فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

قاسمخانی: جان و مال ما تهدید شده!



 

 

قاسمخانی: جان و مال ما تهدید شده!

 

محراب قاسمخانی از احتمال ریزش بنای منزل مسکونی خود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سینما محراب قاسمخانی نویسنده سینما و تلویزیون هفته گذشته با تماس با خبرگزاری سینما خبر از کج شدن ساختمان محل سکونت خود در اثر گود برداری ۱۵ متری در بنای مجاور خبر داد.

قاسمخانی گفت چند روز است که این اتفاق رخ داده و ما به هرجا مراجعه کردیم و از هرکدام از دست اندرکاران این پروژه جویای علت شدیم پاسخ مناسبی دریافت نکردیم .

وی در خصوص پیگیری امر از شهرداری گفت: ما هنوز نمی دانیم این پروژه به شهرداری مرتبط است یا خیر زیرا وقتی جویای این مطلب شدیم حرف های ضد و نقیضی در این باره به ما زده شده است.

وی ادامه داد: منزل ما چند سانتیمتر کج شده و دیوارهای آن ترک برداشته و به ناچار من و همسرم شقایق دهقان آن را تخلیه کردیم و اکنون درمنزل اقوام به سر می بریم.... / خبرگزاری سینمای ایران


ویدیو مرتبط :
گذشتن از جان و مال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی ورزشگاه دیدار داماش و پرسپولیس جان افراد ‌را تهدید می‌کند+تصاویر



برگزاری مسابقه در ورزشگاهی که امنیت ندارد

وقتی ورزشگاه دیدار داماش و پرسپولیس جان افراد ‌را تهدید می‌کند+تصاویر

خبرگزاری فارس: تصاویر منتشر شده از ورزشگاه سردار جنگل رشت نشان می‌دهد این ورزشگاه شرایط برگزاری دیدار داماش و پرسپولیس را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال قرار بود دیدار داماش و پرسپولیس فردا (یکشنبه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شود.

چمن این ورزشگاه مصنوعی است و به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند بازی باید در ورزشگاه سردار جنگل که از چمن طبیعی سود می‌برد، برگزار شود. این در حالی است که داماشی‌ها معتقد بودند ورزشگاه سردار جنگل به دلیل تعمیرات شرایط برگزاری مسابقه را ندارد. با این حال روز گذشته (جمعه) اعلام شد این دو تیم باید در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم بروند، موضوعی که اعتراض شدید مسئولان داماش را در پی داشت و آنها اعلام کردند لابی‌های غیرورزشی باعث تغییر مکان این دیدار شده است.

با این حال عکس‌های منتشر شده از ورزشگاه سردار جنگل رشت نشان می‌دهد این ورزشگاه به هیچ عنوان از امنیت لازم برای برگزاری این مسابقه - که به دلیل اتفاقات رخ داده در فصل گذشته حساسیت بیشتری نسبت به قبل دارد - برخوردار نیست. تعمیراتی که در این ورزشگاه انجام می‌شود باعث شده اطراف و درون ورزشگاه پر از سنگ‌هایی باشد که هر کدام از آنها برای به خطر افتادن جان یک نفر کفایت می‌کند.

اگر قرار باشد بازی در این ورزشگاه برگزار شود مطمئنا مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد و حال سؤال این است که چه کسی مسئول اتفاقات احتمالی است؟ باشگاه داماش روز گذشته رسما اعلام کرد مسئولیتی در این خصوص نمی‌پذیرد و استاندار گیلان که باعث تغییر مکان این دیدار شده باید در این زمینه پاسخگو باشد.

عکس‌های زیر که در یکی دو روز گذشته گرفته شده، بیانگر مشکلات موجود در ورزشگاه سردار جنگل رشت است./فارس

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب