کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

در جشن یک سالگی کودک چه کاری باید انجام دهیم؟


اول از همه اینكه بهتره كیك تولد خیلی خلاقانه باشه چون بیشتر از اینكه کودک از آن لذت ببرد از تماشایش بیشتر ذوق می‌كند...






 صبح بخیر: 

می‌دونیم كه ‌اولین سالیه كه می‌خواین تولد بگیرین و برای همین شاید خیلی ندونین كه باید چیكار كنین.

1. اول از همه اینكه بهتره كیك تولد  خیلی خلاقانه باشه چون بیشتر از اینكه کودک از آن لذت ببرد از تماشایش بیشتر ذوق می‌كند.

2. از اونجایی كه کودک  به اندازه شما بزرگ‌ترا حوصله ندارد بهتره این جشن رو خیلی كوتاه برگزار كنین، مثلا یك یا 2 ساعت.

3. اگه خواستین با بادكنك تزیین كنین از بادكنك‌های هلیوم استفاده كنین چون اونایی كه لاتكس هستند، برای کودکان خطر خفگی دارن.

4.  بهتره قبل از شروع مهمونی از کودکتان عكاسی كنین چون هم مرتب تر است و هم دور و برم آن خلوت‌تر.

5. بذارین یه مدتی برای خودش باشد. زورم نكنین كه حتما اجتماعی باشد چون واقعا دلش می‌خواد یه زمانی را با خودش بازی كند.

6.  از اونجایی كه دوستای او ممکن است زیاد باشد  او هم هنوز اونقدر بزرگ نشده كه بتواند از خودش مواظبت كند، بهتره بعضی از خاله‌ها و دوستاتون رو برای كمك دعوت كنین.

7.  یه كار هیجان‌انگیز دیگه‌ای كه می‌تونین انجام بدین اینه كه یه شب قبل از جشن، اجازه بدین کودک نخستین تكه از كیكش رو امتحان كند و از آن لذت ببرد. اینطوری حتی اگه شب مهمونی پاتون به ریشه فرش گرفت و كیك زمین افتاد، ناراحت نخواهید شد كه من نتونستم آن را بچشم.

8.  حواستون باشه از چراغای رنگی برای  تزیین خونه استفاده  نكنین چون ممكنه  یه قسمت از سیم  لخت باشه و تماس بچه‌ها با اون باعث برق‌گرفتگیو به هم خوردن مهمونی بشه.


ویدیو مرتبط :
در بیست تا سی سالگی چه کاری انجام دهیم یا انجام ندهیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیچلو: می‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم


مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر لهستان و در آستانه مسابقات انتخابی المپیک گفت: مهم این است که می دانیم چه کاری باید انجام دهیم و آن را به درستی انجام خواهیم داد.

خبرگزاری ایسنا: خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر لهستان و در آستانه مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: چیزی که مهم است این که ما خیلی خوب با لهستان بازی کردیم و در یک دیدار دوستانه تیم قدرتمندی را شکست دادیم. از نظر من نتیجه مسابقه با لهستان خیلی مهم نیست.

وی افزود: درگیری های زیادی تا پایان مسابقات داریم. باید تیم را آماده نگهداریم و برای بازی های مختلف و شرایط حساس و حتی آسیب دیدگی ها برنامه داشته باشیم. می توانیم کار را با قدرت ادامه دهیم اما باید در گام نخست با استرالیا بازی خوبی داشته باشیم.

سیچلو با اشاره به حساسیت مسابقات انتخابی المپیک خاطرنشان کرد: تمرکز زیادی روی بازی ها داریم. باید بدانیم چکار انجام می دهیم و آن چه لازم است را اجرا کنیم. فکر می کنم تیم ایران شرایط خوبی دارد و می توانیم بازی های خیلی خوب و سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. خوشحالم که می توانیم به پیروزی های تیم ملی امیدوار باشیم.

مربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: از بازیکنانم می خواهم که با تمرکز بالا و تلاش بیشتری تمرین کنند و تا پایان مسابقات انگیزه خود را از دست ندهند.