فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

درخواست متفاوت یک دانش‌آموز اصفهانی از رئیس جمهور



اخبار,اخبار فرهنگی , حسن روحانی

نامه دانش‌آموز اصفهانی به رئیس جمهور و درخواست متفاوتش از حسن روحانی، سوژه یک فیلم کوتاه شد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم کوتاه که توسط محسن خان‌جهانی ساخته شده، نامه «ارشیا فطوری» به رئیس جمهور را به تصویر کشیده است.

در جریان سفر سه ماه قبل حسن روحانی، این نامه به دست تیم ریاست جمهوری می‌رسد و با توجه به درخواست متفاوت این دانش‌آموز، اتفاقات شیرینی پس از آن رخ می‌دهد که سوژه این فیلم کوتاه 18 دقیقه‌ای شده است.

خان‌جهانی که در جشنواره فیلم فجر گذشته با مستند «آزادراه» نامزد دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم و تحقیق و پژوهش شده بود، در کارنامه کاری‌اش ساخت مستندهایی چون «صندلی 257»، «انتهای خیابان پاستور»، «کلاه شیشه‌ای»، «یار دبستانی»، «کلید»، «من لیدر هستم» و «ارتفاع 437» دیده می‌شود.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نامه دانش آموز اصفهانی به رئیس جمهور و پاسخ روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی عنوان کرد: سه درخواست رئیس جمهور منتخب از مقام معظم رهبری



حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی,انتخابات ایران,حسن روحانی

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی عنوان کرد: سه درخواست رئیس جمهور منتخب از مقام معظم رهبری

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست رئیس‌جمهور منتخب از مقام معظم رهبری بود.

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در همایش بزرگ علما و روحانیون گیلان در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد، اظهار کرد: با وجود تبلیغات فراوان دشمنان انقلاب اسلامی برای حضور نیافتن مردم در انتخابات، شاهد حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات بودیم و مطالبه رهبری در انتخابات محقق شد.

 

محمدی‌گلپایگانی، با اشاره به مشارکت 73 درصدی ملت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، افزود: مشارکت در انتخابات آمریکا زیر 50 درصد است.

 

وی با اشاره به برگزاری مناظره‌های کاندیداها در صدا و سیما، گفت: مردم با دیدن و شنیدن مناظره‌ها به انتخاب اصلح رسیدند. مناظره‌ها خوب بود اما خدمات گذشته در مناظره‌ها فراموش شد و باید بدانیم که دولت فعلی کارهای بسیاری را اجرایی کرده که کم نیستند. وی تصریح کرد: مردم در انتخابات به فردی رأی دادند که ملبس به لباس روحانیت بود و با 270 هزار رأی بالاتر از حد نصاب انتخاب شد.

 

محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه دولت، کارگزاران، وزارت کشور و دست‌اندرکاران انتخابات را برگزار کردند، گفت: این انتخابات مهر باطل بر ادعای تقلب بود. دوست و دشمن اذعان کردند که در انتخابات کشور هیچ‌گونه شائبه‌ای وجود نداشته است.

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نخستین دیدار رئیس جمهور منتخب با مقام معظم رهبری پس از انتخابات، تصریح کرد: در این دیدار بنده نیز حضور داشتم و روحانی سه درخواست از مقام معظم رهبری داشتند. هدایت، حمایت و دعا، سه درخواست رئیس جمهور منتخب از رهبری بود. روحانی از رهبری خواست تا با رهنمودها و راهنمایی‌ها هرجا که لازم دانستند هدایت و حمایتش کرده و برای وی در ادامه راه دعا کنند./فارس