فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

راه های برنده شدن اسکار/ همه مجذوب این زن!


این مطلب نشریه «توتال» در مرز جدی و شوخی نشان می دهد که رقابت اسکار معمولا چقدر کلیشه ای و تکراری است...بی هیچ اغراقی، او یکی از پارامترهای موثر برای دریافت اسکار است. به دلایلی نامعین او همیشه موردتوجه آکادمی بوده، طوری که در پرونده کاری 30ساله اش تاکنون 16 بار کاندیدای دریافت مجسمه طلایی اسکار شده است.

این مطلب نشریه «توتال» در مرز جدی و شوخی نشان می دهد که رقابت اسکار معمولا چقدر کلیشه ای و تکراری است.

1- کارگردان درست را انتخاب کنید


ویدیو مرتبط :
25 تن از بهترین بازیگران زن برنده اسکار تاریخ سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر فیلم جدید کارگردان زن برنده اسکار



سینما - تریلر اکشن «30 دقیقه بامداد» به کارگردانی کاترین بیگلو روز 19 دسامبر (29 آذر) روی پرده سینماها می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم درباره یک گروه از نیروهای عملیات ویژه است که ماموریت دارند اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده را به دام بیندازند یا بکشند.

کاترین بیگلو که سال 2010 برای درام جنگی «قفسه درد» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد، فیلم «30 دقیقه بامداد» را بر مبنای فیلمنامه‌ای از مارک بول که او هم برای «قفسه درد» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد، کارگردانی کرده است.

جو اجرتن، جسیکا چاستین، ادگار رامیرز، مارک استرانگ، کایل چندلر، نش اجرتن، جنیفر ایلی، هارولد پرینو و فرانک گریلو در این فیلم بازی می‌کنند.

پوستر فیلم جدید کارگردان زن برنده اسکار

خبر تولید «30 دقیقه بامداد» اولین بار دسامبر 2010 اعلام شد. آن زمان بیگلو و بول فیلمنامه را هم کامل کرده بودند.

مه 2011 کمی پیش از آغاز فیلمبرداری، بن لادن در خانه‌ای انبارمانند در پاکستان با شلیک گلوله نیروهای آمریکایی به قتل رسید. بیگلو و بول به ناچار کار را متوقف و فیلمنامه را با جهت‌گیری‌های جدید بازنویسی کردند. 

عنوان اصلی فیلم جدید بیگلو «Zero Dark Thirty» است. این عبارت به لحاظ نظامی به معنای «30 دقیقه بامداد» است، اما در کل به ساعتی نامشخص در اوایل صبح زمانی که هوا هنوز تاریک است، اشاره دارد./خبرآنلاین