فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو



 

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

 

تصویر برداری سریال طهران نو خرداد ماه به پایان می رسد

 

تهیه كننده سریال طهران نو با بیان اینكه بیش از 80 درصد تصویر برداری سریال طهران نو به پایان رسیده است ، گفت: اكنون گروه تصویر برداری این سریال در منزل طاهر در حوالی بازارچه شاپور مستقر هستند

 

به گزارش روابط عمومی شبكه تهران ، علی تقی پور تهیه كننده سریال طهران نو با بیان این مطلب افزود

 

با توجه به پیشرفت تصویر برداری سریال طهران نو ، پیش بینی ما این است كه در خرداد ماه كار تصویر برداری این سریال (سریال طهران نو) تمام می  شود . این در حالی است كه همزمان كار مونتاژ این سریال نیز انجام می شود.

 

این تهیه‌كننده درباره‌ی ویژگی سریال «طهران نو» گفت:  معتقدم این سریال به دلیل اینکه ژانر کمدی درام دارد و به متن خودنیز وفادار است ،هنگام پخش مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. از سوی دیگر سریال طهران نو بسیار پر بازیگر و پر لوکیشن است و همین مسئله  باعث تنوع در کار می شود. همچنین بازیگران جوان مجموعه در نقش هایی ظاهر شده اند که بیننده کمتر در آن نقش ها آنها را دیده اند.

 

تقی پور همچنین همکاری با شبکه 5 را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: خیلی مهم است که شما در شبکه ای کار کنید که با مدیران آن در تعامل باشید. ساخت یک سریال بسیار وقت گیر و از نظر تولیدی پر فراز و نشیب است و همین باعث می شود که به این تعامل نیاز داشته باشید.

 

مجموعه تلویزیونی طهران نو كه به کارگردانی فرید سجادی حسینی ، تهیه کنندگی علی تقی پور ونویسندگی امید سهرابی در 30 قسمت45 دقیقه ای در حال تهیه وتولید است، داستان زندگی كیا مقدم است كه پس از 12 سال به ایران بازمی‌گردد، اما در همان بدو ورود یک اتفاق زندگی او و بسیاری دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

سریال طهران نو که یک کمدی درام است سعی دارد با نزدیک شدن به زندگی آدم ها، تلخ ها و شیرین های زندگی را به نمایش بگذارد.

 

 

بازیگران یریال طهران نو

در سریال طهران نو بازیگرانی چون مهران احمدی، علی سرابی، هومن سیدی،بهروز شعیبی، شقایق دهقانف ندا مقصودی، سمیرا ذكایی، لیندا كیانی، گلاره عباسی، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی، بیژن افشار، الهام كردا حضور دارند.

 

منبع: خبرآنلاین

ch5.iribtv.ir

 

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو


 

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو


 

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو


 

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

سریال طهران نو +تصاویر سریال طهران نو

 



ویدیو مرتبط :
ترانه ی تازه به تازه نو به نو با صدای علیرضا افتخاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲۰ درصد از سریال حامد بهداد فیلمبرداری شد + تصاویر



 

 ۲۰ درصد از سریال حامد بهداد فیلمبرداری شد + تصاویر

 

سریال «آخرین روز» تولید گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما با همکاری امور سینمایی معاونت اجتماعی ناجا، در حال تصویربرداری است.

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز و کارگردانی علیرضا امینی پس از گذشت یک ماه از پیش تولید، هفته گذشته در تهران کلید خورد.

به گفته تهیه کننده سریال «آخرین روز»، ۲۰ درصد از تصویربرداری و پنج درصد از تدوین پس از ۱۰ روز از کلید زدن کار، انجام شده است.

کاسه ساز افزود: ادامه تولید سریال تا هفته نیروی انتظامی به طول خواهد انجامید و آهنگسازی «آخرین روز» را ستار اورکی انجام خواهد داد.

مجموعه تلویزیونی «آخرین روز» که پیش از تولید «گیوتین» نام داشت در هشت قسمت ۴۵ دقیقه ای به مناسبت هفته ناجا روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

«آخرین روز» درباره دو پلیس جوان است که در پی رازگشایی از پرونده دختری تبهکار هستند.

رسانه خبری شبکه یک سیما بازیگران این مجموعه را حامد بهداد، پوریا پورسرخ، روناک یونسی، الهام حمیدی، فخر الدین شریف، خسرو شهراز، سمانه جلالی، بیتا بیگی و علی عراقچی اعلام كرد.

عوامل دیگر سریال «آخرین روز» عبارتند از: مجری طرح: محسن کاسه ساز، دستیار اول کارگردان : ایمان یزدی، مدیر برنامه ریزی : علیرضا نسایی، مدیرتصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: میلاد کزازی، آهنگساز: ستار اورکی، جلوه های ویژه: حمید سلیمانی، تدوین: حمید سلیمیان، مدیرتولید: محمد رضا راستگو، مدیر تدارکات: حمیدرضارجایی، مدیر گروه بدلکاران: عرشیا قدسی، ناظر کیفی ناجا: سرهنگ چمنی، ناظر انتظامی: سرهنگ مددی.... / خبرگزارى ایسنا