فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مجری محروم از آنتن بازیگر شد / آزاده نامداری نقش اول فیلم پرویز شهبازی



اخبار,اخبار فرهنگی ,آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار است وارد سینما شود و به‌عنوان هنرپیشه فعالیت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که چند صباحی است از اجرای برنامه در تلویزیون فاصله گرفته، با پرویز شهبازی کارگردان فیلم‌های «نفس عمیق»، «عیار 14» و «دربند» به توافق رسیده تا نقش اول فیلم جدید او را بازی کند.

این فیلم «نسیم» نام دارد و در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگر است.

چندی پیش شایعه ممنوع‌التصویر بودن این مجری در فضای خبری مطرح شد که او با نگارش متنی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که این خبر صحت ندارد.

شهبازی این بار هم مانند سایر کارهایش، فیلم‌نامه این فیلم را خودش نوشته و علاوه بر کارگردانی تدوین آن را هم به عهده دارد.

پیش‌ازاین اعلام‌شده بود که شهبازی قرار است از چهره‌های ناشناخته یا تازه برای ایفای نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند.

مسعود ردایی تهیه‌کننده فیلم «نسیم» پیش‌ازاین با رد خلاصه داستان‌های منتشرشده از این فیلم، در رسانه‌ها گفته بود که داستان فیلم شهبازی درباره یک دختر و پسر است ، در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

شهبازی پیش‌ازاین در فیلم‌های «نفس عمیق» و «دربند» هم از چهره‌های ناآشنا برای ایفای نقش اول فیلم‌هایش استفاده کرده بود.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری و بی احترامی حسنی مجری لوس تلویزیون......

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آزاده نامداری در فیلم جدید پرویز شهبازی(+عکس)



جدید ترین فیلم پرویز شهبازی با نام "نسیم" این روزها در تهران فیلم برداری می شود

فیلم برداری فیلم جدید پرویز شهبازی با نام نسیم که اثری مشترک با لهستان است طی روزهای آینده با حضور آزاده نامداری مقابل دوربین ادامه خواهد یافت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,آزاده نامداری

 
با پایان یافتن پیش تولید و انجام تست گریم نهایی بازیگران، اولین پلان‌های این فیلم در منطقه امامزاده داود جلوی دوربین رفت که دو بازیگر اصلی ساعد سهیلی و ساغر قناعت حضور داشتند.

در روزهای آینده بازی دو بازیگر دیگر فیلم آزاده نامداری و آذرخش فراهانی نیز در «نسیم» آغاز می شود.

نسیم داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...

 فهرست عوامل اصلی این پرو‍‍ژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: منصور شهبازی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه‌ریزی: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی و تهیه‌کننده: مسعود ردایی.

 

اخبار فرهنگی - عصر ایران