا می‌توانید نسبت به انتخاب لباس‌های‌شان با دقت عمل كنید تا بعدها به حسن سلیقه شما افتخار كنند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: اینكه بچه‌ها چه بپوشند و چطور بپوشند را شما به عنوان پدر و مادر مشخص می‌كنید. پس تا می‌توانید نسبت به انتخاب لباس‌های‌شان با دقت عمل كنید تا بعدها به حسن سلیقه شما افتخار كنند. این گزینه‌های نوروزی از بین تازه‌های مد امسال انتخاب شده‌اند تا شیك‌پوش‌ترین کودکان دنیا را در عكس‌ها ثبت كنند!

كفش‌های بچگانه همیشه جزء بامزه‌ترین خریدها هستند. اگر كفش‌هایی كه برای كودك‌تان می‌خرید، قشنگ باشند، او را به راه رفتن ترغیب می‌كنند؛ البته قبل از هر چیز باید به فكر راحتی پاهای كوچولوی بچه‌ها در آنها باشید. این كفش‌های زیبا را با یك لباس دخترانه صورتی به كود‌ك‌تان بپوشانید.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر دوست دارید كوچولوی‌تان در دید و بازدید عید كمی راحت باشد، می‌توانید از ست اسپرت استفاده كنید.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

گل‌سرها و تل‌ها از آن چیزهایی هستند كه در ظاهر جزء اكسسوارها به حساب می‌آیند اما به محض اینكه موهای دخترك‌تان بلند شد، متوجه خواهید شد كه چقدر به دادتان خواهند رسید. این اكسسوری‌ها خیلی ظریفند و برای این ست صورتی گزینه مناسبی خواهند بود.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر دختر كوچولوی شما اهل پیراهن است و دوست دارد همیشه خانمانه لباس بپوشد، این پیراهن با رنگ خاص‌ و ملایمش بهترین مدل برای روزهای بهاری است. رنگ این پیراهن مورد علاقه دخترك‌هاست و برای دختربچه‌های قدبلند، زیباتر است.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

دختربچه‌ها هم دوست دارند مثل مامان و خواهر بزرگ‌ترشان زیورآلات به خودشان آویزان كنند تا وقتی راه می‌روند به چشم بیایند ولی بهتر است این زیور آلات به سن و سال‌شان بخورد. با این دستبند خوشگل و پیراهن صورتی، بانمك‌تر از همیشه می‌شوند.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

خانم كوچولوی خوش‌تیپ شما بهتر است در روزهای خنك بهاری با پیراهن صورتی‌اش یك كت صورتی همراه داشته باشد تا از بادهای بهاری در امان بماند و در ایام نوروز سرما نخورد. این كت صورتی زیبا و بانمك یك كوچولوی جذاب دوست‌داشتنی را در برابر شما قرار می‌دهد.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

برای چنین ست بهاری و شادی سراغ یك كلاه صورتی بروید. این یك كلاه زیبا و البته اسپرت ویژه دخترخانم‌های كوچولویی است كه به ظاهر خود خیلی اهمیت می‌دهند و لباس‌های اسپرت را در ایام نوروز ترجیح می‌دهند.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

آب و هوا در بهار متغیر است. پس به محض اینكه هوا سرد می‌شود، متوجه خواهید شد كه چقدر این جوراب‌ها به دادتان خواهند رسید. این جوراب‌ها برای این ست مناسب هستند.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

شما باید فكر همه‌چیز را بكنید؛ حتی اینكه وقتی ‌مهمان برای شما می‌آید، كوچولوی شما می‌تواند از این صندل‌های راحت در خانه استفاده كند.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

 این كوچولوی‌های دوست‌داشتنی هم می‌خواهند بعضی وسایل‌شان را با خود حمل كنند. برای همین این كیف اسپرت و دخترانه می‌تواند انتخاب مناسبی برای روزهای دید و بازدید باشد.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر به فكر انتخاب یك شلوار مناسب و خوش‌تركیب برای این ست هستید، حتما یك شلوار جین با كمربند صورتی انتخاب كنید تا با ست كودك شما هماهنگی داشته باشد.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر كوچولوی شما در یكی از روزهای بهاری دوست ندارد پیراهن بپوشد، می‌تواند همراه با شلوار جین یك تی‌شرت صورتی انتخاب كند تا تیپ اسپرتش كامل شود.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند



بیشتر پسربچه‌ها به‌خصوص از نوع بازیگوش‌شان حاضر نیستند به همین زودی‌ها از بلوزهای گرم زمستانی ‌دل بكنند؛ شما هم بدون جروبحث با آنها فقط كافی است به یك پلور ظریف فكر كنید؛ پلوری كه رنگ و لعابش با رنگ ست آنها جور دربیاید. خیال‌تان راحت، وقتی به او بگویید روی تی‌شرتش این را بپوشد همه‌چیز درست می‌شود!

