فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

محکومیت سوپراستار سینما به 90 ضربه شلاق تعلیقی



محکومیت سوپراستار سینما به 90 ضربه شلاق تعلیقی

 

بولتن نیوز: «م-گ» سوپراستار سینما که دارای سوابق و پرونده های متعددی در سیستم قضایی کشور می باشد، در آخرین پرونده خود که همچنان مفتوح است از سوی دادگاه تجدید نظر تهران به 90 ضربه شلاق تعلیقی محکوم شده است.

 

محکومیت سوپراستار سینما, دستگیری سوپراستار سینما

 

با وجود چنین پرونده هایی که وی در سیستم قضایی کشور دارد، اما صداو سیما و معاونت سینمایی وزارت ارشاد نسبت به این گونه تخلفات و محکومیت ها بی توجه هستند و به هشدارهای نهادهای ذیربط بی توجه هستند و بعضی از عناصر شاخص جریان خاص نیز از او حمایت کرده اند و همچنان به وی اجازه همکاری می دهند و او در طرح های مختلف و فیلم ها و سریال ها، همچنان فعال است.

 

این سوپراستار سینما، بعد از آن که در پارتی های شبانه دستگیر شد، مدتی ممنوع التصویر شد و نمی توانست در سینما فعالیت کند.

هر چند بارها و بارها نهادهای ذیربط خطاب به معاونت سینمایی کشور دستور داده است که برامور سینمایی کشور نظارت بیشتر را داشته باشد اما بار دیگر شاهد بی توجهی صدا وسیما و این معاونت به هشدارهای نهادهای ذیربط هستیم و از سوی دیگر مشاهده می شود که بعضی عناصر شاخص جریان های خاص در دولت، بیش از حد مجاز از رواج بعضی مسایل در سینمای کشور حمایت می کنند.

 

چندی پیش نیز خبر دستگیری یکی از بازیگران زن سینما بدلیل بدحجابی در همایش برج میلاد، صدر اخبار جنجالی سینمای کشور را به خود اختصاص داده بود..../بولتن نیوز


ویدیو مرتبط :
سوپراستار سینما،رضاگلزار در سالن والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محکومیت مجری معروف به 80 ضربه شلاق


مجری معروف صدا و سیما که با شکایت دختر جوانی با اتهام «زنای به عنف» در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده، به 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

خبرگزاری ایسنا: مجری معروف صدا و سیما که با شکایت دختر جوانی با اتهام «زنای به عنف» در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده، به 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

 شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران در رای کلاسه 168/78/91 آورده است،‌ مجری معروف صدا و سیما که با شکایت دختری جوان به «زنای به عنف و با اکراه» متهم شده است، پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ اظهارات شاکی و دفاعیات متهم، در نهایت به جهت ایجاد شبهه برای دادگاه در موضوع اتهامی زنای به عنف و با اکراه و بر اساس مصداق قاعده درء و به استناد به مواد 54 و 177 قانون آیین‌دادرسی کیفری از اتهام زنای به عنف با شرایط احصان تبرئه شده است.

دادگاه هم‌چنین اعلام کرده است که متهم بر اساس احراز بزهکاری در ملاقات با شاکیه پیش از اجرای صیغه عقد موقت و با استناد به ماده 637 قانون مجازات اسلامی به تحمل 80 ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌شود.

بر اساس اعلام دادگاه، رای صادره حضوری بوده و ظرف 20 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در دیوان عالی کشور است.