فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگر معروف ترکیه ای در خانه زایمان کرد!! + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,اوزگو نامال

بازیگر سرشناس ترکیه ای مجبور شد در خانه اش زایمان کند!

اوزگو نامال بازیگر معروف ترک که دردهای زایمان اش نیمه های شب آغاز شده بود، پس از اینکه متوجه شد زمان کافی برای رسیدن به بیمارستان را ندارد، از دوست پزشکش کمک خواست.
دکتر گول نیهال بلبل به همراه یک ماما خیلی سریع خودشان را به منزل وی رساندند و زایمان اوزگو را انجام دادند.گزارشات دریافتی حاکی از آن است که، همسر اوزگو که در زمینه یوگا و تنفس درمانی تخصص دارد نیز درحین زایمان به این هنرمند کمک کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,اوزگو نامال

 

اینطور که گفته میشود اوزگو از ماهها قبل با چندین پزشک برای انجام زایمان بی درد با هیپنوتیزم تمرین کرده بود. فرزند اوزگو که نفس نام گذاشته شده است با ۳.۵ وزن و ۵۲ سانتی متر قد و در سلامت کامل به دنیا آمد.
اخبار فرهنگی و هنری - ستاره نیوز


ویدیو مرتبط :
یه عکس کودکی و بزرگی 3 بازیگر معروف کره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زایمان بازیگر معروف ترک در خانه با هیپنوتیزم! +عکس



اوزگو نامال بازیگر معروف ترک که دردهای زایمان اش نیمه های شب آغاز شده بود، پس از اینکه متوجه شد زمان کافی برای رسیدن به بیمارستان را ندارد، از دوست پزشکش کمک خواست. دکتر گول نیهال بلبل به همراه یک ماما خیلی سریع خودشان را به منزل وی رساندند و زایمان اوزگو را انجام دادند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,اوزگو نامال


گزارشات دریافتی حاکی از آن است که، پارتنر اوزگو که در زمینه یوگا و تنفس درمانی تخصص دارد نیز درحین زایمان به این هنرمند کمک کرده است.

اینطور که گفته میشود اوزگو از ماهها قبل با چندین پزشک برای انجام زایمان بی درد با هیپنوتیزم تمرین کرده بود.

فرزند اوزگو که نفس نام گذاشته شده است با ۳.۵ وزن و ۵۲ سانتی متر قد و در سلامت کامل به دنیا آمد.

 اخبار فرهنگی - ستاره نیوز