فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازیگری که ممنوع التصویر شد+عکس



 

 

 

بازیگری که ممنوع التصویر شد+عکس

 

 

سحر قریشی از ممنوع‌التصویر شدن خود در صداوسیما خبر داده و مدعی است خطاکار نبوده و کل ماجرا سلیقه شخصی است.

 

سحر قریشی  که با نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» به چهره‌ای شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون بدل شد، در گفت‌وگویی از ممنوع التصویر شدن خود در صداوسیما خبر داد.

این بازیگر که روزهای پرمشغله ای را سپری می کند و در ماه‌های باقیمانده از سال 90 چند فیلم سینمایی از او روی پرده می‌رود به تازگی اعلام کرده که مسئولان رسانه ملی بدون دلیل اجازه حضور وی را در دومین پروژه تلویزیونی مشترک با حسین سهیلی‌زاده نداده‌اند.

قریشی در این باره به اوج نیوز گفته است: اینکه می گویم بدون دلیل واقعا همین طور بود. هر چه پرسیدم گفتند خانم قریشی حاشیه داری.پرسیدم یکی از آنها را نام ببرید. پاسخ می دادند که زیاد سر زبانها هستی. می‌گفتم آخر این هم دلیل شد؟ مگر می‌شود به صرف اینکه سر زبانها باشی،با تو اینطور رفتار کنند.

او ادامه می دهد: سر این جریان خیلی از مدیران سازمان صدا و سیما را دیدم. تا خود آقای ضرغامی هم رفتم. برایم حالا مشخص شده کل ماجرا حسادت و سلیقه شخصی بوده است.

قریشی در پایان افزوده است: اینکه یک نفر برای سیستم تصمیم بگیرد. شاید اگر صد کار دیگر بود اهمیت زیادی برای من نداشت اما آن کار آقای سهیلی‌زاده اگر روی آنتن می رفت دیگر برای عمرم کافی بود..../اوج نیوز


ویدیو مرتبط :
جیگر ممنوع التصویر نشده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری خانم ممنوع التصویر با خواننده سرشناس



اخبار فرهنگی - عکس یادگاری خانم ممنوع التصویر با خواننده سرشناس

سنت عکس یادگاری گرفتن با خوانندگان در حاشیه کنسرت هایشان سنت تازه ای نیست. اتفاقا سوژه خوبی است برای عکاسان و البته هنرمندان تا شاید تشویقی باشد برای دیگران برای رفتن به کنسرت ها .

اخبار,اخبار فرهنگی ,میترا حجار

 

این بار در حاشیه کنسرت امید حاجیلی میترا حجار بازیگر سینما با او عکس یادگاری گرفته است. بازیگری که چند سالی را ممنوع التصویر بود و بعد از بازگشتش به ایران آرام آرام توانست نظر مسولان را تغییر دهد. تا جایی که او سال گذشته حتی زمزمه حضورش در تلویزیون هم به گوش می رسید. از این بازیگر سال گذشته فیلم خط ویژه هم اکران شد. در تصویرهای دیگر او به همراه سینا حجازی خواننده تیتراژ فیلم خط ویژه هم کنار امید حاجیلی دیده می شود.

اخبار فرهنگی - افق