فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سونامی محسن یگانه و علیزاده در کیش



محسن یگانه که طی پنج سال گذشته یکی از پرکارترین خوانندگان پاپ در جزیره کیش بوده و بارها روی استیج تالار بزرگ شهر کیش برنامه اجرا کرده، چهارشنبه گذشته یک بار دیگر به این جزیره زیبا سفر کرد و در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه همراه با گروهش به دیدار مخاطبان خود رفت.

 محسن در این کنسرت سنگ تمام گذاشت و بعد از مدت ها دست به گیتار شد و تعدادی از آهنگ های قدیمی خود را برای طرفدارانش اجرا کرد. محمد علیزاده که به تازگی به جرگه خوانندگان مجاز پیوسته پنجشنبه شب به کیش سفر کرد و همراه گروهش روی استیج قرار گرفت.

کنسرت محسن یگانه و علیزاده , آشنایی با خوانندگان پاپ
منو درگیر خودت کن
یگانه که در این کنسرت هم مثل کنسرت قبلی اش در تهران، شلوار جین و جلیقه به تن داشت، اجرای موفق و پرشوری را در جزیره پشت سر گذاشت. او این کنسرت را با آهنگ «ماه عسل» آغاز کرد، آهنگی که به عنوان اولین اثر تلویزیونی محسن به شدت مورد توجه قرار گرفت و باعث شد او به شهرت بیشتری دست پیدا کند.

نکته جالب در مورد اجرای این آهنگ، همراهی خوب حضار در سالن با یگانه بود. مردم تقریبا تمام آهنگ را با محسن همخوانی کردند و باعث شدند فضای جالبی در سالن حکمفرما شود. او مدت ها بود که کنسرت هایش را با این آهنگ آغاز نمی کرد و با اجرای این آهنگ توانست خاطرات شیرینی را برای خود و طرفدارانش تداعی کند. محسن بعد از اجرای این آهنگ رو به حضار کرد و گفت: «خوشحالم که یک بار دیگر به کیش آمدم و در خدمت شما هستم. امیدوارم شب خوبی را در کنار هم داشته باشیم.»

این شیرین ترین لحظه زندگی من است...
یگانه در این کنسرت آهنگ هایی مثل «نباشی»، «کی جای من اومد»، «سکوت»، «بارو بندیل»، «خیلی دلم ازت پره»، «باور کنم»، «هوایی شدی»، «بارون»، «آهای خبر نداری»، «دوست دارم» و ... پرداخت اجرای «دوست دارم» باعث منفجر شدن سالن شد و جو خاصی در سالن به وجود آمد.

کنسرت محسن یگانه و علیزاده , آشنایی با خوانندگان پاپ
یگانه بعد از اجرای این آهنگ رو به حضار کرد و گفت: «خوشبختانه تنها موردی که در خوانندگی برای من سخت نیست و هیچ مشکلی برایم وجود ندارد، اجرای گام های بالاست. اگر میکروفن را به سمت شما می گیرم، می خواهم این آهنگ را همراه با هم اجرا کنیم. این شیرین ترین لحظه زندگی من است که می بینم شما عزیزان آهنگ هایم را با بنده همخوانی می کنید.»

گیتار به دست مثل آقای یگانه
محسن در این کنسرت بعد از مدت ها گیتار به دست شد و تعدادی از آهنگ های قدیمی خود را برای هوادارانش اجرا کرد. یگانه در این بخش از اجرای بهاره خود، آهنگ «تو که میدونی» را هم برای اولین بار با گیتار اجرا کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی حضار مواجه شد. نکته جالب در مورد این کنسرت عدم اجرای «آی خدا ...» بود که معمولا آقای یگانه آن را در کنسرت هایش اجرا می کرد.

یگانه که می خواست برای طرفدارانش سنگ تمام بگذارد، از مسئولان سالن اجازه گرفت و برای اجرای آهنگ های بیشتر وقت بیشتر خواست. او در ادامه و به درخواست هوادارانش یک بار دیگر آهنگ ریتمیک «دوست دارم» را اجرا کرد و در نهایت کنسرتش را ساعت 3 بامداد و با اجرای آهنگ خاطره انگیز «نشکن دلمو» به پایان رساند.

کنسرت محسن یگانه و علیزاده , آشنایی با خوانندگان پاپ
برگرد ...
محمد علیزاده خواننده دیگری بود که آخر هفته گذشته به کیش آمد و به اجرای برنامه پرداخت. علیزاده در این کنسرت بامدادی، با شور و هیجان جالبی روی استیج حاضر شد و منتخبی از آهنگ هایش را برای حضار در سالن اجرا کرد. او که کت و شلوار آبی رنگ به تن داشت، به شکل جالبی روی صحنه حاضر شد و با بالابری که زیر استیج تعبیه شده بود، به یکباره روی سن حاضر شد.

