فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بارداری دوباره "شکیرا" همه را شوکه کرد +عکس



اخبار فرهنگی - بارداری دوباره "شکیرا" همه را شوکه کرد +عکس

" شکیرا " تایید کرد دوباره باردار است.

" شکیرا " تایید کرد دوباره باردار است. چند هفته ای بود که خبرها پیرامون بارداری دوباره " شکیرا " خواننده 33 ساله مشهور به گوش می رسید. او اینک رسما تایید کرد فرزند دوم وی و نامزد فوتبالیستش در راه است. این خواننده دورگه مشهور ضمن تایید این خبر برای رسانه های اسپانیایی خوشحالی بی حد خود را نیز به نمایش گذاشت.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , بارداری شکیرا

 

گفته میشود وی از زمان شروع بازیهای جام جهانی باردار بوده است. او به خبرنگار نشریه ای که مصاحبه کاملی از وی منتشر کرد گفت : فرزند دومش نیز پسر است. او ضمنا افزود از زندگی اش بسیار دلپذیر و سرشار از عشق است. " شکیرا " و " پیکه " صاحب یک پسر 19 ماهه به نام میلان هستند و به نظر میرسد از بارداری دوباره " شکیرا " هردوی آنها خوشحالند. " شکیرا " سابقا در مصاحبه هایش اعلام کرده بود به قدری بچه دوست دارد که دلش میخواهد مادر 8 یا 9 فرزند باشد.
اخبار فرهنگی - پرداد


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد +عکس



حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد +عکس

اگرچه لیدی گاگا خواننده 26 ساله هالیوودی به خاطر لباسها و آرایش عجیب و مبتذلش به شهرت رسیده است اما وی اخیرا تصویری از خود در دنیای مجازی منتشر کرد که باعث تعجب و شوکه شدن هوادارانش شد.

 

لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 
در تصویری که به تازگی از وی منتشر شده است او صورت خود را کاملا پوشانده و تنها یک چشم و بینی و قسمتی از لبش مشخص است. یک روزنامه نگار این حرکت لیدی گاگا را الگوبرداری وی از طرح "میسون مارتین" طراح برجسته مد دانسته است که اخیرا در جشنواره مد صورت مدلهایش را با ماسک کریستال پوشانده بود و برخی دیگر نیز او را با شخصیت یک قاتل سریالی در فیلمهای سینمایی با عنوان " کانیبال" مقایسه کرده اند.

 

لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 
لیدی گاگا این روزها مشغول ضبط آلبوم جدیدش است که خود در رابطه با این آلبوم گفته است که انقلابی در زمینه موسیقی راک خواهد بود. او در جشن هفته نامه مد " وی" شرکت کرده و یک ساعت و نیم برنامه زنده اجرا کرد، گفته میشود ستاره های بزرگ هالیوودی چون جسیکا آلبا، پاریس هیلتون و لیندسی لوهان نیز در این جشن حضور داشته اند.

منبع:pardad.ir