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

جوراب‌ها شاید هیچ‌وقت دیده نشوند ولی از واجبات هستند. جوراب‌های خوش‌رنگ بهترین انتخاب هستند. این جوراب‌های رنگی به ست شما می‌آید و كوچولوی شما با پوشیدن آنها احساس شادی می‌كند.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

این كاپشن، یك انتخاب خوب برای دید و بازدید نوروزی است؛ مخصوصا وقتی با یك جین آبی همراه شود. نگران نباشید اصلا نیازی نیست سراغ رنگ‌های عجیب ‌و ‌غریب برای كاپشن انتخابی‌تان بروید تا آن را تبدیل به لباسی كودكانه كنید! شما می‌توانید به رنگ آبی در این ست فكر كنید.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

امسال شلوار جین با بندینك دوباره مد شده است و سن و سال هم سرش نمی‌شود! كوچولوی خوش‌تیپ شما می‌تواند شلوار جین بپوشد و لذت ببرد. این شلوار جین با یك ژاكت سورمه‌ای تركیبی زیباست برای پسر كوچولوی شما تا عیدی به‌یادماندنی داشته باشد.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

البته می‌توانید به جای شلوار جین از یك شلوار با رنگ متضاد مثل زرد هم استفاده كنید.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

به این كلاه دقت كنید تا متوجه شوید كه امسال هرچه بیشتر به این طرح كلاه اهمیت بدهید كودك‌تان بیشتر روی مد خواهد بود! این كلاه بامزه و شیك از پسر كوچولوی شما یك مدل بین‌المللی خواهد ساخت!

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر به فكر انتخاب یك رنگ زیبا و چشم‌نواز برای پوشش بهاری كودك خود هستید، بهتر است این تی‌شرت را با ست‌تان هماهنگ كنید تا لباس شما جلوه‌ای بی‌نظیر داشته باشد.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر كوچولوی شما هم از آن دسته‌ بچه‌هایی است كه كیف‌شان را پر از وسایل شخصی می‌كنند و به كوله‌پشتی‌های بزرگ علاقه دارند، همین كوله‌پشتی را همراه آنها كنید تا تیپ‌شان تكمیل شود.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

اگر كوچولوی‌تان به بستن ساس بند علاقه‌‌ای ندارد، می‌توانید برای تكمیل شدن خوش‌پوشی اش از كمربندهای معمولی استفاده كنید.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

در انتخاب كفش هم بهتر است خودتان را به دردسر نیندازید؛ كتانی‌های اسپرت ساق‌دار بهترین گزینه برای این روزهاست.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند

شك نكنید این كفش بامزه با رنگ آبی همه‌چیز را كامل و كوچولوی شما را تبدیل به یك آقای خوش‌تیپ می‌كند.

كوچولوها به استقبال بهار می‌روند


ویدیو مرتبط :
دختران مسلمان می توانند در مدرسه لباس شنا بپوشند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان عید امسال چه بپوشند؟



زنان عید امسال چه بپوشند؟

همان طور که می‌دانید امسال رنگ سبز زمردی یا سبز فاخر مد است. چه خوب! چون رنگ سبز نشانه زایش است و ما هم داریم به سال نو نزدیک می‌شویم. این رنگ با حال و هوای بهاری همخوانی دارد.


این روزها زمان خرید كردن است، حتی به قیمت ماندن درراهبندان‌های طولانی؛ اصلا به قول قدیمی‌ها سال که نو می‌شود باید جامه نو به تن کنیم تا از زمانه عقب نمانیم! اگر شما هم خیال دارید به پیروی از همین توصیه قدیمی روزهای آخرسال‌تان رابا خرید لباس نو سپری کنید حتما این گزارش را بخوانید. خانم «مرضیه کیانیان» کارشناس طراحی لباس با ما همراه می‌شود تااز فوت و فن خرید لباس عید برایمان بگوید؛ از ارائه نکاتی در زمینه رنگ فصل و خصوصیاتش گرفته تا جزئیات تهیه لباس عید و خرید در سال جدید با توجه به رنگ و ترکیبی که برای افراد مختلف با سایزهای متفاوت مناست است...

 

نحوه پوشش لباس امسال , پوشش لباس برای زنان


با حال و هوای بهاری
همان طور که می‌دانید امسال رنگ سبز زمردی یا سبز فاخر مد است. چه خوب! چون رنگ سبز نشانه زایش است و ما هم داریم به سال نو نزدیک می‌شویم. این رنگ با حال و هوای بهاری همخوانی دارد. از طرف دیگر، سبز نماد آرامش، سلامت و تولد طبیعت است. ما ایرانیان هم همین تولد دوباره طبیعت را جشن می‌گیریم. نماد دیگر رنگ سبز، جلب اطمینان و اعتماد است. پس چه بهتر که همراه رنگ سال و فصل شویم و این رنگ را برای خرید لباس عیدمان در نظر بگیریم.

