فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پردرآمدترین DJ های سال 2013



پردرآمدترین DJ های سال

روش محاسبه درآمدهای این دی جی ها، مجموع درآمدهای آنها از اجراها، تبلیغات، فروش کالاها، فروش آهنگ های ضبط شده، و کسب و کارهای دیگر است. منابعی که از آنها این اطلاعات جمع آوری شده اند، وکلا، مدیران و وبسایت ها و در بعضی موارد خود این هنرمندان می باشند.

 روش محاسبه درآمدهای این دی جی ها، مجموع درآمدهای آنها از اجراها، تبلیغات، فروش کالاها، فروش آهنگ های ضبط شده، و کسب و کارهای دیگر است. منابعی که از آنها این اطلاعات جمع آوری شده اند، مدیران، وکلا، مدیران بازرگانی و وبسایت های Songkick، Pollstar و RIAA و در بعضی موارد خود این هنرمندان می باشند. در حال حاضر هاردوِل (Hardwell)، بهترین دی جی دنیا معرفی شده و بعد از او آرمین ون بورن، آویچی، تییستو، داوید گتا و غیره قرار دارند. ولی فوربس پردرآمدترین دی جی های دنیا در سال 2013 را اینگونه معرفی می کند.

  پردرآمدترین DJ های سال 2013,

1. کالوین هریس - Calvin Harris
 46 میلیون دلار

  پردرآمدترین DJ های سال 2013,کالوین هریس

هریس امسال بیش از جی زی یا کیتی پری درآمد داشته است. او برای اولین بار در طول زندگی حرفه ای اش، مدعی تاج الکترونیک دَنس موزیک است. در ماه فوریه او قراردادی برای اجرای 70 برنامه در طول دو سال با مگاکلاب Hakkasan لاس وگاس منعقد کرد و از ترانه سرایی و تهیه کنندگی برای پاپ استارهایی مانند ریحانا هم درآمد کسب می کند. او در مصاحبه با فوربس گفت: «پیشرفت دنس موزیک در سه سال گذشته نجومی بوده و من در زمان و مکان درستی قرار گرفته بودم.»

2. تییستو - Tiësto
32میلیون دلار

 پردرآمدترین DJ های سال 2013,تییستو

 این دی جی هلندی که در دهه گذشته فعالیت داشته در سال گذشته بیش از 140 اجرا داشته است و بیش از همیشه کسب درآمد کرده است. تییستو امسال تابستان در سوپرکلاب Hakkasan لاس وگاس، خانه لوکسی خرید. او به فوربس گفت: «من در ده سال گذشته در آیبیزا بودم و حس می کردم که دیگه چیز خاصی برام نداره. بعد بهم پیشنهاد شد که تو لاس وگاس اجرا داشته باشم. پیشنهاد خیلی خوبی بود، نه فقط پولش بلکه کاری که می تونم اونجا ارائه بدم و اینکه بزرگترین کلاب دنیارو داره.»

3. داوید گِتا - David Guetta
30میلیون دلار

  پردرآمدترین DJ های سال 2013,داوید گِتا

 داوید گتا خودش را صحنه کلاب های زیرزمینی پاریس به صحنه های بزرگتری همچون تاپ 40 رادیو رساند. او با ورود به موزیک پاپ و همکاری با افرادی همچون Usher و گروه Black Eyed Peas برای خودش نام و نشانی دست و پا کرد. گتا که حالا 45 سال دارد سرعتش را کم کرده و در سال گذشته فقط 120 اجرا داشت. او همچنین در تور جهانی ریحانا شرکت کرد.

4. سوئدیش هاوس مافیا - Swedish House Mafia
25 میلیون دلار

    پردرآمدترین DJ های سال 2013,سوئدیش هاوس مافیا


سه عضو گروه سوئدیش هاوس مافیا یعنی سباستین اینگروسو، اکسول و استیو انجلو در ماه مارس 2013 به کار گروهی خود پایان دادند. ولی در طول یک سال آنقدر درآمد داشتند که در میان 5 نفر اول لیست قرار بگیرند. هر سه آنها در حال حاضر بطور انفرادی کار می کنند.

