فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نمایشگاه بین المللی هنر بی ینال ونیز فراخوان داد



 نمایشگاه بین المللی هنر بی ینال ونیز فراخوان داد

 

پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی هنر بی ینال ونیز در ژوئن ۲۰۱۱ مطابق با خرداد ماه ۱۳۹۰، از هنرمندان توانا و علاقمند به شرکت در این رویداد مهم دعوت كرد.

 

 

پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی هنر بی ینال ونیز برای حضور هنرمندان در این نمایشگاه فراخوان داد.

هنرمندان می توانند به تناسب موضوع بینال، در زمینه های: نقاشی، عکاسی، حجم و هنرهای مفهومی درقالب ویدئو آرت، چیدمان، پرفورمانس و هنر محیطی آثار خود را در قالب لوح فشرده به واحد پژوهش موزه هنرهای معاصر تهران ارائه نمایند.

موضوع دوسالانه هنر سال ۲۰۱۱ ونیز، «روشنایی» است که یادآور اهمیت وجود و معنی نور در آثار هنرمندان معاصر در برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان است.

بنابراین از هنرمندان عزیز و علاقمند درخواست می شود باتوجه به این موضوع و همچنین توجه دیرینه ایرانیان به مبحث نور در زمینه هایی چون فلسفه، دین، هنر و معماری و نیز جایگاه آن در فرهنگ و هنر کشورمان به ارائه آثار غنی و پرمحتوا ازنظر صورت و معنا بپردازند.

بدیهی است آثار ارسالی به موزه به دقت بررسی، کارشناسی و سپس آثار متناسب انتخاب خواهد شد.

تصاویر آثار موردنظر باید به همراه مشخصات اثر، توضیح اثر و رزومه هنرمند حداکثر تا ۴ بهمن ۱۳۸۹ به آدرس الکترونیکی [email protected] ارسال شود.

نمایشگاه پنجاه و چهارم ونیز در روز ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) تا ۲۷ نوامبر (۶ آذرماه ) برگزار خواهد شد.... /خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
کونگ فو توآ نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی هنر های رزمی 1390/11/8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان...



 

دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تبریز گشایش یافت

 

 

دو نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تبریز گشایش یافت

 

 

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حرارتی، برودتی و سیستمهای تهویه صبح پنجشنبه در تبریز گشایش یافت.


به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، در نمایشگاه بین‌المللی لوازم و مصالح ساختمانی تبریز ۴۲۵ واحد داخلی از ۹ استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، فارس، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی همچنین نمایندگی‌های کشورهای آلمان، یونان، ایتالیا، کانادا، ژاپن، کره‌جنوبی، چین و فرانسه و ۴۰ واحد از کشور ترکیه به طور مستقیم حضور دارند.


این واحدهای تولیدی آخرین دستاوردهای خود را از قبیل شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، انواع کاشی و سرامیک، سنگ‌های ساختمانی و تزیینی، ماشین‌آلات راهسازی و ساختمان، بلوک‌های سفالی و شیشه‌ای، ماشین‌آلات بتنی و صنعتی، انواع کفپوش، پارکت و کاغذ دیواری، عایق‌های رطوبتی، کابینت و مصنوعات چوبی، مبلمان اداری و خانگی در پنج سالن نمایشگاه بین‌المللی تبریز در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع فضای مسقف و شش هزار متر مربع فضای باز نمایشگاه بین‌المللی تبریز به معرض نمایش عموم گذاشته‌اند.


در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی حرارتی و برودتی تبریز نیز ۲۲۲ واحد از هفت استان تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، یزد، مازندران و نمایندگی‌های آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره‌جنوبی، چین، فرانسه و اسپانیا همچنین ترکیه به صورت مستقیم حضور دارند.


در این نمایشگاه نیز آخرین دستاوردها در زمینه لوله و اتصالات، مشعل‌های گازسوز، دیگ‌های چدنی، دستگاه‌های چیلر، تاسیسات ساختمانی، مبدل‌های حرارتی و برودتی در مساحتی بالغ بر ۱۷ هزار مترمربع فضای مسقف و یک هزار و ۱۲۰ متر مربع فضای باز عرضه شده است.


هر دو نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت دایر است.... /  خبرگزارى مهر