فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

قبل انتخابات 92 دروغ بیداد می‌کرد


میرکریمی در گفت‌وگویی درباره امروز و یونس بیشتر می‌گوید.


ویدیو مرتبط :
مقایسه تقلب در انتخابات 88 با انتخابات 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای ‌انتخابات ریاست ‌جمهوری 92 برنامه داریم/ خاتمی رئیس ماست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برای ‌انتخابات ریاست ‌جمهوری 92 برنامه داریم/ خاتمی رئیس ماست

خبرگزاری فارس: عضو مرکزیت مجمع روحانیون گفت: ما حتماً برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داریم و نمی‌شود که بی‌برنامه باشیم.

سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها عضو مرکزیت مجمع روحانیون ‌عصر روز گذشته (پنج‌شنبه) در حاشیه مراسم ختم برادر خود ‌که ‌در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌ اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، اظهار داشت: اظهار‌نظر در این باره زود است، ولی ما قطعاً تصمیم داریم در انتخابات شرکت کنیم، البته ‌این حرف نظر شخصی بنده است، اما ‌هنوز درباره نحوه حضور اصلاح‌طلبان جلسه‌ای نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که جلسه اصلاح‌طلبان برای این موضوع چه زمانی مشخص خواهد شد؟، گفت: ما رئیس داریم؛ این سؤالات را باید از آقای خاتمی بپرسید.

دبیر مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه آقای خاتمی به من نیابت نداده که به جای او صحبت کنم، تصریح کرد: هنوز درباره گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات بحثی نشده است.

موسوی خوئینی‌ها درباره مانیفست اصلاح‌طلبی نیز گفت: من مانیفست اصلاح‌طلبی را ندیده‌ام و از آن بی‌خبرم؛ شما از خیلی چیزها خبر دارید که ما از آن بی‌اطلاعیم.

‌عضو مرکزیت مجمع روحانیون در خصوص چگونگی جلب اعتماد مردم به ‌اصلاح‌طلبان پس از فتنه سال 88، متذکر شد: ما حتماً برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داریم و نمی‌شود که بی‌برنامه باشیم اما هنوز اظهارنظر درباره آن زود است.

وی در زمینه احتمال کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی برای ریاست جمهوری سال 92 تأکید کرد: من در این باره خبری ندارم.

موسوی خوئینی‌ها درباره برنامه‌های ‌اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر نیز یادآور شد: ما درباره آن انتخابات هیچ فکری نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر بتوانم در روز 14 خرداد به حرم امام بیایم، شما را دعا خواهم کرد، افزود: اجازه دهید ما دیگر به مسائل خانوادگی خود برسیم./فارس