فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواننده قدیمی سرشناس درگذشت +عکس



خواننده سرشناس پس از سال‌ها کشمکش با بیماری آلزایمر سرانجام در سن 88سالگی و پس از سه دهه فعالیت در عرصه موسیقی درگذشت.

«جان ویکرز» که از او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خوانندگان اپرا در قرن بیستم یاد می‌شود که کار خود را از روستاهای کانادا آغاز کرده و به اجرا در اپراهاوس لندن، پاریس و نیویورک رسید، جان ویکرز با صدای منحصربه‌فردش تحسین بسیاری از منتقدان را در طول فعالیت هنری‌اش برانگیخته، به‌گونه‌ای که کارشناسان او را دارای صدایی هزار رنگ و منعطف معرفی می‌کردند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,جان ویکرز

 

«جان ویکرز» متولد سال 1926 مردی بسیار مذهبی بوده است که در سن 24سالگی به هنرستان هنرهای سلطنتی تورنتو راه یافته و توانست و برای پنج سال در رشته موسیقی به تحصیل بپردازد. او در سال 1956 برای تست به رویال اپراهاوس لندن دعوت شده و سال بعد از آن اولین اجرای خود را تجربه کرده است.


ویکرز در دهه 1960 با اجرای تحسین‌شده در نقش «تریستان» در نماش «تریستان و ایزولد» در اپرای متروپلیتن نیویورک به اوج شهرت رسید.
«جان ویکرز» عنوان کرده بود که برای هر اجرایی که به‌عنوان بازیگر دارد، انگیزه‌ای در موسیقی پیدا می‌کند. این خواننده سرشناس که در سال 1988 از فعالیت حرفه‌ای خود اعلام بازنشستگی کرد، جوایز فراوانی مانند دو جایزه معتبر گرمی را در کارنامه هنری خود دارد.

اخبار فرهنگی و هنری - ایسنا


ویدیو مرتبط :
خواننده شدن بازیگران سرشناس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بوتیمار، بازیگر قدیمی سینما درگذشت +عکس



 

 

عکس عبدالله بوتیمار عبدالله بوتیمار

 

 

بازیگر و دوبلور قدیمی سینما - درگذشت.به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، بوتیمار كه از چند هفته پیش به‌دلیل سكته مغزی در بخش آی سی یو بیمارستان فیروزگر بستری بود، دیروز از دنیا رفت.

 

مراسم تشییع و خاكسپاری او احتمالا روز شنبه برگزار خواهد شد.

عبدالله بوتیمار متولد 1311، سال‌ها به‌عنوان بازیگر سینما و دوبلور فعال بود..../مشرق