فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پایان فاز اول بازی در "ستایش 2"



اخبار فرهنگی - پایان فاز اول بازی در "ستایش 2"/ دوست دارم کارگردان تلویزیونی شوم

سیما تیر انداز بازیگر تئاتر و تلویزیون از علاقه خود به کارگردانی آثار تلویزیونی گفت و همچنین از بازی در تله‌فیلم "روزهای آخر اسفند" برای نوروز 93 خبر داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سیما تیرانداز,ستایش 2


سیما تیرانداز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان تصویربرداری بازی خود در فاز اول سریال "ستایش 2" بیان کرد: بازی من در همان نقش انیس در این سریال ادامه داشت و حالا فاز اول بازی من در این سریال به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه این روزها پیشنهادهای زیادی در حوزه تلویزیون، تئاتر و تصویر دارد، اضافه کرد: چندین پیشنهاد در حوزه های مختلف داشته ام و حتی کارهایی هم برای نوروز به من پیشنهاد شده که فعلا هیچ یک قطعی نشده اند.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون اظهار کرد: "روزهای آخر اسفند" یکی از کارهایی بود که به کارگردانی بهروز شعیبی در آنها بازی کردم و به احتمال زیاد این تله فیلم برای پخش نوروزی در نظر گرفته می شود.

تیرانداز که آخرین بار با بازی در سریال طنز "دودکش" در تلویزیون ظاهر شد، درباره علاقه خود به کار طنز بیان کرد: "دودکش" برای من کار متفاوتی بود و خود من هم ترجیح می دهم ژانرهای متفاوت را تجربه کنم و غیر از تفاوت ژانرها آنچه برایم اهمیت دارد این است که متن هایی را کار کنم که خوب و جذاب باشند.

این بازیگر که کارگردانی تئاتر را نیز بر عهده دارد درباره علاقه خود به کارگردانی تلویزیونی بیان کرد: اگرچه این مساله بسیار متفاوت از تئاتر است اما من گاهی به آن فکر می کنم. در کارگردانی تلویزیونی باید به دوربین و موارد تکنیکی آن نیز توجه کرد که اساسا در تئاتر چنین چیزهایی وجود ندارند و همچنین باید به این ابزار فنی آگاهی داشت. با این حال اگر زمانی شرایطش فراهم شود، علاقمندم درباره مسایل اجتماعی که دغدغه همیشگی من بوده است کاری تولید کنم.
 اخبار فرهنگی - مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان تصویربرداری «ستایش» با حضور مشایخی و خیراندیش



 

 

پایان تصویربرداری «ستایش» با حضور مشایخی و خیراندیش

 

تصویربرداری قسمت های باقیمانده از فصل اول مجموعه تلویزیونی "ستایش" در شهرستان طالقان به پایان رسید.

سعید سلطانی کارگردان این مجموعه تلویزیونی در گفت وگو با شبکه ایران ضمن اعلام این خبر افزود: تصویربرداری سریال "ستایش" پس از وقفه ای پنج ماهه از اوایل مردادماه در شهرستان طالقان آغاز شد و اواخر هفته قبل به پایان رسید.

وی با تاکید بر این نکته که در حال حاضر مراحل فنی قسمت های پایانی سریال در حال انجام است ادامه داد: از جمعه این هفته شاهد پخش بخش های قسمت های ضبط شده اخیر از آنتن شبکه ۳ سیما خواهیم بود.

سلطانی از جمشید مشایخی، گوهر خیراندیش، شهاب عسگری، فرهاد متقی و حمید جدیدی به عنوان بازیگرانی نام برد که در قسمت های مذکور به گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی اضافه شده اند.مشایخی نقش شخصیتی به نام خان بهادر (پدر بزرگ ستایش) را دارد که ستایش و پدرش پس از فرار از کمپ به او پناه می برند.

این کارگردان در ادامه از تصویربرداری فاز دوم مجموعه "ستایش" به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از اوایل سال آینده خبر داد و افزود: نگارش فصل دوم این مجموعه توسط سعید مطلبی ادامه دارد و در سری دوم قصه کاراکترها با گذر ۲۰زمان ساله در زمان حال روایت خواهد شد و فضای قصه مطابق با حال و هوای امروز جامعه خواهد بود.

سلطانی پاسخ به سوال احتمال حضور بازیگران جدید یا ادامه همکاری بازیگران این مجموعه تلویزیونی در فاز دوم سریال را به اتمام نگارش سریال موکول کرد.

نرگس محمدی، مهدی پاکدل، محمود عزیزی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، داریوش ارجمند و... بازیگران این مجموعه هستند که تاکنون سی و نه قسمت از آن روی آنتن شبکه ۳ سیما رفته است. سعید سلطانی مجموعه های "جوانی"، "پس از باران"، "مامور بدرقه" و... را کارگردانی کرده است.

شبکه ایران (www.inn.ir)