فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سایت من و تو تعطیل شد!*سند



به دنبال فاش شدن اسرار پشت پرده شبکه من و تو؛

سایت من و تو تعطیل شد!*سند

به دنبال افشای اسرار پشت پرده شبکه من وتو در وب سایت شخصی یکی از مجریان این شبکه و اعتراض گسترده مخاطبین، عوامل این شبکه در راستای فرار از پاسخگویی به مخاطبین مجبور شدند تا چند روز سایت شبکه من و تو را مسدود کنند.

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، عوامل شبکه من و تو به دنبال افشای اسرار پشت پرده این شبکه توسط یکی از مجریان باسابقه شان ترجیح دادند برای فرار از پاسخگویی به بینندگان برای مدتی – تا آب ها از آسیاب بیافتد- سایت شبکه من و تو را مسدود کنند.

 

گفتنی است رها اعتمادی، یکی از مهمترین و معروف ترین مجریان شبکه من و تو که از ابتدای تاسیس شبکه در آن حضور داشته، مدتی پیش با مدیران من و تو بر سر مسائل مختلف اعم از تهیه برنامه، سانسور در شبکه و مسائل مالی اختلاف پیدا کرد. این اختلاف تا آنجایی پیش رفت که وی در وب شخصی اش برخی مسائل محرمانه شبکه اش را فاش نمود. رها اعتمادی در جدیدترین آگهی استخدام شبکه من و تو، سه شرط اصلی برای پذیرفته شدن به عنوان مجری در این شبکه را: اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت، مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و در اختیارقرارگرفتن نوع پوشش مجریان زن با مدیریت شبکه عنوان کرده بود.

شایان ذکر است تنها راه ارتباطی مخاطبین شبکه من و تو برای اعتراض یا پیشنهاد درباره برنامه ها، وب سایت و فیس بوک این شبکه می باشد./جام نیوز


   من و تو ,سایت شبکه من و تو,تعطیل شدن سایت من و تو,اخبار سینما,


ویدیو مرتبط :
ته تو آ ( عشق تعطیل نیست )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند



 

 

 

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند

 

به نقل از فارس، هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا شب گذشته در حالی به پایان رسید که شایعات مربوط به 2 اخطاره بودن میلاد میداودی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان با توجه به اتفاقات اخیر و حذف تیم‌های سپاهان و تیم ملی امید، یک بار دیگر فوتبالدوستان را نگران کرد.

جریان از این قرار است که سایت فیفا در صفحه مربوط به گزارش رفت و برگشت دیدار تیم‌های ایران و بحرین دو کارت زرد در حالی برای میلاد میداودی محسوب کرده که این بازیکن پس از بازی برگشت عنوان کرده بود، حسین ماهینی کارت زرد گرفته و وی برای حضور در دیدار ایران و اندونزی در جاکارتا مشکلی ندارد.

نباید از سایر اشتباهات سایت فیفا که باید مرجع مناسبی برای دیدارهای بین‌المللی محسوب شود نیز به سادگی گذشت. این سایت در گزارش بازی برگشت دو تیم به هیچ وجه نامی از حسین ماهینی نبرده و در حالی که خسرو حیدری به دلیل مصدومیت تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی نکرده نامش در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه نتایج بازی رفت و برگشت خود، کارت زرد بازی برگشت را به حساب حسین ماهینی ثبت کرده است.

در کنار این موضوع باید به یک اتفاق عجیب دیگر اشاره کرد و آن هم اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با گذشت بیش از 16 ساعت از پایان دیدار تیم‌های ایران و اندونزی نتیجه این دیدار را در صفحه نتایج مربوط به هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا لحاظ نکرده و علاوه بر آن در جدول نیز دو تیم ایران و اندونزی 4 دیداره هستند. در این جدول ایران به عنوان تیم دوم معرفی شده و این در شرایطی است که تیم ملی در صدر جدول قرار دارد.

نکته عجیب اینکه نتایج تمام 9 دیدار روز گذشته در سایت AFC به ثبت رسیده و تغییرات جدول‌های 5 گانه به جز دیدار ایران و بحرین نیز اعمال شده است.