فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صحبت های عجیب "کیم کارداشیان" در مورد اندام جنجالی اش



اخبار فرهنگی - صحبت های عجیب "کیم کارداشیان" در مورد اندام جنجالی اش

"کیم کارداشیان" برای وزنی که طی مدت بارداری اضافه کرده است، خدا را مقصر می داند. این ستاره 34 ساله که با همسر خود کانی وست (خواننده رپ)، ژوئن گذشته صاحب فرزند دختری به نام «نورث» شده، طی دوران بارداری خود حدود 23 کیلوگرم وزن اضافه کرده و تلاش بسیاری برای برگشت به وزن اولیه خود کرده بود.

سایت «میرور» نوشت؛  وی در مصاحبه ای با مجله ال، اظهار داشت که خداوند او را به خاطر داشتن اندام زیبا تنبیه کرده است. او گفته است: « من فکر می کنم که خدا دلیلی برای این کار داشته است، او می خواسته به من بگوید تو فکر می کنی خیلی اندام زیبایی داری ولی ببین من چکار می توانم با تو بکنم. بدنم انگار دیوانه شده بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,کیم کارداشیان

 
بعد از پنج ماه قسم خوردم که دیگر هیچ وقت باردار نشوم. خیلی گنده شده بودم.

 

احساس می کردم یک نفر کنترل بدنم را به دست گرفته است». او اضافه کرد: «من با وزن حدود 90 کیلو می نشستم و ساعت ها گریه می کردم و قسم می خوردم که این اتفاق دیگر هیچ وقت نخواهد افتاد. البته بعضی وقت ها هم به این موضوع خنده ام می گرفت».

اخبار فرهنگی - برترین ها

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم عجیب کیم کارداشیان برای فروش تصویر فرزندش +عکس



"کیم کارداشیان" معروف که این روزها به خاطر بارداری اش در حالی که هنوز از همسرش جدا نشده است بسیار خبر ساز شده است در یک تصمیم عجیب امتیاز چاپ اولین تصویر فرزندش را 3 میلیون دلار به یک مجله فروخت.

تصمیم عجیب کیم کارداشیان برای فروش تصویر فرزندش

کیم 32 ساله و " کانیه وست" 35 ساله اعلام کردند در ازای دریافت 3 میلیون دلار امتیاز چاپ تصویر فرزندشان را به یک مجله فروخته اند. به گزارش نیویورک تایمز بعد از این جریان آنها درخواستهای بسیاری از سایر نشریه ها داشته اند و بسیاری از مجلات و نشریات دیگر خواهان دریافت این امتیاز بوده اند.

این مبلغ با مبلغ دریافتی توسط برد پیت و آنجلینا جولی برای چاپ اولین تصویر از فرزند اولشان در سال 2006 به مبلغ بیش از 4.1 میلیون دلار مقایسه میشود. این زوج هالیوودی این مبلغ را برای تاسیس یک بنیاد خیریه سرمایه گذاری کردند.

اکنون سایتهای مختلف سرگرمی در حال پیش بینی تصویر فرزند کیم کارداشیان هستند و با تلفیق عکس او و کانیه وست سعی در پیش بینی تصویر کودکشان در صورتیکه دختر و یا پسر باشد دارند.

"کیم کارداشیان" سابقا هیچ علاقه ای به انتشار مسائل خصوصی اش نداشت و "کانیه وست" بارها اعلام کرده است که شیوه زندگی وی را قبول ندارد و به نظر میرسد او این کار را با اصرار فراوان "کانیه وست" انجام داده است.

آنها در مصاحبه اخیرشان اعلام کردند هنوز جنسیت فرزندشان را نمیدانند و اهمیتی هم ندارد که دختر یا پسر باشد آنها فقط خواهان یک فرزند سالم هستند.

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان