فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حضور دو زوج سینمایی جنجالی در یک فیلم



 , آنجلینا جولی,پنه لوپه کروز ,عکس آنجلینا,اخبار سینما,اخبارهنرمندان

 

حضور دو زوج سینمایی جنجالی در یک فیلم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ریدلی اسکات فیلم‌ساز غیر متعارف انگلیسی برای فیلم جدید خود «وکیل مدافع» به دنبال آن است که دو زوج واقعی دنیای سینما را در کنار هم قرار دهد. این فیلم‌ ماه ژوئن جلوی دوربین می‌رود.

 

به گزارش فارس، این فیلم‌ساز برای نقش‌های مکمل کار جدید خود خاویر باردم و براد پیت را انتخاب کرده و قصد دارد نقش مقابل این دو را به همسران واقعی آن‌ها بدهد.

 

اگر همه چیز به خوبی پیش برود،‌ آنجلینا جولی و پنه لوپه کروز همسران بازیگر این دو هنرپیشه هم در این فیلم در کنار پیت و باردم بازی خواهند کرد.

 

اهل فن می‌گویند بعید می‌دانند این 4 بازیگر حاضر به ایفای نقش مکمل در یک فیلم سینمایی پرسر و صدا- که مورد توجه رسانه‌ها و منتقدین قرار گرفته - بشوند.

 

اما از آنجا که تمام بازیگران صنعت سینما دوست دارند با ریدلی اسکات تجربه همکاری مشترک داشته باشند، احتمال حضور این بازیگران در «وکیل مدافع» زیاد است.

 

این درام دلهره‌آور جنایتکارانه براساس قصه فیلم‌نامه کورماک مک‌کارتی ساخته می‌شود و نقش اصلی آن ‌را مایکل فاسبیندر بازی می‌کند.

قصه فیلم در مرز مکزیک اتفاق می‌افتد و فاسبیندر در آن در نقش یک وکیل ماهر ظاهر می‌شود که بر این باور است که می‌تواند وارد باندهای مواد مخدر رخنه کند، بدون آن که آسیبی ببیند و از بین برود.

 

او با یک آدم ثروتمند و با‌نفوذ (باردم) همراه می‌شود تا کسب و کار تازه‌ای به راه بیندازند که می‌تواند فعالیت‌های یک سوداگر دیگر مواد مخدر (پیت) را هم احیا کند.

 

هنوز مشخص نیست کروز و جولی در قصه فیلم قرار است در چه نقش‌هایی ظاهر شوند. گفته می شود نقش جولی بسیار کوتاه‌تر از نقش کروز خواهد بود.

 

از قرار معلوم،‌هم زمانی تولید فیلم جدید او «مالفیسنت» با «وکیل مدافع» در ماه ژوئن، باعث شد تا وی از اسکات بخواهد نقش او را کوتاه کند تا بتواند در هر دو فیلم بازی کند.

در این فیلم که دنباله‌ای بر انیمیشن «زیبای خفته» است، جولی در نقش کاراکتر منفی ماجرا یعنی ملکه بدجنس بازی خواهد کرد.

ریدلی اسکات هم اکنون درام تاریخی و اساطیری «پرومته» را آماده نمایش می‌کند، که هنوز زمانی برای اکران عمومی آن نشده است./انتخاب


ویدیو مرتبط :
دانلود آنونس فیلم سینمایی جنجالی لامپ 100

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كی‌روش: حضور دژاگه مانند فیلم سینمایی‌ بود



تیم ملی فوتبال ایران  , كارلوس كی‌روش , تیم ملی

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از نتیجه بازی با قطر راضی هستم اما این بدان معنا نیست كه مشكلات‌مان را نادیده بگیریم.

كارلوس كی‌روش در نشست خبری پس از تساوی 2 بر 2 تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر گفت: بازی جالب و خوبی بود و فكر می‌كنم تماشاچیان با رضایت به خانه‌هایشان رفتند چرا كه هم یك بازی خوب دیدند و هم گل‌های خوبی هم به ثمر رسید. ممكن است نتیجه‌ی خیلی خوبی نگرفته باشیم چرا كه دو گل قطر به تمركز نداشتن تیم خودمان برمی‌گشت اما این نتیجه خیلی مهم نیست چرا كه آن را می‌پذیریم و می‌دانیم توانسته‌ایم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی راه پیدا كنیم. این هدف اصلی ما بود كه به آن رسیدیم. به قطری‌ها هم به خاطر راهیابی به مرحله بعد تبریك می‌گویم.

