فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس سلفی از خانم مجری تلویزیونی در دوران حاملگی!+عکس



اخبار فرهنگی - عکس سلفی از خانم مجری تلویزیونی در دوران حاملگی!+عکس

خانم هنرمند تلویزیون روز دوشنبه گذشته در حالی که قرار است اولین فرزند خود را بدنیا اورد عکس سلفی از خود در صفحه تویترش منتشر نمود.

خانم هنرمند تلویزیون روز دوشنبه گذشته در حالی که قرار است اولین فرزند خود را بدنیا اورد عکس سلفی از خود در صفحه تویترش منتشر نمود.او در ادامه تصویر خود نوشت:آیا شکمم در این لباس بزرگ بنظر میرسد؟

 

اخبار , اخبار فرهنگی , عکس سلفی

 

به گزارش دیلی خبر خانم کیمبرلی والش خواننده،آهنگساز،مجری تلویزیونی و هنرپیشه تصاویر دیگری از خود را در تویترش امروز منتشر نمود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , عکس سلفی

 

خانم کیمبرلی عضو گروه موسیقی " Girls Aloud" با لباس قرمز رنگ در لوگراند پاریس.او در سال 2012 گروه موسیقی Girls Aloud را با تغییرات جزئی اصلاح کرد اما پس از چندی از انها جدا شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , عکس سلفی

 

اخبار فرهنگی - دیلی خبر


ویدیو مرتبط :
عکس از 9 ماه حاملگی در قالب یک ویدیو ( حتما ببینید )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی عجیب خانم گوینده در برنامه زنده تلویزیونی +عکس



سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

صحنه رقصیدن این خانم اخبارگو ساعت 4:15 دقیقه صبح به وقت محلی به صورت زنده از تلویزیون امریکا پخش شد. این در حالی بود که او کاملا بی خبر بود که دوربینها در حال ضبط تصاویر او هستند.
این اتفاق هنگام پخش آگهی های بازرگانی قبل از شروع خبر رخ داد . در تصاویر وی در حالی که در حال رقصیدن است دیده میشود و با صدای تهیه کننده که اعلام میکند به زودی برنامه روی آنتن میرود درجای خود می ایستند.
او در این رابطه گفته است: من نمیدانستم که دوربینها در حال ضبط هستند . فقط امیدوار بودم اشخاص زیادی این تصاویر را ندیده باشند اما وقتی متوجه شدم تنها در مدت 8 ساعت این تصاویر بیش از 100 هزار بیننده در یوتوب داشته است به کلی نا امید شدم.
من معتقدم که هرکس باید مقداری روحیه شادی طلبی داشته باشد تا در مواقع لزوم از آن برای انرژی دادن به سایرین استفاده کند از آنجایی که ساعت کار ما به گونه ای است که خواب آلودگی باعث کسل شدن و رخوت در همکاران میشود من سعی داشتم با این کار انرژی زیادی را به استودیو هدیه دهم.

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

منبع:pardad.ir