فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سلفی مجری زن و همسرش در سالروز ازدواجشان + عکس



مجری شبکه خبر تصویر زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

المیرا شریفی مقدم با انتشار سلفی خودش و همسرش داوود عابدی نوشت:
سال هشتاد و دو ،و ظهر بیست و پنجم مهرماه ، وقتی با لباس سفید از پله های دفترخانه اومدم پایین ،فصل جدید زندگی من آغاز شد و حالا بعد دوازده سال خداروشکر میکنم که درکنار همیم و شدیم چهارنفر.زندگی شما به شیرینی قند و روزگارتان بر وفق مراد. در هوای دل انگیز امروز تهران حال و هوایی عوض کردیم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,المیرا شریفی مقدم

 

اخبار فرهنگی و هنری - صفحه اجتماعی  المیرا شریفی مقدم


ویدیو مرتبط :
درگیری شیخ سلفی با مجری زن "الجدید"+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلفی گرفتن با مجری زن العربیه برای عباس بدنامی آورد!/ عکس



عکس سفلی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مجری زن شبکه سعودی العربیه ، موجی از اظهار نظرهای تند علیه محمود عباس در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

به گزارش العالم ، محمود عباس در این عکس دست خود را به دور کمر " نادین خماش " مجری شبکه العربیه انداخته در حالی که " بدیع یونس" همسر نادین نیز در سمت دیگر عباس ایستاده است.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی به دفاع از عباس در این زمینه پرداخته و جنجال در باره عکس را ساخته و پرداخته مخالفان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می دانند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,شبکه سعودی العربی

 

اخبار بین الملل - سایت العالم