وی درباره درخشش دژاگه در این بازی گفت: می‌توانم بگویم كه حضور او در تیم ملی بهتر از این نمی‌شد. مثل فیلم سینمایی‌ای بود كه وقتی می‌خواهید متن فیلمنامه را بنویسید می‌شود بهترین متن را نوشت، درخشش او نشان داد كه ما می‌توانیم امثال چنین بازیكنانی را در تیم ملی داشته باشیم. ما به نفراتی مثل او احتیاج داریم. كسانی كه تجربه بین‌المللی دارند.

كی‌روش در این نشست باز هم لب به هشدار دادن به مسئولان فوتبال كشور گشود و گفت: نهایتا این را بگویم كه ما با واقعیت طرف هستیم. واقعیت این است كه 90 روز با جام جهانی فاصله داریم. باز هم تكرار می‌كنم كه تیم ملی برای راهیابی به جام جهانی 90 روز فرصت دارد. جام جهانی ما از 90 روز دیگر شروع می‌شود. این را به تمام كسانی می‌گویم كه فكر می‌كنند می‌توانیم حتی یك روز غافل شویم. آن‌ها خیلی اشتباه می‌كنند. این‌بازی‌ها نشان می‌دهد كه ما باید مشكلات‌مان را در خیلی جاها طی این 90 روز حل كنیم. قطر قطعا تمام سرمایه‌اش را می‌گذارد تا به جام جهانی راه پیدا كند. كما اینكه پیش از این هم همین رویه را داشت. می‌دانم كه اكثر بازیكنان این تیم در دو سه ماه آینده در خدمت تیم ملی‌شان خواهند بود. اردن و عراق هم همین شرایط را دارند و بازیكنان‌شان در اكثر زمان‌های این 90 روز در خدمت تیم ملی هستند. ما باید چه كار كنیم؟ حرف بزنیم یا كار كنیم؟

وی تاكید كرد: صعود به جام جهانی یك كار جدی است و ما باید از هر لحاظ آماده باشیم تا به جام جهانی صعود كنیم چه بیرون زمین چه درون زمین. بعد از 11 ماه حضور در ایران می‌توانم بگویم كه ما باید متفاوت كار كنیم. 11 ماه پیش این حرف‌ها را نمی‌توانستم بیان كنم و تا این حد شناخت نداشتم، من برای خودم چیزی نمی‌خواهم، من حمایت از تیم ملی را می‌خواهم. درخواستم این است كه از تیم ملی حمایت شود. حمایتی كه حتی در حد حمایت از تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال و تراكتورسازی باشد.

كی‌روش در واكنش به اینكه چند روزی است به مسئولان فوتبال هشدار می‌دهید و ظاهرا از موضوعی گله‌مند هستید و بهتر نیست الان آن‌ها را بیان كنید؟ گفت: ما برای صعود به جام جهانی باید بهترین تیم از لحاظ آماده‌سازی باشیم. تیمی كه تعهد بالایی دارد. به این خاطر است كه مشكلات را مطرح می‌كنم و تاكید می‌كنم كه حتی نمی‌توانیم یك روز را از دست بدهیم، وظیفه من این است كه مشكلات را بیان كنم تا از مسئولان فوتبال ایران درخواست حمایت از تیم ملی را داشته باشم. در اطراف ایران تیم‌هایی مثل عراق، اردن و حتی قطر هم هستند كه در دو سه ماه آینده تمام سرمایه‌شان را برای ساختن تیم‌شان می‌گذارند. ما نمی‌توانیم برای آماده‌سازی بازیكنان فقط به رقابت‌های لیگ بسنده كنیم. نهایتا باز هم تاكید می‌كنم كه باید بیشتر از تیم ملی حمایت شود تا این تیم در دو سه ماه آینده به بهترین شكل آماده شود.

به گزارش ایسنا، كی‌روش در این كنفرانس با ابراز رضایت از نتیجه‌ای كه تیم ملی برابر قطر كسب كرد گفت: از نتیجه راضی هستم اما این رضایت به آن معنا نیست كه كارمان تمام شده است. هدف ما در این مرحله راهیابی به مرحله بعد به عنوان تیم نخست بود. اما باید برای آماده‌سازی هرچه بیشتر این تیم بیش از این كار كرد.