فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بابا اتی: طنز در سینما نابود شده است


«جواد عزتی» از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع کرده است. از کارهای تلویزیونی‌اش می‌توان به سریال‌های «لطفا دور نزنیم»، «کمربندها را ببندیم» و «مرد هزار چهره» اشاره کرد.

متولد 1360 و هنرآموخته هنرستان سوره است. او بازیگر خوش‌قریحه‌ای است که اهالی تئاتر او را پیش از سینما و تلویزیون می‌شناسند.

جواد عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع کرده است. از کارهای تلویزیونی‌اش می‌توان به سریال‌های «لطفا دور نزنیم»، «کمربندها را ببندیم» و «مرد هزار چهره» اشاره کرد. از او در شب‌های ماه رمضان امسال، سریال «سه‌دونگ سه‌دونگ» پخش می‌شود. سریالی که توانسته نظر مخاطبان شبکه تهران را به خود جلب کند. او در این سریال ایفاگر نقش مسعود پسر بزرگ خانواده است. عزتی از این تجربه برایمان می‌گوید.



ویدیو مرتبط :
سکانس طنز ضایع کردن قیصر توسط بابا اتی و بابا شاه !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارلوس کروش در کنار بازیگر طنز سینما+عکس



اخبار,اخبار ورزشی, کارلوس کروش و  مهران غفوریان

 

اخبار ورزشی - کارلوس کروش در کنار بازیگر طنز سینما+عکس

این روزها هرکس عکسی با کارلوس کروش دارد آن را از طریق شبکه های اجتماعی به نمایش عموم می گذارد.

 امروز مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود و کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال خود را سوژه رسانه ها کرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی, کارلوس کروش و  مهران غفوریان

 اخبار ورزشی - جام جم