فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش همایون شجریان به خبر ممنوع‌الکاریش



اخبار,اخبارفرهنگی,همایون شجریان

همایون شجریان یکی از خوانندگانی بود که نامش در این فهرست دیده می‌شد. او حالا با انتشار نوشته‌ کوتاهی در صفحه‌ اینستاگرامش این شایعه را تکذیب کرده است.

همایون شجریان با انتشار نوشته‌ کوتاهی به خبر ممنوع‌الکاری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از «روز نو»، چندی پیش خبری در فضای رسانه‌ای حوزه‌ موسیقی منتشر شد که از ممنوع‌الکار شدن 24 خواننده ایرانی حکایت داشت.

در این خبر دلیل اصلی این ممنوعیت، آنتشار آثار این خواننده‌ها در سایت رادیو جوان عنوان شده بود.

همایون شجریان یکی از خوانندگانی بود که نامش در این فهرست دیده می‌شد. او حالا با انتشار نوشته‌ کوتاهی در صفحه‌ اینستاگرامش این شایعه را تکذیب کرده است.

این خواننده و نوازنده‌ تنبک نوشته است: «تا به این لحظه هیچ اعلام رسمی در مورد اینکه ممنوعیتی داشته باشم نشده است. سپاسگزار لطفتان هستم و منتظر فرصتی که ساز دل به حضور شورانگیزتان کوک شود.»

علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد، حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد و علی جنتی وزیر ارشاد هم در روزهای گذشته این خبر را تکذیب کرده بودند.


 اخبارفرهنگی  -  ایسنا


ویدیو مرتبط :
واکنش اینستاگرامی همایون شجریان به شایعه ممنوع الکاریش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی پروین به خبر ممنوع‌الخروج شدنش



اخبار,اخبار ورزشی,علی پروین

 

اخبار ورزشی - واکنش علی پروین به خبر ممنوع‌الخروج شدنش

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به بانک رسالت و زمان حضورم در پرسپولیس ندارد.

 علی پروین ابتدا در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهارداشت: بالاخره بازی اول است و هنوز تیم‌ها در حال و هوای آماده‌سازی هستند و نباید فعلاً از تیمی بخاطر نتایجش خُرده گرفت، انشاالله بازی‌های بعدی نتایج بهتر می‌شود ولی نباید از حق گذشت که پرسپولیس 5-6 موقعیت بسیار خوب داشت اما توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود.

پروین درباره ممنوع‌الخروج شدنش گفت: یکسری از اتفاقات افتاده اما ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به بانک رسالت که در زمان مدیرعاملی‌ام اسپانسر پرسپولیس شد، ندارد. خیالتان راحت باشد. بالاخره یک سری مسائل شخصی وجود دارد که همان موضوع باعث شده که ممنوع‌الخروج شوم.

پروین ادامه داد: اما مشکل خاصی نیست و این مشکل شخصی من حل شده و انشاالله تا فردا یا پس فردا این موضوع رفع می‌شود اما باز هم می‌گویم بانک رسالت در زمان مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس بسیار شفاف به باشگاه کمک کرد و تمام مدارک هم وجود دارد اما اتفاق ممنوع‌الخروج شدن من هیچ ربطی به این اسپانسر، این بانک و زمان مدیریتم در پرسپولیس ندارد. یک موضوع شخصی است که انشاالله در حال حل شدن است، من فقط این حرف را زدم که این بنده‌خداها که به باشگاه پرسپولیس کمک کرده‌اند زیر سئوال نروند.
 اخبار ورزشی - فارس