فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رادان راننده یک ماشین قراضه !



اخبار ,اخبار فرهنگی ,بهرام رادان

اخبار فرهنگی -  رادان راننده یک ماشین قراضه !

بهرام رادان، با انتشار عکس در یکی از شبکه های اجتماعی به شرایط مشکل تولید فیلم سینمایی «تراژدی » ساخته آزیتا موگویی پرداخت.

فیلمی که مهدی هاشمی در آن نقش اصلی را دارد ومردی به نام قاسم است که برای جبران غرور از دست رفته او تصمیم عجیبی می گیرد .

 

رادان نیز نقش جوانی لا ابالی را در این فیلم دارد که مهم است از این شرایط سوء استفاده کند اما رادان در زیر این عکس نوشته است: روزهای سخت فیلمبرداری«تراژدی» در هوای منفی 10 دماوند و ماشین قراضه «آقاحبیب» که با گاز پیک نیکی گرم می شد.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
راننده عصبانی لودر پژو پارس را آهن قراضه کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسی مرگبار در شب عید قربان/ راننده ماشین عروس تحت تعقیب پلیس



عروسی مرگبار در شب عید قربان/ راننده ماشین عروس تحت تعقیب پلیس

عروس و دامادی که در شب عروسی به دلیل سرعت بالا موجب مرگ دو کارگر در کنار خیابان شدند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

 یک دستگاه ماشین عروس حوالی ساعت 23 شب که از گوگان به سمت آذرشهر در حرکت بود، به علت سرعت بالا با دو کارگر اهل روستای «اخی جهان» که در کنار جاده منتظر سرویس کارخانه بودند، به شدت برخورد کرده و مصدومان در دم جان باختند.
 
شدت این برخورد به حدی بود که اجساد فوت‌شدگان چندین متر به جلو پرتاب شده بودند و بنابر بر اعلام نظر شاهدان عینی، ماشین عروس پس از این تصادف بلافاصله از صحنه گریخت.
 
بر اساس این گزارش و طبق کارشناسی‌های پلیس راهور سرعت خودرو بیش از 120 کیلومتر پیش شده است.
 
گفتنی است این جاده فاقد روشنایی ، زیر گذر و سرعت گیر می‌باشد.

**پلیس کماکان در تعقیب راننده خودرو
رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی با اشاره به تصادف مرگبار ماشین عروس با دو کارگر اظهار داشت: ساعت 22 روز سه شنبه 23 مهرماه برخورد یک دستگاه سواری سمند ( ماشین عروس) با دو کارگر مستقر در کنار جاده که منتظر سرویس کارخانه بودند به ماموران پلیس راه اعلام شد.

به گفته این مقام انتظامی بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس راه به محل حادثه در جاده روستایی "آخی جهان" از توابع شهرستان آذر شهر از شهر گوگان به سمت آذرشهر اعزام شدند.

سرهنگ فرجی ادامه داد: دو کارگر عابر پیاده بلافاصله به بیمارستان آذر شهر منتقل شدند اما متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کردند.

وی افزود: راننده ماشین عروس پس از برخورد با این دو عابر پیاده از محل حادثه متواری شده بود که یک ساعت پس از این حادثه ماشین بدون سر نشین توسط ماموران نیروی انتظامی کشف شد که با پیگیری  صاحب ماشین مشخص شد خودرو به امانت دست یکی از اقوام وی بوده  و بررسی ها برای مشخص شدن رانندۀ متخلف توسط نیروی انتظامی ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه عدم توانایی کنترل وسیلۀ نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از جانب رانندۀ سمند اعلام شده است./باشگاه خبرنگاران