 «تولد»، «بی حوصله» و «قحطی گل» آهنگ های دیگری بودند که علیزاده در ادامه کنسرتش اجرا کرد. او در این بخش از کنسرت شرجی خود یک شعر در مقام مادر خواند و گفت: «افتخار کنسرت های من این است که در کنار نسل جوان، پدر و مادرها هم در سالن حضور پیدا می کنند به افتخار همه پدر و مادرهای عزیز...»

این اولین باره ...
این مصرع اول ترانه یکی از معروف ترین آهنگ های آقای علیزاده است. او بعد از اجرای این آهنگ که با همخوانی پرشور حضار همراه بود فریدون بیگدلی و حمید خندان را معرفی کرد و از مردم خواست این خواننده ها را تشویق کنند. «دل غمزده» آهنگ بعدی بود که او اجرا کرد.

کنسرت محسن یگانه و علیزاده , آشنایی با خوانندگان پاپ
بعد از اجرای این آهنگ گاعضای گروه به تکنوازی پرداختند و علیزاده یک به یک به معرفی آنها پرداخت. نکته جالب در مورد این بخش از برنامه این بود که وقتی نوازنده پرکاشن در حال تکنوازی بود، محمد در کنار او قرار گرفت و شیطنت هایی را در کنار او انجام داد.

من به این آهنگ مدیونم
«جز تو کی می تونه عزیز من باشه ...» همین مصرع برای انفجار تالار شهر کیش کافی بود. «جز تو» عنوان آهنگی است که باعث شهرت علیزاده بین طرفداران موسیقی شد و خیلی ها او را با این آهنگ شناختند. حضار تقریبا تمام این آهنگ را با علیزاده همخوانی کردند. او بعد از اجرای این آهنگ گفت: «من به این آهنگ مدیونم...»

به افتخار خدا
آهنگ بعدی که علیزاده به سراغش رفت، «دلمو پس نده» بود. این آهنگ که از نظر ترانه و ملودی سبک جدیدی در موسیقی ایران به شمار می رود،دو بار پیاپی توسط علیزاده اجرا شد. اودر اواسط اجرای این آهنگ هم گفت: «همه ما یک دوست داریم که خیلی وقت ها نسبت به او کم توجه و بی معرفت هستیم. به افتخار خدا که بهترین دوست همه ماست دست بزنید...»

این مقدمه ای بود برای اجرای آهنگ «دلت با منه» که با چراغ موبایل های حضار همراه شد.

محسن یگانه برای اولین بار دلیل ترک صفحه شخصی اش را افشا کرد
من عوض شدنی نیستم

محسن یگانه بعد از اجرای فوق العاده ای که در کیش داشت این متن را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد. متنی که نشان می دهد محسن از دست برخی افراد گلایه دارد اما همچنان با طرفدارانش مصمیمی و خاکی رفتار می کند.

ظاهرا عده ای از مخاطبان یگانه به عکس ساعتی که او در صفحه شخصی اش گذشته بود (و روز پنجشنبه در همین صفحه دیدید) واکنش هایی نشان داده بودند که مایه دلگیری محسن شده است. محسن یگانه متنش را اینطور شروع می کند: «سلام دوستای عزیز! امروز کامنت هایی را دیدم که متاسفانه نتیجه برداشت اشتباه بعضی ها بود... اولا که خدا را شکر هیچ وقت به این درجه نرسیدم که بخواهم داشته هایم را به رخ بکشم که اگه بنشینم و حساب کنم نداشته هایم بیشتر از داشته هایم است ... که چی؟ یعنی عکس ساعتی که کادو گرفتم رو برای خودنمایی گذاشتم؟ ضمنا! انصاف داشته باشید. منو همچین توهماتی از فیسبوک فراری دادته که دیگه به زور سر می زنم به پیچم.»

محسن در ادامه هم اینطور با هوادارانش صحبت می کند: «من هم مثل همه شما آدم هستم و می توانم حریم خصوصی داشته باشم. کار بدی می کنم بدون اینکه بپرسم از من بدتون میاد یا نه اکسپتتون می کنم؟ خواهش می کنم اگر از من حتی یک مقدار هم بدتون میاد همین الان من رو از علاقمندی های مجازتون حذف کنید. باور کنید هیچ چیزی را از دست نمی دهید! ولی اینکه اینقدر صمیمی با همه برخورد می کنم رو نمی تونید عوض شدنی نیستم!» آقای نابغه موسیقی ایران در پایان متن جالبش هم نوشته: «ولی خواهش می کنم دیگه توهین نکنید! این به قلم حقم نیست. این عکس هم بعد از اجرای کیش هست که داغونم ...» .... / bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
محسن یگانه- کنسرت کیش 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کنسرت «محسن یگانه» در کیش


کنسرت موسیقی محسن یگانه در جزیره کیش برگزار شد.

خبرگزاری مهر: کنسرت موسیقی محسن یگانه در جزیره کیش برگزار شد.

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه

کنسرت موسیقی محسن یگانه