فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عاشقانه‌ های مازیار فلاحی به برج میلاد رسید


مازیار فلاحی و گروه جدیدش با یک اجرای پر انرژی شب خاطره انگیزی برای حضار رقم زدنند.

موسیقی ما: مازیار فلاحی و گروه جدیدش با یک اجرای پر انرژی شب خاطره انگیزی برای حضار رقم زدنند.

این اجرای هم مانند اجراهای قبلی این خواننده با استقبال خوبی همراه شده بود.


آغاز برنامه با پرطرفدار‌ترین قطعه این خواننده «دروغه» بود که از‌‌‌ همان ابتدا با همخوانی حاضرین در سالن توام شد.

مازیار فلاحی در این برنامه هم با قطعه «دروغه» برنامه را شروع کرد و در ادامه به اجرای قطعات خاطره انگیز خود و چند قطعه جدید... گل نازم... دلم بشکنه حرفی نیست... بازگشت... قطعه انگلیسی فیلم پروانگی... «رنگین کمان» که تیتراژ برنامه رادیویی «جوان ایرانی»پرداخت.

نکته جالب این کنسرت حضور 2 نوازنده نابینا در گروه مازیار فلاحی بود. داوود جعفری «آکاردئون» و امین رهنما «کمانچه».

 مازیار 2 قطعه را تنها با نوازندگی این دو اجرا کرد که با استقبال بی‌نظیری از طرف مردم همراه شد تا جایی که بعد از اجرای این قطعات مردم ایستاده دست می‌زدنند و خواستار اجرای دوباره این قطعات بودند.














































ویدیو مرتبط :
مازیار فلاحی - برج میلاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مازیار فلاحی بار دیگر فضای برج میلاد را عاشقانه کرد


اولین شب کنسرت مازیار فلاحی شب گذشته (۲۲ خرداد ‌ماه) با تکنوازی آکاردئون هنرمند روشندل، داود جعفری، آغاز شد.

موسیقی ما: اولین شب کنسرت مازیار فلاحی شب گذشته (۲۲ خرداد ‌ماه) با تکنوازی آکاردئون هنرمند روشندل، داود جعفری، آغاز شد.

 احساس خاص او در نوازندگی، مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده بود. مازیار فلاحی در این کنسرت بار دیگر مجموعه موسیقی فیلم‌های خود را به علاوه قطعات آلبوم «قلب یخی» اجرا کرد.

«مجنون لیلی»، «لحظهٔ دیدار»، «بانوی خیال» و «آدمکای برفی» ازجمله قطعاتی بودند که توسط ارکستر این هنرمند نواخته شدند.


آهنگساز «پروانگی» در این اجرا قطعات جدیدی را نیز اجرا کرد و با عوض شدن فضای ترانه، طراحی صحنه نیز تا حدی تغییر می‌کرد که به نوع خود اقدام بدیعی در موسیقی پاپ بود.

فضای احساسی و عاشقانه ترانه های مازیار بارها خود او وحضار را منقلب کرد.مازیار فلاحی دو قطعهٔ «تو رو دوست دارم» را به غزل ابوالفتحی به‌عنوان یکی از خیرین موسسه «محک» تقدیم کرد و در این رابطه توضیح داد: ایشان همهٔ عمرشان را صرف کار خیر کردند، اما با بیماری سرطان دست و پنچه نرم می‌کرد.

 من بلیت آخرین کنسرتم را برای ایشان فرستادم، اما زمانه به ایشان فرصت نداد که هیچ‌گاه به اجرای من بیایند، برای همین، همیشه یک صندلی خالی در کنسرت‌هایم برای او نگه می‌دارم.


از حاشیه های اجرای شب گذشته می توان به این موضوع اشاره کرد که پیش از شروع اولین سانس، گشت ارشاد نیروی انتظامی مانع از ورود برخی از بانوانی که پوشش مناسبی نداشتند در سالن برگزاری کنسرت شد که این موضوع باعث خالی ماندن چند صندلی در سالن و تاخیر در شروع برنامه شد.

مازیار فلاحی روزهای 23 و 24 خرداد نیز روی صحنه خواهد رفت و به احتمال زیاد این کنسرت ها برای 2 روز دیگر نیز در تیرماه تمدید خواهد شد.