فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شکایت یک مرد از جنیفر لوپز به اتهام سوء استفاده جنسی



اخبارفرهنگی - شکایت یک مرد از جنیفر لوپز به اتهام سوء استفاده جنسی

 

 به گزارش پرداد به نقل از " تی ام زد " : یک مرد امریکایی مدعی شده است " جنیفر لوپز " احساسات او را جریحه دار کرده و از او سوء استفاده جنسی کرده است. " رودریگو رویز " به دلیل ادعای یاد شده از " جنیفر لوپز " از وی به دادگاه شکایت کرده است و از این هالیوودی 44 ساله 10 هزار دلار غرامت خواسته است.

اخبار,اخبارفرهنگی,جنیفر لوپز

بنابرگزارشات به نظر میرسد یک زن 53 ساله که ادعا کرده است مسئول رسیدگی به ایمیل های طرفداران " جنیفر لوپز" است پشت این ماجرا باشد. این مرد 36 ساله میگوید از سال 2008 ایمیل هایی از سوی جنیفر لوپز دریافت کرده که از او خواسته است تصاویر برهنه اش را برای وی ارسال کند. وی اضافه میکند علاوه بر موضوع یاد شده " جنیفر لوپز " به او وعده داده بود که با وی رابطه عاشقانه خواهد داشت و بعد از جدایی از همسرش او را به عنوان دوست پسرش انتخاب خواهد کرد که با ورود "کاسپر اسمارت" وی به شدت سرخورده شده است. "جنیفر لوپز" همچنین مدعی شده بود او را وارد حرفه موسیقی خواهد کرد. او از زمانی که متوجه شد این ایمیل ها جعلی است دچار افسردگی شده و به همین دلیل از این خواننده سرشناس هالیوودی شکایت کرده است. وکیل " جنیفر لوپز" میگوید این یک سوء تفاهم کوچک است که خیلی زود برطرف خواهد شد.
اخبارفرهنگی-  پرداد

 


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده جنسی از دو برادر به زنجیر کشیده شده/بریدن بدن قربانیان زنده تفریح مرد متجاوز+ عكس



اخبار ,اخبار حوادث ,سوء استفاده جنسی

 

اخبار حوادث - سوء استفاده جنسی از دو برادر به زنجیر کشیده شده/بریدن بدن قربانیان زنده تفریح مرد متجاوز+ عكس

به گزارش پلیس بزرگترین قاچاق انسان در می سی سی پی پس از ربودن دو برادر 8 و 5 ساله آنان را وحشیانه مورد تعارض جنسی قرار می‌داد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس: به گزارش پلیس ایالتی جیمز اسمیت 41 ساله دراتهام با قاچاق انسان و تجاوز جنسی و سرقت مسلحانه پس از دستگیر شدن در محل اختفای خود توسط پلیس و برگزاری دادگاه وی محكوم به پرداخت 5/3 میلیون دلار جریمه نقدی و 20 سال زندان محكوم گردید.

جیمز اسمیت پس از ربودن دو برادر 8 و 5 ساله آنان را  پس از ضرب و شتم وحشیانه و بریدن اعضای بدن آنان توسط چاقو که نوعی تفریح برای این مرد پلیید به حساب می‌آمد، مورد سوء استفاده جنسی خود قرار داد.

وی در حالی كه از چندی پیش به جرم قاچاق انسان به مرز‌های ایتالیا تحت تعقیب  پلیس ایالتی بود شناسایی ودر یك عملیات ویژه با همكاری پلیس محلی می سی سی پی در یك معامله خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شد.

پس از بازرسی محل اختفای وی دو برادر 5 و 8 ساله در حالی كه در یك تریلر با زنجیر بسته شده بودند توسط پلیس نجات یافتند.

برادر بزرگتر به دلیل زخم عمیق حاصل از برش چاقو بر روی گردنش بی‌هوش شده بود و به سرعت برای درمان به بیمارستان منتقل و بستری شد.

جیمز اسكات به همراه 8 تن دیگر از اعضای باند مخوف خود دستگیر شد.اعضای این باند پس از تكمیل پرونده آنان محاكمه خواهند شد.

پلیس جستجوی خود را برای یافتن والدین دوبرادر 8 و 5 ساله پس از اعترافهای جیمز اسكات از محل ربودن آنان در می سی سی پی آغاز كرده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران