فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

زوج های مشهوری که در سریال های تلویزیونی با هم آشنا شدند



بازیگران هالیوود,زوج های که در سریال های تلویزیونی با هم آشنا شدند


زوج های مشهوری که در سریال های تلویزیونی با هم آشنا شدند    
نینا دوبرو و یان سامرهالدر
این دو بازیگر سریال "The Vampire Diaries” علیرغم شایعاتی که در موردشان پخش شده بود، فقط همبازی بودند. دوبرو در این مورد می گوید: «من نمی خواستم با همبازی ام رابطه ای جدی داشته باشم. هدفم در این سریال این بود که حرفه ای باشم. ولی گاهی دست خودتان نیست و ممکن است مدتها با احساس خود مبارزه کنید و من مدتی خیلی خیلی طولانی با احساساتم مبارزه کردم.»

 

بازیگران هالیوود,زوج های که در سریال های تلویزیونی با هم آشنا شدند

 


آنا پاکوئین و استیفن مایر
آشنایی این دو نفر به سریال "True Blood” برمی گردد. بعد از یک سال آنها نامزدی خود را در سال 2009 اعلام کردند و در سپتامبر 2012 ازدواج کردند و حالا یک دوقلو دارند. مایر در مورد پاکوئین می گوید: «رابطه ما هیجان انگیز بود و از روز اول همینطور بود. ما همیشه با هم شوخی می کنیم و لحظات خوبی با هم داریم. خیلی خیلی خوشبختیم. او بهترین است.»

 

بازیگران هالیوود,زوج های که در سریال های تلویزیونی با هم آشنا شدند


پیتر فاسینلی و جیمی الکساندر
پیتر فاسینلی که بعد از 11 سال زندگی زناشویی با جنی گارث، طلاق را تجربه کرد، زیاد طولی نکشید که دوباره عشق را بیابد. او که پدر سه فرزند است در صحنه سریال "Nurse Jackie” با جیمی الکساندر آشنا شد. الکساندر، بازیگر "The Last Stand” در مورد این رابطه خوش بین است و می گوید: «آشنایی ما برایم تازه و ترسناک بود. ولی این چیزی است که نمی خواهم آن را از دست بدهم چون می دانم چه حسی در دلم ایجاد می کنم. او انسان خوبی است و مرد خانواده است و من از این لحاظ خوش شانسم.»

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


وینسنت کارتیزر و الکسیس بلدل
در فصل پنجم سریال "Mad Men” وینسنت کارتیزر و الکسیس بلدل همبازی شدند. عشق آنها در سریال تبدیل به عشق واقعی شد و آنها نامزدی خود را در اکتبر 2012 اعلام کردند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


اشتون کوچر و میلا کونیس
این دو نفر که از سال 1998 تا 2006 در "That 70s Show” همبازی بودند، از سال 2012 با هم نامزد کردند و از آن موقع تا حالا خیلی خوشحال هستند و از طرز لباس پوشیدن آنها که خیلی شبیه به هم است هم می توان هماهنگی آنها را مشاهده کرد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


جاش دوهامل و فرگی
دوهامل و فرگی در سریال "Las Vegas” برای اولین بار یکدیگر را دیدند. ولی دوهامل همیشه دورادور از فرگی خوشش می آمد. آنها عاقبت در سال 2009 با هم ازدواج کردند و حالا منتظر اولین فرزندشان هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


تام هنکس و ریتا ویلسون
هنکس و ویلسون اولین بار در سال 1981 در صحنه "Bosom Buddies” که ویلسون بازیگر مهمان بود همدیگر را دیدند. سپس در صحنه فیلم "Volunteers” دوباره یکدیگر را دیدند و در سال 1988 با هم ازدواج کردند. زناشویی آنها چطور 25 سال دوام آورده؟ هنکس می گوید: «نگذاشتیم شکست بخورد، همین.»

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


هیو جکمن و دبورا-لی فرنس
جکمن در سال 1996 با فرنس ازدواج کرد و آشنایی آنها به یک سال قبل از آن در شوی تلویزیونی استرالیایی "Correlli” برمی گردد. فرنس می گوید همان لحظه اول عاشق او نشدم. جکمن اعتراف می کند: «از همان لحظه می دانستم که با او ازدواج می کنم، ولی شش ماه صبر کردم تا به او پیشنهاد ازدواج بدهم. تا حال در مورد هیچ چیز جز ازدواج با "دب" مطمئن نبودم.»

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


ویل اسمیت و جیدا پینکت-اسمیت
وقتی جیدا پینکت اسمیت برای بازی در نقش نامزد ویل اسمیت در "Fresh Prince” در سال 1990 تست بازیگری داد، بخاطر کوتاه بودن قدش رد شد، ولی حداقل با ویل آشنا شد. آنها در سال 1997 ازدواج کردند و گاهی رازهای دوام ازدواج خود را بازگو می کنند. البته گاهی شایعاتی در مورد به بن بست رسیدن زناشویی آنها می شنویم.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 


الکسیس دنیسوف و الیسون هانیگان
با آنکه الکسیس دنیسوف در سریال همسرش یعنی "How I Met Your Mother” حضور یافته، ولی آشنایی آنها به فصل 1999-2000 سریال "Buffy and the Vampire Slayer” برمی گردد. آنها در سال 2003 ازدواج کردند./برترین ها

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خواننده مشهوری که در شب عروسی این زوج، غافلگیرشان کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض دانشجویان لرستان به سریال تلویزیونی



 

 

 

 

اعتراض دانشجویان لرستان به سریال تلویزیونی

 

به گزارش پارسینه به نقل از هفته نامه محلی نگین زاگرس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان لرستان ضمن محکومیت تحقیر قوم لر در سریال «فاصله‌ها» از رئیس جمهور و رئیس قوم قضائیه می‌خواهد که بدون فوت وقت به پخش توهین آمیز این سریال خاتمه دهند.

سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان لرستان در اعتراض به تحقیر قوم لر در سریال «فاصله‌ها» با صدور بیانیه‌ای اعتراض آمیز عنوان کرد: رسانه‌ی ملی که باید مدافع و بلندگوی وحدت ملی باشد با نفوذ افراد مسئله‌دار، پرچمدار حرکت ضدانقلابی تفرقه شده است.

در بخش‌های از این بیانیه که در هقته نامه محلی نگین زاگرس هم چاپ شده، آمده است:

در حالی که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان تاکید بسیار زیادی بر ایجاد وحدت و همبستگی ملی بین آحاد ملت ایران اسلامی داشته‌اند و در زمانی که تهدید عمده نظام اسلامی به تشخیص تمام کارشناسان سیاسی و امنیتی، تحریک اقوام ایرانی به جدایی و افتراق از هم و فراهم کردن حضور بیگانگان در امور داخلی کشورمان است، متاسفانه شاهدیک که یکی از متدین‌ترین، اصیل‌ترین، ولایی‌ترین و انقلابی‌ترین اقوام ایران اسلامی به طور مشکوک و هدفدار در رسانه‌ی ملی آن هم در سریالی به نام فاصله‌ها مورد توهین و حقارت قرار می‌گیرد.

در این بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های لرستان با تاکید بر این که قوم لر امروز منحصر به استان لرستان نبوده، بلکه شامل بخش اعظمی از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان و . .. می‌باشد که نماد اصلی این قوم در استان لرستان با قریب به 6200 شهید در دوران دفاع مقدس و وجود علمای بزرگی نظیر آیت الله بروجردی تبلور یافته است عنوان شده است:

این اولین باری نیست که که نقش‌های سبک و تحقیر کننده در رسانه‌ی ملی به لرها داده می‌شود، ولی این بار در حد بالاتری کارگردان نفوذی این سریال به تحریک احساسات این قوم شرافتمند پرداخته است.

در این بیانیه خطاب به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران آمده است: از مسئولان می‌پرسیم که گناه قوم لر چیست که باید این چنین مضحکه سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی قرار گیرد، قومی که تا به حال کوچکترین هزینه‌ای را بر نظام ولایی ایران اسلامی تحمیل نکرده و با تمام وجود محدودیت‌ها، هیچ منتی را بر جمهوری اسلامی نداشته است.

در پایان این بیاینه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان لرستان ضمن محکومیت تحقیر قوم لر در سریال «فاصله‌ها» از رئیس جمهور و رئیس قوم قضائیه می‌خواهد که بدون فوت وقت به پخش توهین آمیز این سریال خاتمه داده و مسببان آن را به سبب ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و اهانت به قوم سلحشور لر مورد تعقیب قرار دهند و در صورت تکرار این گونه اعمال سخیف از طرف رسانه‌ی ملی مطمئن باشند علاوه بر عذاب الهی، مسئولان و مردم ولایتمدار این دیار ساکت نخواهند نشست و حق پیگیری را برای خود محفوظ می‌دارند.

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم‌آباد نیز در اعتراض به تحقیر قوم لر در سریال فاصله‌ها ضمن صدور بیانیه‌ای اعتراض آمیز خواستار جلوگیری از پخش این سریال و برخورد با عوامل د دست اندرکاران این سریال شده است.

نقش «یاور» در سریال «فاصله‌ها» که نشان دهنده‌ی فردی لرزبان است در بخش‌های مختلف سریال با تمسخر لهجه‌ی لری و ترانه‌های زیبا و کهن این سرزمین موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم لرستان شده است.

روند نارضایتی از تمسخر قوم لر در سریال‌های تلویزیونی مختلف در سال‌های اخیر به گونه‌ای است که همواره از سوی مردمان این دیار ولایتمدار نارضایتی از این موضوع را می‌توان مشاهده کرد، به طوری که در سال‌های اخیر افراد مختلفی خواستار توجه ویژه رئیس سازمان صدا و سیما در این زمینه شده‌اند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد این روند بی‌توجهی که در سریال اخیر تولید شده در این سازمان نیز استمرار یافته است موجب چالش جدیدی در این زمینه در اذهان مردم لر زبان شود.

این در حالی است که در سال‌های اخیر نیز صیدجعفر فلاحی یکی از سینماگران لرستانی در نامه‌ای که اصل آن بر روی خروجی سایت‌ها قرار داده شد به این موضوع اعتراض کرده است.