کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

فرزند شما می تواند خوش‌ تیپ‌ ترین باشد


بچه‌های امروز به واسطه دنیای دیجیتال با یك حافظه چند گیگابایتی عكس روبه‌رو هستند و فرداها می‌توانند لحظه به لحظه دوران شیرین كودكی را مرور كنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌كنیم وسواس بیشتری در انتخاب لباس بچه‌های‌تان به خرج دهید چون خیلی زود به دلیل این انتخاب‌ها مواخذه می‌شوید.


مجله سیب سبز: اگر هر كدام از ما یك آلبوم عكس از دوران كودكی داریم كه با تماشای آن خاطره روزهای خوشی برایمان زنده می‌شود، بچه‌های امروز به واسطه دنیای دیجیتال با یك حافظه چند گیگابایتی عكس روبه‌رو هستند و فرداها می‌توانند لحظه به لحظه دوران شیرین كودكی را مرور كنند. به همین دلیل پیشنهاد می‌كنیم وسواس بیشتری در انتخاب لباس بچه‌های‌تان به خرج دهید چون خیلی زود به دلیل این انتخاب‌ها مواخذه می‌شوید. مهم‌ترین نكته این است كه تلاش كنید كه در هر موقعیت، لباسی مناسب فضا و شرایط به تن فرزندتان كنید.

برای یك ‌مهمانی رسمی

شب‌نشینی با بزرگترها 

اگر قرار است فرزندتان، شما را در یك ‌مهمانی یا برنامه رسمی همراهی كند، پس مثل خود شما به یك لباس رسمی‌تر احتیاج دارد. در این موقعیت انتخاب برای دخترها به مراتب ساده‌تر است. یك پیراهن با دامن كمی پفی با پارچه ساده یا طرحدار همان چیزی است كه شما احتیاج دارید. یك كفش عروسكی با یك اكسسوری مثل گوشواره یا تل می‌تواند فرشته كوچولوی شما را زیباتر كند. در شماره پیشین مجله مجموعه‌ای از ست‌های مناسب برای ‌مهمانی را معرفی كردیم.

فرزند شما می‌تواند خوش‌تیپ‌ترین باشد

دقت كنید در چنین مراسمی از اكسسوری‌های پلاستیكی محبوب میان دختربچه‌ها استفاده نكنید.  پسرك شما هم برای این مراسم، احتیاج به یك ست نیمه رسمی دارد. تركیب یك پیراهن مردانه و شلوار جین برای این كار مناسب است اما باید دور كفش‌های اسپرت را خط بكشید چون ست كودك شما را از حالت نیمه رسمی خارج می‌كند. برای خاص‌ كردن انتخاب‌تان هم پیشنهاد می‌كنیم از پاپیون استفاده كنید. این پاپیون باید با توجه به جین بودن شلوار، نقشی اسپرت داشته باشد مثل چارخانه. یادتان باشد سراغ پاپیون‌های براق و رسمی نروید چون تناسبی با سایر انتخاب‌ها ندارد.


مناسب برای پارك و تفریح

لحظه‌های شور و هیجان

عصرهای مطبوع تابستان  را به سادگی از دست ندهید. این لحظه‌ها بهترین فرصت برای بازی، شادی و خوشحالی بچه‌هاست. برای چنین ساعاتی ما بلوز و شلوارك را، چه برای دخترها و چه پسرها پیشنهاد می‌كنیم تا ضمن راحتی، تیپی تابستانی و جذاب داشته باشند. یكی از مدهای این فصل برای دختر بچه‌ها، بلوز و شلوارك‌های سرهم است كه پیشنهاد می‌كنیم از پارچه‌ای خنك انتخاب كنید؛ جین‌های نازك انتخاب خوبی هستند چون دست شما را برای ست كردن باز می‌گذارند.

فرزند شما می‌تواند خوش‌تیپ‌ترین باشد

برای پسر بچه‌ها هم می‌توانید از تركیب شلوارك جین و تی‌شرت استفاده كنید. فقط دقت كنید تی‌شرت از جنس نخی باشد تا در تعرق حساسیت پوستی برای فرزند شما به وجود نیاورد. صندل‌ها هم بهترین همراه تابستانی بچه‌ها هستند كه برای دخترها می‌توانید سراغ رنگ‌های شادتر و پسربچه‌ها رنگ‌های تیره‌تر مثل قهوه‌ای، سورمه‌ای و. . . بروید. بهترین اكسسوری فصلی برای بچه‌ها كلاه است كه از صورت آنها در برابر آفتاب محافظت می‌كند. اگر كودك شما اهل كلاه نیست، با ضدآفتاب از پوست لطیف او مراقبت كنید.


برای تولدها

راحت و مجلسی

برای بچه‌ها داشتن یك جشن تولد در كنار دوستان‌شان از هر اتفاقی خوشایند‌تر است. برای شركت درسریال تولدهای بی‌پایان فرزند شما به یك لباس راحت احتیاح دارد و شیك‌پوشی او هم باید حفظ شود. دختر شما به یك پیراهن ساده و راحت دخترانه همراه با یك جفت كفش عروسكی احتیاج دارد.

فرزند شما می‌تواند خوش‌تیپ‌ترین باشد

در انتخاب این پیراهن بهتر است رنگ‌های شاد مثل صورتی، نارنجی، سرخابی را انتخاب و با كفش آن ست كنید. بلوز و شلوار انتخابی پسرتان را هم با انتخاب یك پیراهن مردانه و پاپیون می‌توانید متفاوت كنید. اگر می‌خواهید پسر شما صاحب یك تیپ  متفاوت و جذاب شود، باید به جای شلوار هم از شلوارك استفاده كنید.


برای محیط‌های فرهنگی

دلبركان شاد 

حالا كه قرار است دسته جمعی به یك رستوران یا تماشای یك فیلم بروید، انتخاب لباس بچه‌ها كمی سخت می‌شود. این لباس باید راحت ولی برازنده فرزند شما باشد. در چنین موقعیتی بهتر است برای دختربچه‌ها از پیراهن گشاد و با توجه به فصل صندل استفاده كنید. تی‌شرت و شلوارك پسرتان را هم با كفش كتانی بپوشانید تا طولانی شدن مراسم باعث آزار و اذیت‌شان نشود.

فرزند شما می‌تواند خوش‌تیپ‌ترین باشد

برای فصل تابستان و شیطنت‌های پسربچه‌ها در این فصل به فكر یك كتانی با رنگ روشن باشید چون كتانی مشكی یا قهوه‌ای باعث تیره و زمستانی شدن لباس‌شان می‌شود و به خصوص با شلوارك جین روشن هماهنگی چشمگیری ندارد.


ویدیو مرتبط :
نظرسنجی خوش تیپ ترین مردان تاریخ !! کدوم خوش تیپ تره!؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ



 

آقا پسر هایی که دوست دارند خوش تیپ باشند ، از عکس های این مجموعه دیدن فرمایند و لذت ببرند.

 

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ

 

 تیپ اسپرت برای پسرهای خوش تیپ