فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پاسخ تند «سحر قریشی» به هتاکانش



اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار سحر قریشی

سحر قریشی در واکنش به اهانت برخی کاربران شبکه های اجتماعی به وی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «هر چی فکر میکنم چی بنویسم که هم حرف دلم باشه هم با ادب هیچ کلمه ای به زبونم نمیاد....».

فقط میتونم به اون آدمهایی که فقط هستن تو این دنیا که باشن و زحمت انسانیت رو هم به خودشون نمیدن بگم بی شعوریشون برای من اهمیتی نداره.

اگه گاهی بعضی از پستهامو پاک میکنم به حرمت دوستهای واقعیمه آخه بعضیاشون کوچیکن و هنوز معنیِ خیلی حرفهارو نمیدونن از خدای بخشنده و مهربون میخوام که به دل این بندهاشم نگاه کنه و قلب سیاهشون رو با نور الهی روشن کنه».

 

اخبار فرهنگی - برترین ها


ویدیو مرتبط :
واکنش تند سحر قریشی به شوخی جنجالی جنسی محمود شهریاری!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ تند «سحر قریشی» به هتاکان به وی


سحر قریشی در واکنش به اهانت برخی کاربران شبکه های اجتماعی به وی با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:«هر چى فكر میكنم چى بنویسم كه هم حرف دلم باشه هم با ادب هیچ كلمه اى به زبونم نمیاد....».

 
 
 
 
صبح بخیر: سحر قریشی در واکنش به اهانت برخی کاربران شبکه های اجتماعی به وی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: «هر چى فكر میكنم چى بنویسم كه هم حرف دلم باشه هم با ادب هیچ كلمه اى به زبونم نمیاد.

فقط میتونم به اون آدمهایى كه فقط هستن تو این دنیا كه باشن و زحمت انسانیت رو هم به خودشون نمیدن بگم بى شعوریشون براى من اهمیتى نداره.

 اگه گاهى بعضى از پستهامو پاك میكنم به حرمت دوستهاى واقعیمه آخه بعضیاشون كوچیكن و هنوز معنىِ خیلى حرفهارو نمیدونن از خداى بخشنده و مهربون میخوام كه به دل این بندهاشم نگاه كنه و قلب سیاهشون رو با نور الهى روشن كنه».

پاسخ تند «سحر قریشی» به هتاکان به وی