فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مردم برای دیدن نمایش این بازیگر 17 ساعت در صف می ایستند



اخبار , اخبار فرهنگی,اشتیاق تماشای نمایشنامه معروف ویلیام شکسپیر,بیشترین انتظار برای تماشای بازی یک هنرمند

 

اشتیاق تماشاگران برای تماشای نمایشنامه معروف ویلیام شکسپیر با بازی هنرمند سرشناس سینما، باعث به فروش رسیدن تمام بلیط‌ها در چند دقیقه شد.

طرفداران بازیگر بریتانیایی بندیکت کامبربچ برای تماشای بازی هنرمند محبوب خود در نقش هملت شب را در صف به صبح رساندند.

هر چند تمام بلیط‌های این نمایش در چند دقیقه اولیه عرضه به فروش رسید، اما سالن تئاتر محل برگزاری این نمایش هر روز 30 بلیط اضافی به ارزش 10 پوند برای فروش در همان روز عرضه می‌کند. پیش از این نیز انتظار می‌رفت که گروه‌های پرشماری از طرفداران این بازیگر 39 ساله برای تماشای اجرای او جذب این نمایش شوند.

در این میان دو دانش‌آموز جوان ایتالیایی به نام‌های جرجیا آلونگی و چیارا روسو اولین نفرات در صف تهیه بلیط بودند. آنها برای تهیه بلیط و دیدن نمایش ساعت 3 بعد از ظهر سه‌شنبه 4 اوت به سالن محل نمایش رفتند، و این در حالی بود که گیشه تهیه بلیط چهارشنبه 5 اوت در ساعت 10:30 صبح باز می‌شد.

نکته قابل توجه در این بین این است که علیرغم این همه اشتیاق از سوی طرفداران برای تماشای نمایش کامبربچ، درب ورودی سالن نمایش، به یک آگهی مزین شده که روی آن نوشته‌اند : «بندیکت کامبربچ پیش و پس از اجرای نمایش «هملت» دست‌خط و امضایی به طرفداران نخواهد داد.»

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
‫قهوه خانه 35 ساله ای که حمید گودرزی و حامد بهداد برای خوردن املت های آن در صف می ایستند!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش عكس بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) تابع پخش تلویزیونی آن است



 

 نمایش عكس بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) تابع پخش تلویزیونی آن است

 

عكاس سریال «مختارنامه» گفت: اگر تلویزیون چهره ی حضرت ابوالفضل(ع) را نشان ندهد عكس های او نیز هیچ گاه نمایش داده نمی شود.

مسعود پاكدل در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، درباره ی نمایشگاه عكس های منتخب سریال «مختارنامه» گفت: همه ی عكس ها در طول سریال گرفته شده و نمی توان گفت كدام یك از عكس ها زودتر گرفته شده است، هیچ برنامه ای هم از قبل برای این قضیه نداشتیم بلكه بیشتر عكس های خوب را به نمایش گذاشتیم.

عكاس سریال «مختارنامه» با اشاره به این كه تنها عكاس این سریال بوده و همه عكس های منتشر شده از این سریال متعلق به اوست، ادامه داد: به طور كلی عكاس این سریال فقط من بودم مگر این كه خبرنگارانی سرصحنه فیلم حضور داشته و از سریال عكاسی كرده باشند.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا از چهره ی حضرت ابوالفضل (ع) در «مختارنامه» عكاسی كرده است؟ گفت: از حضرت ابوالفضل (ع) هم عكس گرفته ام ولی فعلا قرار است این عكس ها نمایش داده نشوند.

مسعود پاكدل ادامه داد: اگر چهره ی حضرت ابوالفضل(ع) در تلویزیون نمایش داده شود، این عكس ها هم به تبع آن نمایش داده می شوند. اما اگر تلویزیون چهره حضرت ابوالفضل(ع) را نشان ندهد، این عكس ها هیچ گاه نمایش داده نخواهند شد.

عكاس سریال «مختارنامه» در پایان تاكید كرد: به هر حال شكل ارائه ی سریال و عكس های آن باید با هم هماهنگی داشته باشند و سریال به هر شكلی ارائه شود، عكس های سریال هم به همان صورت ارائه می شوند و نباید جدا از هم باشند.... / خبرگزارى ایسنا