فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هدیه گران قیمت بیانسه و جی زد به دخترشان +عکس



هدیه فوق العاده گران قیمت بیانسه و همسرش به دختر یک ساله شان سوژه داغ رسانه های هنری شده است.

هدیه گران قیمت بیانسه و جی زد به دخترشان

این زوج هنری دنیای موسیقی غرب دارای ثروتی افسانه ای هستند و تعجبی ندارد که یک هدیه فوق العاده گران قیمت و لوکس به دخترشان تقدیم کنند. این هدیه به عنوان هدیه اولین سالگرد تولد وی بوده است.

"بیانسه" 31 ساله و "جی زد" 43 ساله به مناسبت اولین سالگرد تولد "بلو ایوی" با پرداخت هزینه ای 80 هزار دلاری یک باربی با لباسی از الماس خریداری کردند.

گفته میشود این عروسک مخصوص دارای 160 قطعه الماس روی لباسش است. آنها همچنین به مناسبت تولد دخترشان در نیویورک جشنی ترتیب دادند که با گلهای رز صورتی و سفید به قیمت 60 هزار پوند تزئین شده و یک کیک 1500 پوندی نیز خریداری شده بود.

بچه های حاضر در جشن با اسباب بازیهای مختلف پذیرایی شدند که گفته میشود هزینه ای 20 هزار پوندی در برداشته است.

هدیه گران قیمت بیانسه و جی زد به دخترشان

همچنین به همه میهمانان یک بلیط افتخاری کنسرت این زوج در ماه آینده میلادی به همراه یک خودکار طلایی با نام "بلو ایوی" هدیه داده شد .طبق گزارشات این زوج برای برپایی این جشن هفته ها برنامه ریخته اند.

یک منبع نزدیک به این خانواده میگوید آنها همه تلاش خود را کردند تا اولین سالگرد تولد فرزندشان برای همیشه در اذهان بماند.

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان


ویدیو مرتبط :
ویدیو ارسالی جسی جی از خودش و نایل در کنسرت بیانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه گران قیمت کیم کارداشیان به معشوق جدیدش +عکس



هدیه گران قیمت کیم کارداشیان به معشوق جدیدش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: کیم یک خانم 31 ساله فوق العاده ثروتمند است که همه چیز دارد . او با ماشین لامبورگینی جدیدش که در خانه اش در لوس آنجلس پارک کرده بود همه را شگفت زده کرد اما زمانیکه در خبرها آمد او این لامبورگینی اسپرت 400 هزار دلاری را برای معشوق جدیدش " کانیه وست" خریده است دهان همه از تعجب باز ماند.

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

او این اتومبیل لوکس گرانقیمت را به مناسبت تولد 35 سالگی این رپر معروف به او هدیه خواهد داد. در حال حاضر این خواننده در تور کاری اش در دوبی به سر میبرد و قرار است در چند کشور دنیا برنامه زنده اجرا کند بنابراین کیم از هدیه گرانقیمتش فیلمبرداری کرده و آن را برای این آقای خوش شانس ارسال کرد.

این روزها همه در تلاش هستند تا نتیجه این عشق آتشین را حدس بزنند که آیا بالاخره این دو ازدواج خواهند کرد یا خیر؟

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 

 

کانیه وست, کیم کارداشیان, لامبورگینی

 گروه خبری پرداد