5. دِد ماوس - Deadmau5
21 میلیون دلار

      پردرآمدترین DJ های سال 2013,آویچی Avicii

این جوئل توماس زیمرمان با آن کلاه موشی شکل با اجراهایی کمتر از همتایانش توانست درآمد زیادی کسب کند. او برای اجرا در Hakkasan و کلاب ها و فستیوال های دیگر دنیا، شبی 200 هزار دلار می گیرد.

6. آویچی Avicii
20 میلیون دلار

 پردرآمدترین DJ های سال 2013,دِد ماوس

 تیم برگلینگ، دی جی سوئدی 23 ساله، با نام صحنه آویچی، جوانترین دی جی لیست ما است. او با نرم افزاری که بطور غیرقانونی دانلود کرده بود، در اتاقش تمرین می کرد و موزیک می ساخت. قرار بود در ماه سپتامبر، موزیک True را منتشر کند. تک آهنگ اصلی او Wake Me Up بیش از 1.7 میلیون بار در کل دنیا دانلود شده است.

7. افروجک Afrojack
18 میلیون دلار

 پردرآمدترین DJ های سال 2013,افروجک

  نیک وان د وال، با نام صحنه افروجک، دی جی هلندی است که با درآمدش از موزیک، اخیراً یک فراری 458 خرید، یک ساعت بعد با آن تصادف کرد و روز بعد یک خودروی نو خرید. افروجک که فقط 25 سال دارد، برای همتایان خود پیتبول و کریس براون،آهنگسازی کرده است. می گویند افروجک پیشنهاد Hakkasan که دو برابر دستمزدش بود را رد کرد تا به کارفرمایش وفادار بماند.

8. آرمین ون بورن Armin van Buuren
17 میلیون دلار

    پردرآمدترین DJ های سال 2013,آرمین ون بورن

  پادشاه ترانس اروپا مدتهاست که به عنوان یکی از بهترین هنرمندان فضای موزیک الکترونیک شناخته می شود. ون بورن هر هفته برنامه ای رادیویی به نام A State of Trance دارد و با 120 اجرا در 12 ماه گذشته از کوالالامپور تا اوکلند، تبدیل به دی جی بین المللی شده است. او پنجمین آلبوم خود به نام Intense را در ماه مه منتشر کرد. او که از دوستان خانواده سلطنتی هلند محسوب می شود، در مراسم تاجگذاری پادشاه هلند ویلم الکساندر و ملکه ماکسیما، در ماه مه، موزیک اجرا کرد.

9. اسکریلکسSkrillex - (رتبه مشترک)
16 میلیون دلار

      پردرآمدترین DJ های سال 2013,اسکریلکسSkrillex

سانی جان مور با نام صحنه اسکریلکس، نوازنده آمریکایی موزیک الکترونیک، با آن مدل موی خاص خودش، برای اجرای زنده در هر گوشه ای از دنیا، چک های شش رقمی دریافت می کند. او با تولید موزیک ضبط شده هم درآمد زیادی کسب می کند. اسکریلکس امسال توانست 3 جایزه گرمی را از آن خود کند.

9. کَسکِید Kaskade (رتبه مشترک)
16 میلیون دلار

     

پردرآمدترین DJ های سال 2013,آرمین ون بورن Armin van Buuren Skrillex

رایان رادون با نام صحنه کسکید، دی جی 42 ساله آمریکایی است. او بیش از 130 اجرا در 12 ماه گذشته داشته است. او یکی از اولین دی جی هایی است که در لاس وگاس خودش را شناساند و مستقر شد. او در سال 2010 با کلابی قرارداد بست و حالا بطور منظم اجرا دارد.

11. استیو آوکی Steve Aoki
14 میلیون دلار

  

پردرآمدترین DJ های سال 2013,استیو آوکی Armin van Buuren Skrillex

استیون هیرویوکی آوکی، نوازنده الکترو هاوس آمریکایی، که قادر است در تورهایش روزی دو اجرا داشته باشد، در 12 ماه گذشته حدود 270 برنامه اجرا کرده است. او روحیه کارآفرینی پدرش را دارد و رستوران ها و نایت کلاب های زیادی باز کرده است.

