فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ماجرای حمله به حامد زمانی چه بود؟



اگر چماقداران به وسیله شخصی این خواننده حمله کرده اند چرا فقط شیشه کمک راننده را شکسته اند و...

اگر چماقداران به وسیله شخصی این خواننده حمله کرده اند چرا فقط شیشه کمک راننده را شکسته اند و هیچ آسیبی به سایر بخش های خودرو مثلا شیشه جلو، درب خودرو، کاپوت و غیره وارد نکرده اند؟روز گذشته اخباری منتشر شد در خصوص «حمله چماقداران به خواننده انقلابی» که با برخی ابهاماتی همراه بود.

بررسی های خبرنگار عصرخبر حاکیست، علی رغم مصاحبه این خواننده و واکنش هایی که در رسانه ها منتشر شد و حتی برخی علت این حمله چماقداران! را به آهنگ های انقلابی وی مرتبط دانسته اند، این فقط صرفا یک سرقت ساده بوده است که در اصطلاح پلیس آگاهی به آن «سرقت محتویات داخل خودرو» گفته می شود و این اتفاق به حدی رواج دارد که در تمام پایگاه های پلیس آگاهی بخشی به نام سرقت داخل خودرو وجود دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,ماجرای حمله به حامد زمانی چه بود

 هر فردی که قربانی سرقت داخل خودرو شده باشد؛ با صحنه شکسته شدن شیشه کمک راننده و باز بودن درب داشبورد آشنا است، چرا که سارق فقط قصد سرقت سریع دارد و با شکستن شیشه کمک راننده که به داشبورد نزدیک است اقدام به تفتیش داخل خودرو و داشبورد و سرقت محتویات داخل آن می کند.

یک ابهام بزرگ در این جنجال رسانه ای که بی شک خود حامد زمانی نیز به آن راضی نیست، آن است که اگر چماقداران به وسیله شخصی این خواننده حمله کرده اند چرا فقط شیشه کمک راننده را شکسته اند و هیچ آسیبی به سایر بخش های خودرو مثلا شیشه جلو، درب خودرو، کاپوت و غیره وارد نکرده اند؟ و اگر این مسئله واقعا حمله به این خواننده بود فقط و فقط شیشه کمک راننده با خسارت مواجه شده است؟


از سوی دیگر، اگر این چماقداران قصد حمله به حامد زمانی را داشته اند چرا به خود وی که گویا نزدیک خودرو و داخل خودرو نبوده حمله نکرده اند و فقط سراغ شیشه کمک راننده خودرو اش رفته اند؟


تصاویر زیر تنها تصاویر منتشره از این داستان بود که نشان از آسیب دیدگی فقط و فقط شیشه کمک راننده حکایت دارد. 

اخبار,اخبار فرهنگی,ماجرای حمله به حامد زمانی چه بود

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ماجرای حمله به حامد زمانی چه بود

 

اخبار فرهنگی - عصر ایران


ویدیو مرتبط :
ماجرای حمله موتور سواران به خودرو اقای"حامد زمانی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله‌ به ماشین حامد زمانی +عکس


عصر روز گذشته دو موتورسوار به ماشینِ شخصیِ حامد زمانی حمله کردند.

خبرگزاری تسنیم: عصر روز گذشته جمعه 8 آبان 1394 دو موتورسوار ناشناس به ماشین شخصیِ حامد زمانی حمله کردند و شیشه ماشین او را شکسته و به ماشینش خساراتی وارد کردند. خوشبختانه در این رخداد حامد زمانی آسیبی ندید.

زمانی در این‌باره می‌گوید: ساعت نزدیک 4 بود که در یکی از فرعی‌های شریعتی ماشینم را پارک کردم. می‌خواستم از سوپر مارکت خرید کنم. به محض پیاده شدنم صدای ترکیدن شیشه ماشین را شنیدم. دونفر که سوار بر موتور بودند با چیزی شبیه به دیلم که اندازه خط‌کش بود، شیشه سمت شاگردِ ماشین را شکستند. شاید فکر می‌کردند کسی در ماشین هست که آن طرف را زدند.

چند روز پیش هم خبر حمایتِ امیرحسین مقصود‌لو(امیر تتلو) از حامد زمانی بر سر زبان‌ها افتاد. دو خواننده‌ای که در دو ژانر متفاوت کار می‌کنند اما هر دوی آنان همواره مورد هجمه‌ی برخی‌ها قرار می‌گیرند.

تتلو در صفحه اینستاگرامش متنی را در حمایت از حامد زمانی منتشر کرده و زمانی را به عنوان خواننده‌ای که کارش را خوب بلد است مورد حمایت قرار داده است. تتلو خود و حامد زمانی را با خصوصیت‌هایی متفاوت توصیف کرده و تاکید کرده که هر دوی آنها باید بتوانند بدون هیچ هجمه‌ای کارشان را انجام دهند. او چندی پیش با خواندن سرودی درباره انرژی هسته‌ای خبرساز شده بود.

حمله‌ به ماشین حامد زمانی +عکس

حمله‌ به ماشین حامد زمانی +عکس