فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تجارت عجیب مدلها و بازیگران امریکایی +تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی, تجارت سودآور

اخبار فرهنگی - تجارت عجیب مدلها و بازیگران امریکایی +تصاویر

به نقل از واشنگتن پست : سالیان زیادی است که هر شخص آرزو میکند صاحب فرزندی زیبا و دارای خصوصیات مثبت باشد اما طبیعتا هر نوزادی شکل ظاهری و خصوصیات والدین خود را به ارث میبرد و شاید به همین دلیل باشد که مدلها و ستارگان ورزشی و سینمایی امریکایی توسط یک بنگاه " اهدای تخمک" برای انجام یک تجارت سودآور دعوت شده اند.

با راه اندازی این بنگاه " اهدای تخمک" زنان زیبارو و یا دارای خصایص بارز جسمی و هوشی میتوانند تخمک های خود را به افرادی که خواهان آن هستند به مبلغ قابل توجهی بفروشند. این بنگاه با انتشار آگهی های تبلیغاتی در رسانه ها از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری میکند. برای مثال خانم " رابین ماری" یک مدل معروف 28 ساله است که از سال 2009 تا کنون با این بنگاه کار میکند و تا کنون سه بار تخمکهای خود را فروخته و 30 هزار دلار درآمد داشته است. طبق قوانین این بنگاه هر شخص تنها 6 بار مجاز به اهدای تخمک است. وی در این رابطه میگوید: من احساس خوبی از این کار دارم و این بهترین پیشنهاد کاری برای من در سال های آخر فعالیت حرفه ای ام به عنوان یک مدل بود.


موسس این بنگاه اهدای تخمک معتقد است این کار فرصتی در اختیار زنان زیبایی قرار میدهد که دوران حرفه ای ورزش و یا کارهای هنری خود را به پایان رسانده و از نظر مالی به مشکل بر میخورند.

اخبار,اخبارفرهنگی, تجارت سودآور

 

اخبار,اخبارفرهنگی, تجارت سودآور

 

اخبار,اخبارفرهنگی, تجارت سودآور

اخبارفرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر بازیگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقمندیهای عجیب ملکه های خون آشام امریکایی +تصاویر



اخبار گوناگون - علاقمندیهای عجیب ملکه های خون آشام امریکایی +تصاویر

در حالی که وقوع حملات مسلحانه و خشونت آمیز از جمله شکار بی رویه حیوانات در حال انقراض در آمریکا در سال‌های اخیر به امری متداول و حتی برگزاری مسابقه شده است و بارها نیز شاهد رفتارهای غیر انسانی برخی با حیوانات بوده‌اند.

 انتشار عکسی از یک مجری تلویزیونی به همراه شرکت کننده دیگر یک شبکه آمریکایی که به شکار حیوانات عظیم‌الجچه علاقه بسیاری دارند جنجال آفرین شده این شرکت کنندگان با گرفتن عکس به سبک شکارچیان قرن نوزدهم از هم یک شیر نر و دیگر حیوانات بزرگ در سفر خود به آفریقای جنوبی شکار کرده‌اند و با منتشر کردن عکس‌هایی از آن بر روی صفحه فیس بوک‌های خود واکنش‌های تندی را متوجه خود کرده‌اند و خشم عمومی را برانگیخت.
ملیسار باکمن نام مجری تلویزیونی است که در عکس‌های گرفته شده با زیرنویس " یک شکار به یاد ماندنی در آفریقای جنوبی عجب شکاری" در صفحه فیس خود منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 
با انتشار این عکس خشم بسیاری از جوامع حمایت از دوستداران گونه‌های خاص و حفظ محیط زیست را برانگیخت تا جایی که آنان با نوشتن طوماری مبنی بر شکایت از وی و دو شرکت کننده زن دیگر خواستار ممانعت از ورود آنان به آفریقای جنوبی به جهت پیش برد اهداف احمقانه و شیطانی‌شان به دولت‌مردان این کشور حمایت از حیوانات و محیط زیست ارسال نمودند.


این طومار را حدود 18 هزار نفر از ساکنین کیپ تاون و مینه سوتا و بسیاری از شهرهای دیگر ایالت‌های آمریکا به امضا رسیده است. در حال حاضر ملیسا باکمن مجری یک برنامه تلویزیونی به نام "وینچستر ددلی پشن" هیجان شکار با وینچستر است.گفتنی است "کلیر کوبین" عنوان برنده مسابقه‌ای است که با بیش از 70 گونه از حیوانات را شکار کند. الیویا آیرو میندی آرتور دو شرکت کننده دیگری هستند که قبل از ملیسا باکمن برنده این عنوان شده‌اند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 

اخبار,اخبار گوناگون,شکار حیوانات

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران