کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

بچه‌ دار شدن به 10 دلیل اشتباه است


بسیاری از پدر و مادرهایی که چند بچه قد و نیم‌قد دارند، حتی حالا هم نمی‌توانند به یک سوال ساده جواب بدهند: «چرا بچه‌دار شدید؟» جواب‌هایتان را با جواب‌های ما چک کنید؛ اگر یکی از این بهانه‌ها، دلیل شما هم هست، در تصمیم‌تان تجدیدنظر کنید.




ویدیو مرتبط :
شهرسخت افزار: 10 دلیل برای ارتقا به ویندوز 10 دلیل دهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 سال اسارت، شکنجه و تجاوز به دلیل اشتباه پلیس



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربایی

 

اخبار حوادث - 10 سال اسارت، شکنجه و تجاوز به دلیل اشتباه پلیس

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، یک مرد 41 ساله اهل کالیفرنیا در آمریکا به اتهام ربایش، برده داری و آزار و اذیت یک زن 25 ساله به مدت 10سال بازداشت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مقامات پلیس کالفیرنیا اعلام کرده اند: ایزیدرا گارسیا 41 ساله متهم است به مدت ده سال این زن را که در زمان ربایش 15 سال داشته بارها مورد تجاوز قرارداده و درنهایت درسال 2007 ضمن اجبار او برای ازدواج، درسال 2012 از او صاحب فرزند نیز شده است. گارسیا به جرم آدم ربایی، تجاوز و رابطه با افراد کم سن دستگیر و متهم شده است.

مقامات پلیس سانتا آنادر کالیفرنیا اعلام کرده اند: این گارسیا با نشان دادن برگه های دروغین به این زن گفته بود که والدینش منتظر او هستند و بدین وسیله توانسته بود او را برباید. گارسیا در شب ربایش این زن، مادر او را نیز مضروب کرده بود.

بالاخره پس از 15 سال اسارت و شکنجه، این زن توانسته بود خواهر خود را در فیسبوک پیدا کند و در فرصتی فرار کند.

نکته تاسف آور در پرونده زن ربوده شده این است که مادر او به پلیس گفته بود که دخترش چند هفته قبل از ربایش، توسط این مرد مورد آزار قرار گرفته بود اما پلیس به دلیل فقدان مدارک کافی از پیگیری آن طفره رفته بود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران