فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ستاره های هالیوودی و معجزه آرایش +عکس



ستاره های هالیوودی و معجزه آرایش +عکس
همانطور که همه زنان میدانند آرایش کردن باعث میشود که زمان به عقب باز گردد،اما واقعا آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایش در جوان نشان دادن چهره موثر است؟
اکنون محققان دریافته اند اگر آرایش کردن به صورت متناسب و درست به کار برده شود  حتی تا 10 سال باعث جوانتر به نظر رسیدن شخص میشود.

هالیوود,بازیگران هالیوود,بریتنی اسپیرز,ستاره های هالیوودی

طبق بررسی ها اشخاص بدون آرایش هنگامی که از رنگهای آرایشی مثل سایه و ریمل و رژ گونه و رژ لب استفاده میکنند بین 5 تا 9 سال جوانتر دیده میشوند. در این بررسی تصاویری از ستاره های مشهور سینمایی به نمایش در آمده است که آنها را با آرایش و بدون آرایش نشان میدهد و از بینندگان خواست تا سن آنها را در عکسهای با و بدون آرایش حدس بزنند . اکثر شرکت کنندگان در این نظر سنجی اعلام کردند که ستاره ها با آرایش جوانتر به نظر میرسند. برای مثال بریتنی اسپیرز حدود 5 سال جوانتر از سنش دیده شده است.
"دمی مور" تنها ستاره ای بود که به عقیده بازدیدکنندگان بدون آرایش جوانتر از سن واقعی اش به نظر رسیده است
بر طبق این نظر سنجی اگرچه آرایش کردن در افراد بالای 40 سال به پایین تر به نظر رسیدن سنشان کمک میکند اما برای افراد زیر 22 سال این قضیه کاملا برعکس است و استفاده از لوازم آرایش باعث بزرگتر نشان دادن آنها خواهد شد.

 هالیوود,بازیگران هالیوود,بریتنی اسپیرز,ستاره های هالیوودی

هالیوود,بازیگران هالیوود,بریتنی اسپیرز,ستاره های هالیوودی

منبع:پرداد


ویدیو مرتبط :
‫ستاره های زن هالیوودی و اثبات زیبایی چهره خود بدون گریم (عکس)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی ستاره هالیوودی هالیوودی تسلیم تصمیمات جاستین تیمبریلیک میشود +عکس



وقتی بانوی زیبای هالیوودی تسلیم تصمیمات جاستین تیمبریلیک میشود +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: بسیاری از رسانه ها به خصوص آنان که خط مشی فمینیستی دارند میگویند: این زن خود را قربانی رابطه اش کرده است و دیگر از خود هیچ اختیاری ندارد  او تسلیم بی چون و چرای تصمیمات همسرش است و این برای بسیاری از زنان جوان بد آموزی دارد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

این ستاره معروف هالیوودی که اخیرا با "جاستین تیمبرلیک" ازدواج کرده است به صورت رسمی در رسانه ها اعلام کرد که از حلقه ازدواج زشت خود متنفر است اما مسئول اصلی این جریان خود اوست. در اکثر رسانه های سرگرمی در مورد سلیقه وی و اینکه پیرو بی چون و چرای همسرش است صحبت  میشود. 

مدل لباس، جواهرات، دوستان، رستورانهایی که در آن غذا میخورند و حتی مکانهایی که برای مسافرت در نظر میگیرند همه و همه فقط به سلیقه "جاستین تیمبرلیک" انتخاب میشود و او فقط خوشحال است که بخشی از این تصمیمات باشد. وی در مصاحبه اخیرش گفته است "تصمیم گرفته ام از این به بعد در بعضی از انتخابها آگاهانه شرکت کنم. این را از زمانی که حلقه ازدواج دست کرده ام فهمیدم.

در گزارشات آمده است به جای انتقاد از مدل حلقه ازدواج بهتر است این بانوی هالیوودی به فکر تغییر نگرش به زندگی و از آن مهمتر رابطه اش با همسرش باشد.

او قبل از مراسم ازدواجش نیز اعلام کرده بود وقتی برای خرید لباس عروس رفتیم. من لباس مورد علاقه ام را پوشیدم و زمانیکه از اتاق پرو خارج شدم جاستین خیلی قاطعانه گفت از لباس خوشش نیامده و مرا مجبور کرد لباس دیگری انتخاب کنم و به این ترتیب در مهمترین روز زندگیم هم تسلیم تصمیم او شدم./پرداد

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب