فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

افسردگی بیژن امکانیان+عکس



فیلم تلویزیونی «فرمول مرگ» ساعت ۳۰ : ۲۰ روز شنبه (۱۳ آبان ماه) از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

افسردگی بیژن امکانیان

 «فرمول مرگ» با نام قبلی «چهار روز شگفت انگیز» به تهیه کنندگی عباس رافعی ، اولین فیلم بلند بهداد آوند امینی است که بر اساس فیلمنامه علیرضا محمودی با بازی بیژن امکانیان در نقش اصلی ساخته شده است.

فیلمنامه «فرمول مرگ» اقتباسی است از رمان «رایحه ی مرگ» اثر آیزاک آسیموف، و داستان پرویز فرجامی استاد افسرده‌ای است که در آزمایشگاه شیمی جسد دانشجوی دکترایش سیاوش اقبالی را پیدا می‌کند.

افسردگی بیژن امکانیان

تدوین و صداگذاری این فیلم تلویزیونی به تازگی توسط پرهام وفایی و رضا حیدری به پایان رسیده است. دیگر بازیگران این فیلم صادق هاتفی ، توفان مهردادیان ، ناز شادمان ، روح اله حقگوی ، مجید جعفری ، صدف احمدی ، فرامرز روشنایی و ... هستند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از : تهیه کننده : عباس رافعی کارگردان : بهداد آوند امینی ، نویسنده : علیرضا محمودی ، مدیر تصویربرداری : سیروس عبدلی ، صدابردار : امین میرشکاری ، طراح صحنه و لباس : سهیل میر سپاسی، طراح چهره پردازی : مهرداد قلی پور، تدوین : پرهام وفایی ، صداگذار : رضا حیدری ، موسیقی : افشین عزیزی ، مدیر تولید : مسعود دلیری ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : محمد عزیزی ، منشی صحنه : نائله شریفی ، عکاس : مریم امیری./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
گزیده برنامه باحضور بازیگر قصه های مجید و بیژن امکانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس


تهیه کننده مجموعه «جاده چالوس» از ضبط سکانس‌های جاده‌ای این مجموعه در «جاده چالوس» خبر داد و گفت: تصویربرداری مجموعه جاده چالوس تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: تهیه کننده مجموعه «جاده چالوس» از ضبط سکانس‌های جاده‌ای این مجموعه در «جاده چالوس» خبر داد و گفت: تصویربرداری مجموعه جاده چالوس تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

علیرضا داوری، تهیه‌کننده مجموعه «جاده چالوس» با بیان این مطلب گفت: 75 درصد این مجموعه تصویر برداری و تدوین و مونتاژ نیز همزمان انجام می شود.
این مجموعه تلویزیونی بر اساس طرحی از آرش قادری و نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز، نگارش شده است.

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس

موضوع سریال «جاده چالوس» روایت خانواده‌ای است که در تهران زندگی می‌کنند و پدر خانواده به علت بی تدبیری شریکش ورشکست می‌شود و در این بین ارثیه‌ای (رستوران متروکه ) به محبوبه زن خانواده در شمال می‌رسد، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی دارند تا مشکلات اقتصادی را با اتحاد و همدلی حل کنند.

در این مجموعه تلویزیونی بیژن امکانیان در نقش احمد زرین پدر خانواده، فاطمه گودرزی در نقش محبوبه مادر خانواده، محسن افشانی در نقش امیر علی پسر خانواده و سیما خضرآبادی در نقش خدیجه دختر خانواده به ایفای نقش می پردازند.

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس

همچنین علی رام نورایی، نیما شاهرخ شاهی و چندین چهره جدید که از میان فارغ التحصیلان هنر بازیگری و تئاتر انتخاب شده اند، از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

این مجموعه به کارگردانی احمد معظمی با اهداف مختلفی از قبیل توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اشاعه خرده فرهنگ‌های بومی و احیای ارزش‌های دینی، رشد و تقویت فرهنگ قناعت و ساده زیستی، کسب روزی حلال، آشنایی با آداب و رسوم مختلف، تشویق جامعه به تشکیل خانواده و تقویت کانون گرم خانواده و ترغیب ازدواج‌های آسان مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی، حفظ محیط زیست در تمام ابعاد زندگی و... تولید می شود.

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس

بیژن امکانیان در «جاده چالوس» + عکس