12. دی جی پولی دی DJ Pauly D (رتبه مشترک)
13 میلیون دلار

     پردرآمدترین DJ های سال 2013 دی جی پولی دی DJ Pauly D Armin van Buuren Skrillex

پل ول وکیو، یا همان دی جی پولی دی، شاید کمتر از دی جی های دیگر این لیست درآمد داشته باشد، ولی با 90 اجرا در سال گذشته، او برای دومین سالی است که در لیست سلاطین موزیک الکترونیک قرار می گیرد.

12. دیپلو Diplo (رتبه مشترک)
13 میلیون دلار

   پردرآمدترین DJ های سال 2013،دیپلو Diplo DJ Pauly D Armin van Buuren Skrillex

توماس ویزلی پنتز، با نام صحنه دیپلو، دی جی، ترانه سرا، رپر و تهیه کننده موسیقی آمریکایی است. او برای ستاره هایی همچون بیانسه، جاستین بیبر و اسنوپ لاین، آهنگسازی کرده و حتی در یکی از آگهی های تبلیغاتی بلک بری حضور داشته است.

 

========================================
وبسایت dgmag.com بهترین DJهای دنیا را اینطور رده بندی می کند:

1. هاردوِل (Hardwell)
2. آرمین ون بورن (Armin Van Buuren)
3. آویچی (Avicii)
4. تییستو (Tiësto)
5. داوید گِتا (David Guetta)
6. دیمیتری وگاس و لایک مایک (Dimitri Vegas & Like Mike)
7. نیکی رومرو (Nicky Romero)
8. استیو آوکی (Steve Aoki)
9. افروجک (Afrojack)
10. دَش برلین (Dash Berlin)
11. اسکریلکس (Skrillex)
12. دد ماوس (Deadmau5)
13. السو (Alesso)
14. دبلیو اند دبلیو (W & W)
15. کالوین هریس (Calvin Harris)
16. نروو (Nervo)
17. اباو اند بیاند (Above & Beyond)
18. سباستین اینگروسو (Sebastian Ingrosso)
19. اکسول (Axwell)
20. الی اند فیلا (Aly & Fila)
21. مارکوس شولز (Markus Schulz)
22. دَفت پانک (Daft Punk)
23. هدهانترز (Headhunterz)
24. زد (Zedd)
25. نایف پارتی (Knife Party)

منبع:bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
10 تا از بهترین نرم افزارهای DJ دیجیتال در سال 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2013 +تصاویر



«رابرت داونی جی آر» بازیگر 48 ساله نقش «آیرن من» با كسب درآمد 75 میلیون دلاری از ژوئن 2012 تا ژوئن 2013 به عنوان پردرآمدترین (بالاترین دریافت دستمزد) از نگاه مجله فوربس معرفی شد.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد
«تونی استارك» (آیرن من) نه تنها یك مولتی میلیونر و سوپر قهرمان است بلكه پردرآمدترین بازیگر مرد سال 2013 نیز معرفی شد.

«رابرت داونی جی آر»: 75 میلیون دلار

«رابرت داونی جی آر» بازیگر 48 ساله نقش «آیرن من» با كسب درآمد 75 میلیون دلاری از ژوئن 2012 تا ژوئن 2013 به عنوان پردرآمدترین (بالاترین دریافت دستمزد) از نگاه مجله فوربس معرفی شد.

بر اساس رتبه سنجی مجله فوربس ، رابرت داونی جی آر در سال گذشته در شش فیلم بازی كرده كه هر فیلم بیش از 500 میلیون دلار فروش داشته است. «آیرن من 3» و «انتقامجویان» هر یك بیش از یك میلیارد دلار فروش كرده است و «انتقامجویان» ركورد سومین فیلم میلیارد دلاری تاریخ را از آن خود كرد.

