فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم جدید اسپیلبرگ تاریخ اكران گرفت



اخبار , اخبار فرهنگی,اکران فیلم جدید اسپیلبرگ ,جدیدترین فیلم اسپیلبرگ

 

اخبار فرهنگی - فیلم جدید اسپیلبرگ تاریخ اكران گرفت

اقتباس سینمایی «غول بزرگ مهربان» (The BFG) كه «استیون اسپیلبرگ» كارگردانی آن را برعهده دارد، ‌22 جولای سال 2016 اكران خواهد شد.

اقتباس سینمایی «غول بزرگ مهربان» (The BFG) كه «استیون اسپیلبرگ» كارگردانی آن را برعهده دارد، ‌تابستان سال 2016 اكران خواهد شد.

« غول بزرگ مهربان» جدیدترین اقتباس سینمایی «اسپیلبرگ» است كه در قالب فرمت لایواكشن براساس كتاب «روآلد دال»‌ ساخته خواهد شد.

«ملیسامتیسون» نویسنده فیلمنامه«ای تی: موجود فرازمین» باردیگر با «اسپیلبرگ» در این فیلم همكاری خواهد داشت.

« غول بزرگ مهربان » داستان دختربچه یتیمی به نام «سوفی» است كه با غول بزرگی دوست می شود. این کتاب از جمله آثار معروف "دال" است که در سال 1982به چاپ رسیده است.

استودیوی دریم ورکس جواز ساخت داستان این کتاب را در سال 2011بدست آورد و کارگردانان بزرگی همچون "جان مدن" و "کریس کلومبوس" را برای بازی در این فیلم معرفی کرده است که درنهایت اسپیلبرگ انتخاب شد.

نسخه انیمیشن این كتاب در سال 1989 از شبكه (ITV) پخش شد.

« غول بزرگ مهربان» اولین تجربه اسپیلبرگ برای گروه سنی كودك و نوجوان نیست. او پیش از این فیلمهای ای تی و تن تن را برای این  گروه سنی كارگردانی كرده است.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
اكران خصوصی فیلم سینمایی دوربین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی مشهورترین فیلم های فانتزی تاریخ سینما


همراه ما باشید تا با بهترین فیلم های فانتزی – هیجان انگیز سینما که توسط سایت موویز انتخاب شده اند، آشنا شوید.