سبز را با نارنجی بپوشید
اگر تصمیم دارید برای سال نو لباس یا دیگر اقسام پوشش، مانند شال و روسری یا کیف و کفش تهیه کنید، رنگ سبز هم می‌تواند یکی ازگزینه‌های انتخابی‌تان باشد.البته یادتان باشد، لازم نیست که همه لباس‌تان کاملا سبز باشد، بلكه می‌توانیدبا کمی خلاقیت آن را با رنگ‌های نارنجی، زرد یا قرمز ترکیب کنید. این ترکیب حس سرزندگی را خیلی بیشتر انتقال می‌دهد، به خصوص ترکیب رنگ قرمز وسبز که در پارچه‌های سنتی ما ایرانیان هم بسیار دیده می‌شودو هماهنگی دلچسب را در پوشش‌تان ایجاد می‌کند.

 

نحوه پوشش لباس امسال , پوشش لباس 92 برای زنان


سبز را با قهوه‌ای بپوشید
ترکیب سبز و قهوه‌ای‌، به ویژه قهوه‌ای سوخته هم خیلی دلنشین است وبسیار هم با طبیعت هماهنگی دارد. برای درک بهتر این هماهنگی کافی است زیباییتنه باران خورده درختبا برگ‌های تازه شده از باران را در ذهنتان تصور کنید..

بارنگ پوستتان هماهنگ شوید
شاید تا به حال به این فکر نکرده بودید که رنگ پوست‌تان چقدر در انتخاب رنگ‌لباسی که می‌پوشیدتاثیر گذار است؛ خانم کیانیان از قواعد انتخاب رنگ لباس عید و هماهنگی آن با رنگ پوست‌تان را می‌گوید:

سبز یشمی تقریبا با همه نوع رنگ پوست سازگار است.
سبز زمردی هم خودش را با رنگ پوست شما مطابقت می‌دهد.
سبز سدری به پوست‌های مهتابی و سبزه متمایل به زرد نمی‌آید، چون انعکاسش روی این نوع پوست‌ها باعث می‌شود که بی‌حال به نظر بیایند. این افراد بهتر است طیف تند‌و‌تیره را انتخاب کنند. اگر این سبز دلتان را برده و می‌خواهید حتما از این رنگ استفاده کنید، خوب است شال یا روسریتان از این رنگ نباشد و همچنین بهتر است کمی تیره باشد.
سبز تند و سبز حنایی با پوست‌های گندمی خیلی هماهنگی دارد.
سبز مغز پسته‌ای و چمنی هم مناسب افرادی با پوست سفید و هم مناسب افرادی با پوست سبزه است. فقط این 2 گروه نباید از یك رنگ آرایش استفاده کنند.
اگر رنگ ته چهره‌تان زرد است از سبزهای روشن استفاده نکنید. چون انعکاسش، چهره شما را بیمارگونه نشان می‌دهد.

 

نحوه پوشش لباس امسال , پوشش لباس برای زنان


ساده یا طرح‌دار، مسئله این است!
قبل از انتخاب رنگ سبز و طیف‌های این رنگ باید در مورد ارتباط آن با سایزهای متفاوت هم بدانید. خانم کیانیان به شما می‌گوید، چطور می‌توانید رنگ انتخابی‌تان را با سایز‌تان هماهنگ کنید.

اگر سایز متناسبی داریدمی‌توانید هر سبزی را انتخاب کنید. البته با در نظر گرفتن نکات مربوط به هماهنگی رنگ پوست‌تان با لباس!
اگر می‌خواهید لاغر به نظر برسید، سبز تیره را انتخاب کرده و از پارچه‌هایی استفاده کنید که یا ساده باشند یا طرح‌هایی ریز، پراکنده و پررنگ داشته باشند.
اگر لاغر اندام هستید می‌خواهید پرتر به نظر بیاید، طیف روشن برایتان مناسب است و همینطور طرح‌های درشت با خطوط افقی باعث می‌شود شما بیشتر از سایزتان به نظر بیایید.

یک پیشنهاد ویژه!
اگر گزینه‌تان برای پوشش عید یک مانتوست که به راحتی بتوانید آن را همه جا بپوشید، خانم کیانیان برایتان یک پیشنهاد ویژه دارد؛ رنگ مانتوی خود را مشکی، سرمه‌ای یا قهوه‌ای انتخاب کنید و سپس روی آن را با سلیقه خودتان با رنگ سبز گلدوزی کنید یا نقاشی بکشید. با این کار مانتو متفاوتی خواهید داشت. اگر مانتوی شما مجلسی است، می‌توانید برای کار روی آن از سنگ‌های زمردین و نا‌متعارف و ریز و درشت با هم استفاده کنید. شک نکنید که این مانتو بسیار متفاوت‌تر از پوشش‌ همیشگی شما خواهد بود.

منبع : bartarinha.ir