فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سید علی صالحی در منزل بستری است



 

سید علی صالحی در منزل بستری است

 

سیدعلی صالحی (شاعر و تئوری پرداز ادبی) كه اردیبهشت ۸۹ یكی از حادترین سكته های قبلی را پشت سر گذاشت، مجدداً در ۲۵ دی سال جاری، در پی وخامت احوال عمومی، در بیمارستان لاله بستری شد.

سید علی صالحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این خبر افزود: همان روز تحت عمل بالون و استنت رگ های قلب قرار گرفتم. عمل توام با توفیق بود، و به بخش منتقل شدم، اما حدود ساعت یك بعدازظهر ناگهان دچار خونریزی شدید داخلی شدم. چندان كه در فاصله نیم ساعت به كما رفتم.

وی ادامه داد؛ تزریق مكرر كیسه های خون، بی پاسخ می ماند. تیم پزشكی، من را به اتاق عمل منتقل كردند و دست آخر جراحی به نتیجه رسید، و من بعد از هفت ساعت به هوش آمدم و هم اكنون در منزل، دوران درمان را طی می كنم.

صلاحی علت اعلام نكردن این خبر را تا به امروز اینگونه، موجه خواند كه: به این دلیل حالا خبر را می شنوید كه نخواستم مزاحم دوستان و رفت و آمدها و زحمت آنها بشوم. اگر شرایط عیادت وجود داشت، چه شفایی بالاتر از محضر اهل امید. به نظر می رسد قرار نیست به همین سادگی، این دنیای زیبا را ترك كنم. شعرهای خوشی در راه دارم. اصلاً معنای زندگی همین جدال با مرگ است..../ خبرگزارى ایلنا 



ویدیو مرتبط :
علی اکبر صالحی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی اکبر صالحی در بیمارستان بستری شد


معاون حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران از بستری شدن "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دلیل کسالت ناگهانی در یکی از بیمارستان‌های تهران، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران: اصغر زارعان معاون حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران در از بستری شدن "علی‌اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دلیل کسالت ناگهانی در یکی از بیمارستان‌های تهران، خبر داد.

وی گفت: صالحی لحظات پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت.

گفتنی است؛ دکتر علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به دلیل عارضه ناگهانی عصر امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفته است و به گفته پزشکان نیاز به عمل جراحی دوم است.

تکمیلی:

*دکتر صالحی به دلیل مشکل روده ساعاتی پیش جراحی شد و جراحی دوم هم اکنون در حال انجام است.

*در همین زمینه نیز سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز 21 اردیبهشت به دنبال یک روز پرکار دچار عارضه جسمانی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال و پس از معاینه و تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

*دکتر حسن هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر رضا ملک زاده متخصص گوارش نیز برسر بالین دکتر صالحی حضور یافته اند.گفته می شود در حین کولونوسکپی روده دکتر صالحی دچار پارگی شده است.در ساعت 12 نیمه شب، جراحی دوم با موفقیت پایان یافت.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد...........