فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیش فروش بلیت های كنسرت بنیامین از سوم آبان آغاز می شود



 

 

پیش فروش بلیت های كنسرت بنیامین از سوم آبان آغاز می شود

 

بنیامین بهادری خواننده پاپ سوم آذر در سالن همایش های برج میلاد به صحنه می رود.

محسن رجب پور مدیر برنامه های بنیامین با اعلام این مطلب توضیح داد: بنیامین سوم آذرماه در دو نوبت به صحنه می رود و قطعات دو آلبوم اخیرش را به همراه تك آهنگ هایی كه تا كنون از او منتشر شده، اجرا خواهد كرد.

او ادامه داد: در نظر داریم چند قطعه ی جدید نیز به قطعات كنسرت پیش رو اضافه كنیم.

رجب پور درباره آلبوم جدید بنیامین گفت: آلبوم جدید به طور كامل جمع آوری شده است، اما بنا بر حساسیت های بنده در كیفیت آلبوم، پس از ایجاد تغییرات جزئی این مجموعه به زودی روانه ی بازار موسیقی پاپ خواهد شد.

مدیر برنامه های بنیامین بهادری از پیش فروش بلیت های كنسرت این خواننده از سوم آذرماه خبر داد و افزود: بلیت ها از روز سه شنبه سوم آبان ماه در سایت ایران كنسرت و بلیت آنلاین (۸۸۲۰۳۰۳۱ ) پیش فروش خواهند شد.

آخرین بار بنیامین ۲۰ مهرماه در كنسرت خیریه به نفع بیماران سرطانی در سالن همایش های برج میلاد طی یك شب به صحنه رفته بود..../خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار تا پایان آبان ماه



اخبار,اخبار اقتصادی,یش‌فروش بلیت قطار

پیش فروش بلیت قطارهای مسافرتی برای روزهای 11 مهر تا 30 آبان امسال از عصر امروز آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی از ساعت 7 عصر امروز سامانه‌های فروش بلیت برای قطارهای مسافرتی حد فاصل روزهای 11 مهر تا 30 آبان باز خواهد شد و متقاضیان برای خرید حضوری نیز می‌توانند از فردا 8 صبح برای دریافت بلیت به مراکز فروش حضوری مراجعه کنند.

همچنین طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، بلیت روز شنبه 2 آبان 94 به دلیل تعطیلی رسمی به روز بعد موکول خواهد شد.

فروش بلیت حرکت‌های یکم آذر به بعد به صورت غلتان هفته‌ای (فقط شنبه هر هفته) در ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد. به این صورت که در روز شنبه 11 مهر تا 7 آذر امکان خرید بلیت وجود دارد.

اخبار اقتصادی - ایسنا