فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

یک کارگردان تئاتر در بیمارستان بستری شد



اخبار,اخبار فرهنگی,بستری شدن کارگردان تئاتر

اخبار فرهنگی - یک کارگردان تئاتر در بیمارستان بستری شد

تاو علاوه بر فعالیت روی صحنه تئاتر، در حیطه نمایش رادیویی هم فعال است و در حال حاضر مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش را بر عهده دارد.

یک کارگردان تئاتر در بیمارستان بستری شدنادر برهانی‌مرند، کارگردان تئاتر و هنرمند رادیو در بیمارستان بستری شد.

این هنرمند که این روزها نمایش «مرگ فروشنده» را در تالار اصلی تئاتر شهر بر صحنه دارد، به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان دی بستری است.

گفته می‌شود بر روی قلب این کارگردان آنژیوگرافی انجام شده و بالن هم زده شده است اما احتمال دارد که او تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد.

نادر برهانی‌مرند نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، نگارش و اجرای نمایش‌هایی همچون «ببین چه برفی می‌آید!»، «پاییز»، «چیستا»، «مرگ فروشنده»، «هتل پلازا»، «رومولوس کبیر»،«مرغابی وحشی»،«کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» و«بی‌بی بی‌دل»، «با سایه نوشتن‌ها»،«ماکوندو» و ... را در کارنامه هنری‌اش دارد.

او علاوه بر فعالیت روی صحنه تئاتر، در حیطه نمایش رادیویی هم فعال است و در حال حاضر مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش را بر عهده دارد.

این هنرمند که این روزها نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر را بر صحنه دارد، چندی پیش در نشست خبری همین نمایش اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برای اجرای نمایش‌اش پیش آمده، دچار ناراحتی قلبی شده است. 

 

اخبار فرهنگی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
پله بار دیگر در بیمارستان بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالب‌لو در بیمارستان آتیه بستری شد



 

 

 

طالب‌لو در بیمارستان آتیه بستری شد

 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به دلیل سرماخوردگی در بیمارستان آتیه بستری شد.

وحید طالب‌لو به دلیل سرماخوردگی شدید به تمرین صبح در زمین نوبنیاد نرفت. این بازیکن به دلیل بهبودی حالش در بیمارستان آتیه زیر سرم رفت.

طالب لو پیش از بستری شدن در بیمارستان با حسین تراب پور مربی گلرهای استقلال هماهنگی های لازم را انجام داد.

این دروازه بان اظهار داشت: به دلیل وضعیتی که دارم، نمی توانم در تمرین حاضر شوم. با اجازه از کادر فنی به بیمارستان رفتم تا هرچه زودتر حالم بهتر شود.