گزارش فوربس حاكی از آن است كه «رابرت داونی جی آر» بازیگر اصلی و جدا نشدنی فیلم «انتقامجویان» بوده است كه به نقش سایر بازیگران همچون «اسكارلت جوهانسون» ، «ساموئل ال جكسون»‌، «كریس همسورث» و «جرمی رنر» رنگ و لعاب دیگری داده است. او بازیگری را در دهه 80 با فیلم «كمتر از صفر» آغاز كرد ولی خیلی زود موفق شد توجه «رابرت آلتمن» و «الیور استون»‌ را برای همكاری و كمك جلب كند و هم اكنون مجموع فروش فیلمهای او به 2 میلیارد و 400 میلیون دلار می رسد.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«چنینگ تیتوم»:  60میلیون دلار

«چنینگ تیتوم» در فهرست پردرآمدترین بازیگران مرد فوربس با درآمد 60 میلیون دلاری در رتبه دوم جای دارد. به عنوان یكی از بازیگران موزیكال و مدل او موفقیت خود را مدیون فیلم «مایك جادویی» است.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«هیو جكمن»: 55 میلیون دلار

«هیو جكمن» از ژوئن 2012 تا ژوئن 2013 با درآمد 55 میلیون دلاری در جایگاه سوم قرار گرفت . نقش ژان وال ژان در فیلم «بینوایان» نه تنها نامزدی اسكار را برای او به همراه داشت بلكه موجب فروش 438 میلیون دلاری این فیلم شد. جكمن به زودی با فیلم «ولورین» روی پرده سینماها می رود.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«مارك والبرگ»: 52 میلیون دلار

«مارك والبرگ» درآمد 52 میلیون دلاری سال 2013 خود را مدیون فیلم «تد»  است. این فیلم با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شد و 550 میلیون دلار فروش كرد. والبرگ فیلم «تبدیل شوندگان 4» را در تابستان 2014 پیش رو دارد و حضور او در این فیلم می تواند او را به رتبه های بالاتر فوربس ببرد.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«دوآین جانسون» : 46 میلیون دلار

«دوآین جانسون»  با 46 میلیون دلار رتبه پنجم پردرآمدترین بازیگرمرد هالیوود را دارد. در بیش از 10 هفته از سال 2013 فیلمهای «راك» در صدر گیشه قرار داشت . نمونه اخیر آن «سریع و خشن 6» است كه تاكنون بیش از 500 میلیون دلار فروش داشته است.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«لئوناردو دی كاپریو»: 39 میلیون دلار

«لئوناردو دی كاپریو» در فهرست امسال فوربس رتبه ششم را بدست آورد. درآمد او از بازی در فیلمهای «گتسبی بزرگ» و «جانگو» حدود 39 میلیون دلار بوده است. درآمد «دی كاپریو» نسبت به سالهای گذشته كاهش یافته كه این به دلیل عدم موفقیت فیلمهای او در گیشه سینماها بوده است. «دی كاپریو» به زودی در فیلم «گرگ وال استریت» روی پرده سینماها می رود.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«آدام سندلر»: 37 میلیون دلار

«آدام سندلر» با 37 میلیون دلار جایگاه هفتم فهرست فوربس را دارد. او در سال 2012 با گویندگی در انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا» موفقیت چشمگیری بدست آورد. این انیمیشن 85 میلیونی بیش از 347 میلیون دلار فروش كرد. سندلر همچنان موقعیت خود را در فهرست حفظ كرده است. او به تازگی در فیلم «بزرگ شده ها 2» روی پرده رفته است.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد

«تام كروز»: 35 میلیون دلار

جایگاه هشتم پردرآمدترین بازیگر مرد از نگاه فوربس برای تام كروز است. فیلمهای این بازیگر 58 ساله درآمد 35 میلیون دلاری را برای او به همراه داشته است. این در حالی است كه فیلمهای كروز همچون «جك ریچر» فروش موفقی در گیشه نداشته است.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد

«دنزل واشنگتن»: 33 میلیون دلار

«دنزل واشنگتن» بازیگر نامزد اسكار فیلم «پرواز» با درآمد 33 میلیون دلاری در رتبه نهم فهرست فوربس قرار گرفته است. تنها فیلم موفق او در سال گذشته «پرواز» بود.

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد


«لیام نیسون‌»:  32میلیون دلار

«لیام نیسون‌» بازیگر ایرلندی هالیوود با 32 میلیون دلار در رتبه دهم قرار گرفت. او فیلم پرفروش «ربوده شده» (تیكن) را برای چند هفته در صدر گیشه پرفروشترین ها نگه داشت.... /  cinemakhabar.ir

پر درآمدترین بازیگران 2013, لیست پردرآمدترین بازیگران مرد