کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

معجزه، نوزاد هندی را زنده کرد


چندی پیش یک مادر هندی در شهر «فیروزآباد» این ایالت در خوابی عجیب نوزاد دوماهه‌اش را که 3 روز پیش از آن به خاک سپرده بود، زنده دید.


به گزارش یکی از روزنامه‌های مشهور پایتخت هند، به تازگی واقعه‌ای در یکی از شهرهای ایالت «اوتارپرداش» رخ داد که تعجب و شگفتی همگان را برانگیخت. بنابراین گزارش، چندی پیش یک مادر هندی در شهر «فیروزآباد» این ایالت در خوابی عجیب نوزاد دوماهه‌اش را که 3 روز پیش از آن به خاک سپرده بود، زنده دید. مادر نگران بلافاصله از خواب بیدار ‌شد و با عجله به سوی محل دفن فرزندش رفت و با کمک چند نفر دیگر جسد وی را از زیر خاک خارج كرد. در کمال تعجب این نوزاد 3 ماهه با وجود آن که 3 روز زیر خاک بود با سلامت کامل به زندگی برگشت. این در حالی بود که پزشکان هندی به دلیل بیماری ریوی سختی که این نوزاد به آن دچار شده بود، از او قطع امید کرده بودند. این مادر هندی در تشریح خواب خود اظهار داشت: «خواب دیدم فرزندم زنده است و از من می‌خواهد او را از قبر خارج کنم. من و همسرم هرگز فکر نمی‌کردیم او زنده باشد اما زمانی که نوزادمان را از زیر خاک بیرون آوردیم، دیدیم نفس می‌کشد. پزشکان پس از معاینه فرزندمان اعلام کردند که بیماری وی به طور کامل از بین رفته است.» رئیس بیمارستان محلی درباره این اتفاق عجیب توضیح داد: « نمی‌توانیم توضیح درستی برای علت وقوع این حادثه پیدا کنیم.»


ویدیو مرتبط :
زنده خوردن گوزن هندی توسط سگ های وحشی هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه آسای نوزاد «زنده به گور شده»


یک نوزاد دختر چند روزه که با بی رحمی در حاشیه رودخانه، زنده به گور شده بود، به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.

خبرگزاری تسنیم: یک نوزاد دختر چند روزه که با بی رحمی در حاشیه رودخانه، زنده به گور شده بود، به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.

این نوزاد دختر در زیر آسفالت پیاده‌روی کنار رودخانه‌ای در ایالت کالیفرنیا، دفن شده بود که یکی از رهگذران با شنیدن صدای گریه او، ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

یک افسر پلیس با حضور در محل و کنار زدن خاک با یک نوزاد دختر سه روزه مواجه شد و وی را به بیمارستان منتقل کرد.

به گفته پلیس، وضعیت این نوزاد که تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته، خوب است. هنوز مشخص نیست والدین این کودک چه کسانی هستند.

نجات معجزه آسای نوزاد «زنده به گور شده»

نجات معجزه آسای نوزاد «زنده به گور شده»