فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هشتمین «جنگ ستارگان» با بازیگران جدید می‌آید



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جنگ ستارگان

بنیسیو دل‌تورو و لارا درن به جمع بازیگران هشتمین قسمت از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» پیوستند.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی دیزنی همچنین اعلام کرد که بازیگری به نام کلی‌ماریا ترن هم در هشتمین قسمت از این اپرای فضایی حضور خواهد داشت.

لارا درن برای بازی فیلم‌های «رز پریشان» و «وحشی» نامزد جایزه اسکار شده است. از دیگر آثار او می‌توان به «از ته‌دل وحشی»، «مخمل آبی» و «پارک ژوراسیک» اشاره کرد.

در سوی دیگر بنیسیو دل‌تورو نیز برای بازی در فیلم «قاچاق» به کارگردانی استیون سودربرگ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرده است. او یک بار هم برای بازی در فیلم «21 گرم» نامزد دریافت این جایزه شد. براساس گزارش ورایتی این بازیگر احتمالا نقش شخصیت شرور قسمت تازه «جنگ ستارگان» را بازی می‌کند.

مراحل ابتدایی ساخت این اثر سینمایی از دوشنبه در استودیوی پاینوود لندن آغاز شد. این فیلم قرار است از 15 دسامبر سال 2017 به سینماهای سراسر جهان عرضه خواهد شد.

ریان جانسون کارگردان فیلم «لوپر» فیلمنامه قسمت هشتم «جنگ ستارگان» را نوشته است و پس از جی‌جی‌ آبرامز کارگردان «جنگ ستارگان» می‌شود. مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی رایدلی، جان بویگا، اسکار آیزاک، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، گوئندلین کریستی و اندی سرکیس بازیگران حاضر در این پروژه هستند.

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
بازیگران جنگ ستارگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنج پوستر تازه از بازیگران «جنگ ستارگان» منتشر شد



 پنج پوستر تازه از فیلم «جنگ ستارگان، نیرو برمی‌خیزد» با محوریت شخصیت‌های اصلی فیلم منتشر شد.

اخبار,اخبار فرهنگی ,پوستر تازه از فیلم   جنگ ستارگان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پوستر تازه از فیلم   جنگ ستارگان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پوستر تازه از فیلم   جنگ ستارگان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پوستر تازه از فیلم   جنگ ستارگان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پوستر تازه از فیلم   جنگ ستارگان

 دو شخصیت قدیمی فیلم «جنگ ستارگان» هان سولو و لیا اورگانا در کنار فین و ری دو شخصیت تازه‌وارد این فیلم در این پوسترها دیده می‌شوند. علاوه بر آن کایلو رن شخصیت منفی این فیلم نیز در یک پوستر حضور دارد.

نکته قابل ذکر در انتشار این پوستر‌ها این است که همانند پوستر رسمی فیلم که پیش از این منتشر شده بود، در این پوسترها نیز خبری از لوک اسکای‌واکر نیست. علاوه بر آن به نظر می‌رسد که هریسون فورد اسلحه خود از نخستین «جنگ ستارگان» در سال 1977 را هنوز همراه خود دارد.


  اخبار فرهنگی  -  خبر  انلاین