فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لیلا بلوکات بازیگر زن سینما و فرزند خوانده هایش +عکس



عکس لیلا بلوکات و شش فرزند خوانده اش که دو پسر و ۶ دختر معلول در مشهد هستند.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون متولد4 آذر ماه 1360 تحصیل کرده رشته کارشناسی فرش است. او یک والیبالیست و سوارکار حرفه ای است و دو خواهر و یک برادر دارد.لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال ۸۷ با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد. پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , لیلا بلوکات

 

اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
سفید کننده دندان 5040 مورد استفاده بازیگر سینما خانم لیلا بلوکات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه نامشروع زن ۵۷ ساله با فرزند خوانده اش +عکس



 رابطه نامشروع,رابطه جنسی,بوسیدن عاشقانه,اخبار,اخبار حوادث

 

رابطه نامشروع زن ۵۷ ساله با فرزند خوانده اش +عکس

این خانم که با فرزندخوانده نوجوانش رابطه جنسی برقرار کرده بود خطاب به دادگاه گفت " من عاشق او شده بودم و به خاطر این اتفاق متاسفم.

او به اتهام بوسیدن عاشقانه و تحریک این پسر نوجوان به برقراری رابطه جنسی زیر سن قانونی با حکم زندان مواجه است اما وی اصرار دارد که این اتفاق بعد از تولد 16 سالگی این پسر رخ داده است.

او به قاضی گفته است قبل از 16 سالگی وی آنها فقط به بوسیدن یکدیگر و قدم زدن در بیرون از منزل اکتفا کرده اند و اولین بار که رابطه آنها بیش از حد نزدیک شد زمانی بود که این پسر به 16 سالگی رسیده بوده است.

در امریکا برقراری رابطه جنسی با افرادی که زیر سن قانونی هستند جرم محسوب میشود.

درحال حاضر این زن با قید ضمانت آزاد است و در دادگاه های بعدی به جرم وی رسیدگی خواهد شد./جام نیوز