فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دلیل سکوت"حامد بهداد" مشخص شد



دلیل سکوت"حامد بهداد" مشخص شد

"حامد بهداد" در فیلم سینمایی "چه خوبه برگشتی" بازی بسیار بدی از خود به نمایش گذاشته و شاید دلیل سکوت او درباره این فیلم همین مسئله است.

حامد بهداد, فیلم کمدی

"حمید سلیمی" منتقد، در خصوص فیلم سینمایی "چه خوبه برگشتی" ساخته "داریوش مهرجویی" گفت: "چه خوبه برگشتی" یک کمدی ابزار است که در فضای فانتزی اتفاق می افتد به همین دلیل خیلی از منطق های قصه گویی را باید رعایت می کرد.

وی افزود: "چه خوبه برگشتی" یکی از آشفته ترین فیلم های سالهای اخیر در سینمای ایران است که لحن خود را از دست می دهد و وارد فضاهایی می شود که شیوه روایی داستان را زیر سؤال می برد و در برقراری ارتباط با مخاطب دچار مشکل می شود که این مشکل نه تنها در فیلمنامه بلکه در کارگردانی "مهرجویی" نیز دیده می شود.

وی ادامه داد: این اثر در ادامه تجربه "مهرجویی" با نام "آسمان محبوب" قرار می گیرد که با ایجاد فضای فانتزی و غیرواقعی بخشی از مشکلات جوامع را مطرح می کند.
"سلیمی" بیان کرد: در این فیلم مهرجویی به آدمی و تنهایی او رفته و سعی کرده در این حوزه پیشنهادات جدیدی را ارائه کند.
"سلیمی" عنوان کرد: از مشکلات دیگر این اثر آشفتگی فیلمنامه است و اینکه نویسنده در چه قالبی حرف می زند و تا چه اندازه به نظراتش معتقد است بنابراین در ارتباط با مخاطب دچار مشکل می شود.
این منتقد اظهار داشت: شوخی ها تکراری بازیگران از مشکلات دیگر "چه خوبه برگشتی" است،"حامد بهداد" در این اثر بسیار بد بازی کرده و شاید دلیل سکوت او درباره این فیلم همین مسئله است.
وی بیان کرد: تنها ویژگی مثبت این فیلم بازی "رضا عطاران" است که با استفاده از هوش و توانایی ذاتی خود برخی از سکانس های معمولی را به سکانس های جذاب و قابل تأمل تبدیل می کند.

"سلیمی" ادامه داد: از ویژگی های دیگر این فیلم بازی غافلگیر کننده "حسن پورشیرازی" است که نقش و قامت جدیدی را تجربه کرده و با ارائه بازی خوب، خود را از کارهای دیگرش متمایز کرده است.

این منتقد تصریح کرد: "مهناز افشار" که در این سالها از یک بازیگر تجاری به یک هنرمند دوست داشتنی تبدیل شده بود بازی تأسف برانگیز و بدی را از خود ارائه کرده و گویا درک عمیقی از نقش ندارد و به فیلمنامه کمکی نمی کند و حتی خواسته های کارگردان را برآورده نمی کند.

"سلیمی" اظهار داشت: "چه خوبه برگشتی" به عنوان یک فیلم کمدی موقعیت به خوبی در نیامده است و با نمایش روابط روزمره ایرانیها، سبب یک دوگانگی شده که ضربه ای به شیوه برقراری با مخاطب می زند.

وی بیان کرد: اگر این فیلم برای "داریوش مهرجویی" نبود درباره آن تندتر می شد حرف زد ولی "مهرجویی" اسطوره سینمای ایران است و ما هیچکدام آثار ماندگار را فراموش نمی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: سکانس هایی در این فیلم است که رگه هایی از استادی و مهارت "مهرجویی" در آن به چشم می خورد مثل سکانس فینال فیلم و رابطه دو دوست که نشانه از پاکی و منزه شدن آنهاست.

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل سکوت درخشان مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار پرسپولیس

"حمید درخشان از زمانی که از پرسپولیس کنار گذاشته شد، سکوت اختیار کرد..

وعده و وعیدهای سیاسی برای بازگشت درخشان به نیمکت پرسپولیس


حمید درخشان طی دو سال گذشته یكی از فعال‌ترین پیشكسوتان پرسپولیس در حوزه رسانه و مصاحبه بود و تقریباً هر روز با همه رسانه‌ها صحبت می‌كرد. در زمان سرمربیگری علی دایی نیز او به عنوان مهم‌ترین منتقد دایی مطرح شد و جمله‌ای طلایی به زبان آورد: «همین تیم قهرمان لیگ می‌شود» ولی وقتی خودش سرمربی شد، با اینكه مصاحبه‌های پشت‌سر هم را ادامه داد ولی دیگر نگفت پرسپولیس باید قهرمان لیگ شود!

 

در همین رابطه خبرورزشی نوشت: او با این روحیه‌‌اش اما پس از اخراج از پرسپولیس، صحبتی انجام نداد گویا این مساله، یك دلیل درست و حسابی داشت. محمدحسین نژادفلاح، چك‌های تسویه‌حساب را به درخشان «نشان» داده و درخشان به خاطر طلبش سكوت كرد.

 

برگشت خوردن چك درخشان، می‌توانست بهانه جدیدی برای اعتراض‌ها و بهانه‌گیری‌ها باشد ولی این موضوع همزمان شد با آزادی حمیدرضا سیاسی. شنیدیم سیاسی به درخشان قول بازگشت به نیمكت پرسپولیس را داده بود و به همین خاطر، درخشان دیگر مصاحبه اعتراض‌آمیزی انجام نداد.


اخبار ورزشی - جام نیوز