فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

از روزهای بد رضا صادقی تا برگزاری مراسم عروسی اش در اسفند ماه



از روزهای بد رضا صادقی تا برگزاری مراسم عروسی اش در اسفند ماه

هرچند انتشار آلبوم تازه رضا صادقی با عنوان «همین» به سال آینده موکول شد اما این خواننده پرطرفدار ظرف روزهای باقیمانده تا پایان سال مراسم ازدواج خود را برگزار خواهد کرد.

رضا صادقی خواننده مطرح و دوست داشتنی موسیقی پاپ، مدتی است به دلیل برخی مشکلات، حضور کمرنگی را برای دوستداران مشکی پوش رقم زده است.این مشکلات سبب شد این هنرمند علاوه برجشنواره موسیقی فجر،درروزهای پایانی سال 91 نیز نتواند اجرای پر مخاطب خود را به صحنه ببرد. اما روزهای بد سلطان مشکی پوش همچنان ادامه پیدا کرد تا آنکه به "همین..." و منتشر نشدن این آلبوم در سال جاری ختم شد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

علی جعفری مدیربرنامه رضا صادقی در گفتگو با شبکه ایران درباره عدم انتشار آلبوم جدید رضا صادقی گفت: تمام کارهای آلبوم جدید رضا صادقی انجام شده است و تلاشمان این بود این آلبوم در سال جاری منتشر شود اما بنابه دلایلی تا به امروز مجوز این آلبوم صادر نشده است ولی مسئولین این قول مساعد را به ما داده اند که هفته آینده مجوز آلبوم جدید رضا صادقی صادر شود.

وی ادامه داد: بعد از صدور مجوز این آلبوم شاید روزهای پایانی اسفند ماه زمان مناسبی برای انتشار این کار نباشد به همین دلیل احتمالا این آلبوم در هفته دوم فروردین ماه 91 یعنی بعد از تعطیلات نوروز (که زمان مناسب تری برای انتشار این آلبوم است)  به دوستداران سلطان مشکی پوش تقدیم خواهد شد.

مدیر برنامه رضا صادقی از کنسرت این آلبوم در سال آینده خبر داد و افزود: کنسرت رضا صادقی با اجرای قطعات آلبوم جدیدش در اردیبهشت سال 92 بعد از انتشار آلبوم  برگزار می  شود.

جعفری در پایان تصریح کرد: خبر خوبی  برای دوستدارن رضا صادقی دارم و آن هم برگزاری مراسم جشن عروسی این هنرمند موسیقی در ماه جاری است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

بنابراین گزارش رضا صادقی پیش از این از حضور نوجوانان و جوانان با استعداد ایرانی در این آلبوم خبر داده بود و افزود: از جوانان و نوجوانانی در این آلبوم استفاده کرده‌ام که لقب ستاره‌های زمینی را به آن‌ها می‌دهم نه ستاره‌های آسمانی. دو پدیده موسیقی را می‌خواهم به مردم سرزمین‌ام معرفی کنم که یکی از آن‌ها «آرون» نام دارد. یک جوان متولد ۶۸ ولی بی‌اندازه با استعداد از خطه شمال. یک دوست دیگر هم دوست خوبم اقای «شفاهی» که از هموطنان شیرازی من است ولی فوق العاده مستعد و حرفه‌ای./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم عروسی و سفره عقد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشی جالب و غیر عادی در برگزاری مراسم عروسی +تصاویر



اکثر عروس و دامادها بعد از پایان مراسم ازدواج با ماشینهای تزیین شده و یا کالسکه های زیبا کلیسا را ترک میکنند اما این عروس و داماد اسکاتلندی راهی جالب و غیر عادی برای این امر انتخاب کردند که باعث شهرت آنان شد.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

آنها بعد از پایان مراسم به همراه میهمانانشان از قطار مترو استفاده کردند تا به محل برگزاری مجلس شام بروند. این عروس و داماد خلاق ابتدا مراسم عقد را در کلیسا برگزار کردند و سپس برای عکس برداری از عروس و داماد به پارکی نزدیک کلیسا رفتند و سپس عروس و داماد به همراه 40 میهمان راهی ایستگاه مترو شدند.
کارکنان ایستگاه مترو گلاسکو با دیدن این عروس و داماد حیرت زده شده بودند و زمانیکه داماد جوان 29 ساله پشت باجه بلیط فروشی درخواست 42 بلیط کرد همه با شگفتی به آنها نگاه میکردند.
مدیر این ایستگاه مترو میگوید: استفاده از مترو به عنوان وسیله حمل عروس و داماد مسئله ای غیر عادی است اما ما خوشحال هستیم که توانستیم در برگزاری بهترین روز این عروس و داماد به آنها کمک کنیم و گوشه ای از این مراسم باشیم.
بعد از ورود این عروس و داماد و همراهانشان به واگن های قطار جشن و پایکوبی ادامه پیدا کرد و حتی تعدادی از مسافران حاضر در واگن نیز در این جشن و سرور شرکت کردند.

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

مراسم عروسی , عروسی عجیب , ماشین عروس

منبع:pardad.ir