فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عیادت عارف از مرتضی احمدی + عکس



 عیادت عارف از مرتضی احمدی + عکس

محمدرضا عارف از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون عیادت کرد.

به گزارش شبکه ایران و به نقل از امید، محمدرضا عارف از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل ضعف جسمانی تحت مراقبت قرار دارد عیادت کرد و ضمن جویا شدن از وضعیت بالینی وی برای این هنرمند مردمی آرزوی سلامت و بهروزی کرد.

عکس عیادت عارف از مرتضی احمدی,بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

                         
محمدرضا عارف با یادآوری آثار ارزشمند مرتضی احمدی اظهار امیدواری کرد جامعه هنری ایران ازتجارب ارزشمند هنرمندانی نظیر آقای احمدی به نحو شایسته ای استفاده کند.

گفتنی است که چندی پیش مرتضی احمدی با حضور در خبرگزاری ایسنا از برخوردهای تبعیض آمیز در رادیو گلایه کرده بود و گفته بود که رادیو گوش نمی کند و تلویزیون را فقط زمانی که مسابقات فوتبال و کشتی را پخش می کند نگاه می کند./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
عیادت حجت الاسلام والمسلمین امرودی از استاد مرتضی احمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف به دیدار مرتضی احمدی رفت +عکس


محمدرضا عارف از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل ضعف جسمانی تحت مراقبت قرار دارد عیادت کرد و ضمن جویا شدن از وضعیت بالینی وی برای این هنرمند مردمی آرزوی سلامت و بهروزی کرد.

شبکه ایران: محمدرضا عارف از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است به دلیل ضعف جسمانی تحت مراقبت قرار دارد عیادت کرد و ضمن جویا شدن از وضعیت بالینی وی برای این هنرمند مردمی آرزوی سلامت و بهروزی کرد.



پایگاه خبری امید نوشت: محمدرضا عارف با یادآوری آثار ارزشمند مرتضی احمدی اظهار امیدواری کرد جامعه هنری ایران ازتجارب ارزشمند هنرمندانی نظیر آقای احمدی به نحو شایسته ای استفاده کند.

گفتنی است که چندی پیش مرتضی احمدی از برخوردهای تبعیض آمیز در رادیو گلایه کرده بود و گفته بود که رادیو گوش نمی کند و تلویزیون را فقط زمانی که مسابقات فوتبال و کشتی را پخش می کند نگاه می کند.