فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شرح نماهای سانسور شده تازه ترین فیلم مهدی هاشمی+عکس



شرح نماهای سانسور شده تازه ترین فیلم مهدی هاشمی+عکس

در کل یک پلان و یک دیالوگ «ضدگلوله» حذف شده است؛ یکی از دیالوگهای سعید آقاخانی و یکی از پلانهای مهدی هاشمی حذف شده اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی بناست از صبح فردا دومین فیلم سینمایی مصطفی کیایی با عنوان «ضدگلوله» در گروه عصرجدید روی پرده برود که شایعاتی دباره سانسور سکانسهای پایانی این فیلم شنیده می شود. برای آگاهی از صحت و سقم این ماجرا با کارگردان فیلم گپی زده و از او درباره این حذفیات پرسیدیم.

اینکه گفته شده بخشی از نماهای پایانی «ضدگلوله» حذف شده، چقدر صحت دارد.

خوشبختانه بخش زیادی از فیلم حذف نشده؛ ماجرا بر سر همان سکانس پایانی فیلم است که چند پلان آن حذف شده است.

احتمالا ماجرای ثابت ماندن ماهیت کاراکتر اصلی بعد از حضور از جبهه ها، سانسور شده است.

نه اما بخشهای حذف شده مربوط به همین پلانهای نهایی است.

می شود درباره این حذفیات صریحتر صحبت کنید.

ببینید اگر اشتباه نکرده باشم در کل یک پلان و یک دیالوگ فیلم حذف شده است؛ یکی از دیالوگهای سعید آقاخانی و یکی از پلانهای مهدی هاشمی حذف شده اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مهدی هاشمی در نقش یک نوارفروش در «ضدگلوله»

 

کدام دیالوگ و کدام پلان؟

دیالوگی که آقاخانی در آن درباره سریال «Lost» صحبت می کند از فیلم حذف شده و یکی از پلانهای مهدی هاشمی که در حال جابجایی تعدادی دی.وی.دی است، هم مشمول ممیزی شده است.

در این پلان مهدی هاشمی در حال جابجایی چه جور دی.وی.دی است؟

دی.وی.دی یک سری فیلمهای خارجی.

پس درونمایه کلی فیلم دستخوش تغییر نشده است؟

نه، خوشبختانه نه.

دورنمای خودتان از اکران فیلم چیست؟ آیا فیلم می تواند در جلب مخاطب موفق باشد؟

وا.. خودم فکر می کنم عیدفطر زمان خوبی برای اکران باشد به خصوص که رقبایی مانند «کلاه قرمزی و بچه ننه» هم حضور دارند که می توانند اسباب رونق اکران را موجب شوند. احتمال می دهم با ایجاد گرما در گیشه مجددا مردم از سینما لذت می برند./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
تجلیل از آقای مهدی هاشمی(جشنواره فیلم فجر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین فیلم مهدی هاشمی از هفته آینده روی پرده می رود+عکس



ضدگلوله,فیلم ضدگلوله,اخبار هنری

از چهارشنبه هفته آینده 25 مردادماه «ضدگلوله» که از حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی سود می برد در گروه سینمایی عصرجدید روی پرده می رود.

در حالی که دست اندرکاران فیلمهایی مانند «تو و من» و «کلاه قرمزی و بچه ننه» مترصد آن بودند که در جلسه امروز شورای صنفی نمایش تکلیف اکران فیلهایشان مشخص شود اما خروجی جلسه امروز تنها یک تصمیم گیری داشت و آن هم اکران فیلم سینمایی «ضدگلوله» در گروه عصرجدید.

براساس این تصمیم از چهارشنبه هفته آینده 25 مردادماه «ضدگلوله» که از حضور مهدی هاشمی به عنوان بازیگر اصلی سود می برد در گروه سینمایی عصرجدید روی پرده می رود. کارگردانی «ضدگلوله» برعهده مصطفی کیایی است و بعد از کمدی «بعدازظهر سگی سگی» این دومین ساخته سینمایی کیایی به شمار می رود.

شنیده ها حکایت از آن دارند که به جز «کلاه قرمزی و بچه ننه» اکران «بی خداحافظی» ساخته احمد امینی هم برای اکران از 25 مردادماه قطعی شده است اما هنوز معلوم نیست که «تو و من» که تازه ترین فیلم گلزار است در اکران عیدفطر قرار می گیرد یا نه.... / شبکه ایران

 

ضدگلوله,فیلم ضدگلوله,اخبار هنری

 

ضدگلوله,فیلم ضدگلوله,اخبار هنری