فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حمید عسکری کماهای یک تا سه را اجرا می‌کند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حمید عسکری کماهای یک تا سه را اجرا می‌کند

موسیقی ما-خواننده پاپ آلبومهای سه گانه «کما» روی سن میلاد نمایشگاه بین المللی رفته و برای هوادارنش اجرای برنامه خواهد کرد.

رضا عسکری که مدیریت برنامه‌های حمید عسکری را به عهده دارد، ضمن اعلام این خبر افزود: به دنبال برگزاری کنسرت مهرماه حمید در تهران، و استقبال خوبی که از این کنسرت شد، تهیه کننده تصمیم به تمدید کنسرت گرفت و با این تمدید قرار بر این شد تا کنسرت حمید عسکری در تاریخ ۲۲ آبان ماه و در محل سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود.

به گفته وی، این کنسرت در ساعت ۲۱ روز یاد شده و برای یک سئانس اجرا خواهد شد.

وی در این خصوص متذکر شد: از آنجایی که با این تهیه کننده به مدت یک سال قرارداد بسته‌ایم، تمامی تصمیمات را در حال حاضر به ایشان محول کرده‌ایم. این کنسرت نیز به صلاحدید ایشان در ۲۲ آبان ماه و در یک سئانس برگزار خواهد شد.

حمید عسکری خود نیز درباره این کنسرت گفت: در این کنسرت قطعاتی از آلبومهای سه گانه کما اجرا خواهد شد، ضمن اینکه قطعه‌ای که برای تیتراژ سریال تلویزیونی «دختران حوا» خوانده‌ام را نیز در کنسرت اجرا می‌کنم. در حال حاضر آنونس این مجموعه تلویزیونی از شبکه پنج سیما در حال پخش است و قرار است از تاریخ ۱۵ آبان ماه از این شبکه روی آنتن برود. کارگردان این درام خانوادگی سعید سهیلی‌زاده است.

عسکری همچنین درباره انتشارآلبوم جدید خود گفت: آلبوم جدیدم در مرحله پایانی تولید خود به سر می‌برد و عنوان آن دیگر کما نیست و برای آن نام «سرنوشت» را انتخاب کرده‌ایم. ترانه‌های آن را امیر ارجینی و زهرا کلاته که ترانه سریال دختران حوا را نیزگفته، سروده‌اند و آهنگسازی تمامی قطعات را خودم به عهده دارم.

وی افزود: قرار بود تعداد قطعات «سرنوشت» ۱۲ قطعه باشد که در آخرین مراحل به ۱۰ قطعه رسید. تنظیم این قطعات نیز به عهده نیما وارسته است.

گفتی است آلبوم «سرنوشت» بعداز سه گانه «کما» چهارمین آلبوم حمید عسکری است و قرار بر این است تا پایان بهمن ماه به دست علاقه مندان این خواننده و موسیقی‌اش برسد./موسیقی ما

 


ویدیو مرتبط :
ویدئوی آهنگ :بارون ....اجرا شده در کنسرت لس آنجلس حمید عسکری (21 اردیبهشت92)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت حمید عسکری توسط آوای هنر در...



 

کنسرت حمید عسکری توسط آوای هنر در برج میلاد برگزار شد

 

کنسرت حمید عسکری توسط آوای هنر در برج میلاد برگزار شد.ا

 

ین روزها موسسه صوت آوای هنر تبدیل به یکی از فعال ترین شرکت هادر زمینه برگزاری کنسرت شده است، آخرین نسرتی که این موسسه با موفقیت برگزار کرده اجرای حمید عسکری در برج میلاد است.

 

این روزها موسسه صوت آوای هنر تبدیل به یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه برگزاری کنسرت شده است، آخرین کنسرتی که این موسسه با موفقیت برگزار کرده اجرای حمید عسکری در برج میلاد است.

عسکری که توانست هوادارانش را دو شب راضی به خانه هایشان بفرستد، همانند کنسرت های قبلی اش با اجرای ضعیف خود متخصصین فن را ناامید کرد، او که قطعات گلچین و زیبا از دو آلبومش را برای اجرا انتخاب کرده بود بر عکس اجرای قابل قبول گروه موسیقی اش به سرپرستی امید حجت بارها فالش خواند تا حتی زیبایی ملودی هایش هم باعث نشود گوش های حتی نیمه حرفه ای هم از کنسرت او لذت ببرند، با این حال مردم عسکری را در اکثر قطعات با همخوانی، فریاد و تشویق خود همراه می کردند..../ مجله بین المللی موسیقی ایرانیان